این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مدیریت ارتباط با مشتری در بانک فروش نرم افزار

مدیریت ارتباط با مشتری در بانک - نرم افزار بانک اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری ایران نمایه

در استان خراسان مشهد, | خرید و فروش نرم افزار

افزایش فروش با تبلیغات و بازاریابی هدفمند
روش تبلیغات و بازاریابی هدفمند یک روش تست شده است که در حال حاضر توسط مراکز گوناگونی در حال استفاده بوده و موفقیت استفاده از این روش به اثبات رسیده است . آنچه مسلم است در دنیای مدرن امروز که عصر انفجار اطلاعات نامیده شده ، تبلیغات پراکنده برای اقشار مختلفی که روزانه با انبوهی از تبلیغات سر و کار دارند ، دیگر کارساز نبوده و می بایست از راهکارها و روشهای نوین بهره برد . روشی که بتواند فرد را در موقعیت متفاوتی قرار داده و بیشترین تاثیر را در کمترین زمان از خود بر جای گذارد .در این روش با استفاده از بانکهای اطلاعاتی جامع از مشاغل و اصناف مختلف و سیستم مدیریت فایلینگ قدرتمند در وقت و هزینه صرفه جویی کرده به طوری که در زمان کوتاه ، سود سرشاری برای کسب و کار خود می توانید فراهم کنید.
بانک جامع اطلاعات مشاغل ، اصناف و کارخانجات کشور
ایران نمایه دارای بیش از یک میلیون و دویست هزار بانک اطلاعات در 300 رسته شغلی بوده و به عنوان جامعترین بانک اطلاعات مشاغل در کشور مطرح می باشد .
اطلاعات کاملی از مشاغل کشور شامل مشخصات : نام مدیر ، نام واحد صنفی ، نوع واحد صنفی ،شهر ، آدرس دقیق و شماره تماس
مرکز ایران نمایه در راستای گسترش سیستمهای نوین فروش و بازاریابی قیمت برنامه بانک اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری به یک پنجم قیمت عرفی بازار ارائه می نماید. به طوری که با توجه به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و سایر امکانات، می توان گفت که بانک های اطلاعاتی به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار می گیرد.
توجه: کلیه بانکهای اطلاعاتی در داخل نرم افزار مدیریت فروش و بازاریابی(CRM) قرارداده شده ، که دارای قابلیتهای گسترده ای جهت مدیریت بانکهای اطلاعاتی ، می باشد.

مشخصات نرم افزار بانک اطلاعات و مدیریت ارتیاط با مشتری(CRM)

- دارا بودن یک میلیون دویست هزاربانک اطلاعاتی اصناف ، مشاغل و کارخانجات کشور در 300 رسته شغلی
- قابلیت ارسال و دریافت پیامک (SMS) از طریق اتصال گوشی همراه و یا GSM مودم به کامپیوتر
ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی به اصناف ، مشاغل و کلیه مشتریان ثبت شده با امکان گزارش تحویل پیامک ، ذخیره پیامکهای ارسالی و دریافتی ، ایجاد شماره همراه در بازه مشخص شده ، حذف شماره های تکراری و ناقص
ثبت تاریخ تولد و ازدواج در دفتر تلفن و ارسال پیامک تبریک به متولدین و مزدوجین روز
ثبت اطلاعات
امکان ثبت اطلاعات مشتریان ، مشاغل ، شرکتها و ... با مشخصات کامل و همچنین درج نام بازاریاب ، محصولات ارسال شده ، مکالمات صورت گرفته، مکاتبات انجام شده و ... جهت انجام امور بازاریابی و فروش ، سطح بندی مشتریان ، تعریف و اضافه کردن گزینه های مورد نیاز ، نحوه آشنایی مشتری و ... تشخیص اطلاعات تکراری بصورت هوشمند در هنگام ثبت اطلاعات مشتری و همچنین در صفحه نتایج جستجو
جستجوی اطلاعات
امکان جستجو بر روی کلیه پارامترها (نام مدیر ، نام واحد ، شماره تماس ، شهر ، آدرس ، شغل مربوطه ، مکاتبات انجام شده ، تماسهای صورت گرفته و ...) ، امکان جستجو بر روی اطلاعات بصورت معکوس (تماس گرفته نشده ها ، مکاتبه نشده ها)
انجام گزارشگیری پیشرفته جهت تحلیل فروش و مدیریت بازار
یک مدیر باید بداند: از هر محصول چه میزان فروش داشته؟ هر کدام از مشتریان چه میزان خرید داشته اند؟ در کدام شهرها بیشترین فروش صورت گرفته است؟ و هر بازاریاب چه میزان محصول به فروش رسانده است؟
مدیریت بانکهای اطلاعاتی
کاربر پس از انجام جستجو بر روی بانکهای اطلاعاتی ، در قسمت نتایج جستجو می تواند این گزینه ها را مشخص نماید: مکالمات و مکاتباتی صورت گرفته ، بازاریابیهای انجام شده ، محصولات ارسال شده ،ثبت تاریخ قرار ملاقاتها و پیگریها برای مشتری مربوطه و ...
برنامه ریزی روزانه و یادآوری کارها
کلیه کارها و برنامه ها شامل قرار تماسها ، قرار ملاقاتها ، پیگیریها ، چکها و ... در این بخش ثبت شده و در روز و ساعت تعیین شده یاد آوری می شود. همچنین کاربر می تواند مشخص کند که یادآوری بصورت هفتگی ، ماهیانه و یا سالیانه در روز معیینی تکرار شود.
سایر امکانات
امکان پرینت اطلاعات با سه طرح مختلف ( نامه ، لیستی ، بسته پستی ) ، ثبت چک و پرینت بر روی انواع چک، اضافه کردن اطلاعات بصورت گروهی از فایل اکسل، دفتر تلفن پیشرفته ، پشتیبان گیری از اطلاعات ، تعریف چندین کاربر، ارسال فکس ، تغییر رنگ برنامه به 210 حالت ، نصب بر روی تمامی انواع ویندوز و ...
نرم افزار به صورت آفلاین(بدون نیاز به اینترنت) قابل استفاده می باشد
نرم افزار دارای یک سال پشتیبانی رایگان می باشد





مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا