این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

رشد موی سر لوازم آرایشی و بهداشتی

رشد موی سر - محلول تقویت کننده و ضد ریزش موی سر ولفرم هیر

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

محلول تقویت موی سر ولفرم هیر محصولی کاملا گیاهی و ساخت کشور اسپانیا می باشد.محلول پرپشت کننده موی سر ولفرم هیر در قطع ریزش مو موثر بوده و باعث تقویت ریشه موهای شما می گردد و به رشد مجدد موی سر شما کمک می نماید.
طی 3 تا 4 ماه استفاده ازمحلول تقویت موی سر ولفرم هیر ریزش موها به طور کاملا آشکار کمتر شده و ریشه موها ضخیم تر گشته و موهای سر شما پر پشت تر و سالم تر می گردد.
پس از شستن موها ، مقدار کمی از محلول ولفرم هیر ( حدود 10 الی 20 قطره ) را کف دست ها ریخته و به آرامی بر روی پوست سر خود ماساژ دهید. این عمل را روزانه 1 بار انجام دهید تا دوره درمان تکمیل شود. پس استفاده از محلول اجازه دهید محلول 3 الی 4 ساعت روی پوست سر باقی بماند و از شستشوی سریع آن خودداری کنید.
لطفاً توجه فرمایید : فروشگاه اینترنتی ویترینک تنها وارد کننده انحصاری این محصول می باشد و این محصول به هیچ وجه در فروشگاه های اینترنتی دیگر(که با قیمت های پایین این محصول را عرضه می کنند) موجود نمی باشد .
به همراه محلول یک عدد پودر پرپشت کننده موی سر + کارت قرعه کشی به عنوان هدیه ارسال می شود.
ارسال محصول کاملاً رایگان می باشد و می توانید درب منزل مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.
لینک محصول در فروشگاه اینترنتی ویترینک :
http://vitrinak.com/50-%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D8%B1-%D9%88%D9%84%D9%81%D8%B1%D9%85-%D9%87%DB%8C%D8%B1-.html

لینک خرید پستی محصول :
http://vitrinak.parskasb.com/order.php?sh=717&pid=005&off=p


ارایشی و بهداشتی ، تقویت کننده موی سر ، محلول ضد ریزش موی سر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا