این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اخبار سینما لوازم گوناگون

اخبار سینما - تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی LG FULL HD 3D SMARY LED TV 47LB6700

در استان کردستان سنندج, | خرید و فروش لوازم گوناگون

www.banehvitrin.com
خرید مطمِن ازبانه ویترین با نازلترین قیمتها
دارنده نماد اعتماد از وزارت صنعت
جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید
08754211878
09182854048
خانم رحیمی
www.banehvitrin.com

تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی LG FULL HD 3D SMARY LED TV 47LB6700

چرا webOS را ساختیم؟ تلویزیون هوشمند ال جی نوآوری بی نظیری ارائه کرده است، webOS. رابط کاربری جدیدی که همه راه ها را مرتفع کرده و سرگرمی شما از زمان تنظیم تا اجرا آسان تر نموده است.
Launcher-سریع و آسان محتویات را انتخاب کنید تنها با کلیک دکمه Home می توانید برنامه ها و محتویات خود را از پایین صفحه و با استفاده از Launcher به روی صفحه آورید و همچنین هنگام پخش برنامه های تلویزیون در میان محتویات حرکت کنید.
-همه چیز در یک مکان رابط کاربری جدید webOS به شما این امکان را می دهد که از کلیه محتویات نظیر برنامه های زنده تلویزیون، ویدئو های درخواستی، محتویات سه بعدی، برنامه ها و محتویات پیشنهادی استفاده کنید و لذت ببرید.
منوی فعال-روشی جدید برای جستجوی کانال ها هنگامی که نشانگر کنترل را روی صفحه می چرخانید، تمامی کانال ها، جستجوها و برنامه های ضبط شده در منوی فعال ظاهر می شوند.
جستجو فقط کافی است کلمه مورد نظر خود را تایپ و یا صدا کنید، موتور جستجوی جهانی خیلی سریع فهرستی از ویدئو های درخواستی، برنامه های تلویزیون و یا هر ویدئو دیگری از Youtube نمایش می دهد. بهترین موتور جستجویی که تا به حال دیده اید اکنون در تلویزیون هوشمند ال جی در اختیار شماست.
ضبط همه این روزها مشغله دارند. تلویزیون هوشمند ال جی با ارائه تکنولوژی های بی نظیر مانند ماشین زمان 2 به شما این امکان را می دهد که برنامه دلخواه خود را در هر زمان تماشا کنید.
کنترل

کنترل تلویزیون هوشمند ال جی بسیار آسان است. با کمک کنترل جادویی به راحتی تلویزیون خود را تحت سلطه در آورید.

سینما سه بعدی

سینما سه بعدی ال جی راحت و بدون پرش است. از تلویزیون سه بعدی با عینک های سبک، بدون باتری و ارزان لذت ببرید.
عینک سه بعدی راحت با استفاده از عینک های راحت، از دنیای سه بعدی لذت ببرید. عینک های سینمای سه بعدی سبک، بدون پرش، بدون نیاز به باتری و ارزان هستند و زاویه دید مناسب ارائه می دهند.
سه بعدی بدون پرش از تصاویر سه بعدی با استفاده از عینک های راحت لذت ببرید. بر خلاف سیستم های سنتی و تلویزیون های قدیمی، تلویزیون سه بعدی هوشمند ال جی دارای گواهیناه تولید عینک های بدون پرش می باشد و توانایی تولید تصاویر روشن تر و شقاق تر را نیز دارد. این عینک ها با چشم بسیار سازگار بوده و تصویر سه بعدی بسیار شفاف ارائه می دهد.
پنل IPS ضربه بزنید تا متوجه شوید.
در تلویزیون های ال جی از پنل مخصوصی به نام IPS استفاده می شود که هم زاویه دید گسترده تری دارد و کیفیت تصویر سازی بالاتر. پنل IPS علت داشتن تصویری واضح تر، ثابت تر و صفحه نمایش محکم تر در تلویزیون های ال جی است.
تصحیح کننده رنگ پنل IPS وضوح رنگی فوق العاده و طبیعی ارائه می دهد به طوریکه این وضوح در تک تک پیکسل های دیده می شود.
(پنل IPS رنگ واقعی تصویر را ارائه می دهد، به همین دلیل است که IPS توسط حرفه ای ها استفاده می شود).
زاویه دید فوق العاده در میان تمامی پنل های LCD، تنها پنل IPS است که تصویر از هر زاویه وضوحی یکسان دارد (تکنولوژی IPS اعوجاج رنگ را کم می کند و تصویری پایدارتر ارائه می دهد).
تصویر بدون تیرگی پنل IPS از لحاظ ارائه وضوح تصاویر متحرک بسیار بهتر از پنل های قدیمی است ( تکنولوژی IPS تصاویر متحرک با سرعت بالا را با وضوحی کریستالی ارائه می دهد).

صفحه مقاوم پنل IPS بسیار مقاوم در برابر ضربه است. ضربه ای به تلویزیون بزنید و امتحان کنید (در پنل VA به دلیل چینش عمودی کریستال مایع، خیلی طول می کشد تا پس از یک شوک تلویزیون به حالت طبیعی خود باز گردد، اما در پنل IPS به دلیل چینش افقی، بازگشت به حالت طبیعی سریع تر اتفاق می افتد).
پردازنده سه گانهXD این پردازنده که فقط مختص شرکت ال جی می باشد، کنترل کلیه عملکردهای تصویر سازی در تلویزیون را به عهده دارد. (وضوح تصویر، اشباع رنگ، بهینه سازی تصاویر و از بین برنده تمام سایه های تصویر)
جادوگر تصویر3 جادوگر تصویر 3 به شما این امکان را می دهد که تمامی اجزای تصویر از جمله سطح رنگ سیاه، سایه تصویر و شفافیت را به دلخواه خود تطبیق دهید.
بلندگوی 2.1 کانال با سیستم بلندگوی 2.1 کاناله، دو بلندگو و یک ساب ووفر، در صدایی عالی و باور نکردنی غرق شوید. سینما را به خانه بیاورید.
Virtual Surround Plus سیستم صدای مجازی حالتی از صدا بوجود می آورد طوری که بیننده از تمام نقاط صدا در یافت می کند طوری که صدا به صورت سه بعدی به گوش می رسد.
Clear Voice II Clear Voice II به طور خودکار صدای انسان ها را در فیلم ها و برنامه ها بالا می برد تا از صداهای پس زمینه فیلم واضح تر شنیده شوند.
حالت صدای هوشمند صدای تلویزیون خود را بر روی حالت صدای هوشمند بگذارید. این حالت به صورت خودکار صدای تلویزیون شما را مطابق با برنامه تنظیم می کند. فرقی نمی کند موزیک گوش می دهید یا برنامه ورزشی تماشا می کنید، این حالت صدای تلویزیون را به بهترین نحو تغییر می دهد تا نهایت لذت را ببرید.
USB به سادگی USB خود را به تلویزیون متصل نمایید و از محتویات آن روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.
DivX HD تلویزیون های ال جی دارای گواهینامه DivX است به این معنی که تلویزیون می تواند ویدئو با فرمت DivX و رزولوشن 1080 پیکسل را اجرا نماید.
مصرف انرژی هوشمند

عملگر کنترل نور پس زمینه، روشنایی تلویزیون را کنترل می کند. عملگر خاموشی صفحه، به شما این اجازه را می دهد که تصویر را خاموش کنید اما صدای تصویر را روشن نگهدارید. عملگر حالت صفر، تلویزیون شما را طوری تنظیم می کند که در حالت stand by تلویزیون برق مصرف نمی کند.
نمایش
اندازه صفحه نمایش (اینچ) 47
نوع تلویزیون LED
نور پس زمینه فوق العاده باریک LED
ویژگی های تصویر
وضوح تصویر (پیکسل): 1920 * 1080
3D پشتیبانی بله
2D به 3D تبدیل بله
پردازشگر تصویر سه XD
تعداد انتخاب حالت تصویر 8 حالت (رنگی، استاندارد، محیط زیست، سینما، فوتبال، بازی، Expert1، Expert2) آسیا: APS MEA: سازگار با محیط زیست
ویژگی های صوتی:
حالت های قابل انتخاب صدا 6 حالت (استاندارد، اخبار، موسیقی، سینما، فوتبال، بازی)
خروجی صوتی (PMPO) (وات) 24W
ویژگی های تلویزیون هوشمند:
مرورگر وب بله
اتصال :
ورودی HDMI بله
USB پورت بله
ورودی کامپوزیت بله
ورودی کامپوننت بله
دیجیتال خروجی صدا (نوری / هم محور) 1 (نوری)
فای بله
از ویژگی های بیشتر:
دیگر ویژگی های موتور XD سه
- بایگانی کنترل سیاه
- پویا اسکن
- کاهش سر و صدا فعال
- بایگانی ژنراتور رنگ
- پویا پاک کردن سفید
- پویا رنگ تقویت
- دالبی دیجیتال به رسیور
- DTS رسیور
- نوری همگام سازی صدا
- اصلاح 3D تصویر

www.banehvitrin.com
خرید مطمِن ازبانه ویترین با نازلترین قیمتها
دارنده نماد اعتماد از وزارت صنعت
جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید
08754211878
09182854048
خانم رحیمی
www.banehvitrin.com


تلویزیون ، تلویزیون ال ای دی ، تلویزیون ال ای دی سه بعدی ، ال ای دی سه بعدی فول اچ دی ، ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ، ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی ، LG FULL HD 3D SMARY LED TV 47LB67


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا