این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قرص چاقی اثاثیه منزل

قرص چاقی - تاثیر آب یونیزه قلیایی در کاهش وزن

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش اثاثیه منزل


زنان و مردان برای ادامه ی حیات به مقدار خاصی از چربی نیاز دارند. این چربی برای حفاظت از اندام ها مورد نیاز است و انرژی لازم را برای انجام فعالیت ها تأمین می کند. اگر مقدار چربی بدن به بالای حد قابل قبولی برسد، به طور جدی می تواند اعمال طبیعی بدن را مختل کند.وقتی چربی بدن یک زن یا مرد کمترو یا بیشتر از این مقدار شود، عملکردهایی که به جنسیت او مربوط می شود مختل می گردد.
درمان چاقی با قرص ها و داروهای لاغری درمان قطعی و دائمی نیست داروهایی که بر روی غده تیروئید اثر می کنند، سوخت و ساز را از آن طریق بالا می برند و در افرادی که مشکلات قلبی عروقی دارند می تواند موجب مرگ شوداما استفاده آب یونیزه قلیایی به مرور زمان باعث تعادل محیط اسیدی ایجاد شده حاصل از چربیهای اضافی بسمت محیط قلیایی می گردد.
در مطالعه ای که اخیراً در نروژ انجام شده است از گروهی از داروها که مانع جذب چربی غذا در روده می باشد، استفاده شده است که باعث ایجاد محیط قلیایی در بدن میشود. تغییر شیوه زندگی به سمت تحرک بیشتر و مصرف آب و غذاهای سالم تر تنها راه حل مبارزه با مشکل چاقی است و با توجه به در صد بالای حجم آب در بدن انسان بهتر است آب اشامیدنی مناسب را بنوشید .آب یونیزه قلیایی بدلیل حجم کم مولکولی و یا به اصطلاح سبک بودن به درون بافتها و شریانها سریعتر نفوذ کرده و از تصلب شریانها و تجمع چربیها جلوگیری میکند و همچنین با حلالیت بالا هضم و گوارش را افزایش می دهد و با حمل و پاکسازی مواد زائد حاصل از متابولیسم کاهش وزن را تسریع می بخشد.

شرکت ویژن سلامت قرن تنها نمایندگی انحصاری کی وای کی در ایران پیشرفته ترین دستگاه تولید کننده آبهای یونیزه و قلیایی را ارائه می دهد.تنها با یک تماس پکیج و اطلاعات دقیقتر را دریافت نمایید
Tel:021-22755067-9
: آدرس سایتwww.visionwater.ir
www.kykiran.ir
آدرس ایمیل :vision_salamat@yahoo.com
آدرس:خیابان ولیعصر-بالاتر از زعفرانیه-روبروی باغ فردوس-جنب بانک سامان-پلاک2944-طبقه 2-واحد3


آب قلیایی ، اب یونیزه ، آب ، یونیزه قلیایی ، دستگاه تصفیه اب ، kyk


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا