این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

گوداستر آموزشگاه

12
صفحه 1 از 2    

گوداستر - گردگیر گوداستر + ارسال رایگان + اشانتیون + تخفیف و

در استان خوزستان اهواز, | آگهی های آموزشگاه ها

گردگیر گوداستر + ارسال رایگان + اشانتیون + تخفیف ویژه

Go Duster

گرد و غبار همه جا هست ! روی میز ، روی تلویزیون ، لا به لای دکوراسیون و حتی جاهایی که نمی توان به راحتی به آن دست پیدا کرد .
ما برای این مشکل Go Duster را به شما پیشنهاد می کنیم ، گردگیری دستی بدون سیم که فقط با باطری کار می کند و سر گردان آن مثل آهنربا گرد و خاک را جذب و به هر جای سخت و غیر قابل دسترسی ایی نفوذ کرده و خانه شما را تمیز می کند .
Go Duster در هنگام نظافت کردن تغییر شکل داده و به قسمت هایی نفوذ می کند که شما هرگز با دستمال و مواد پاک کننده نمی توانید آنجا را تمیز کنید . تصور کنید چگونه ممکن است محصولی به شما اشتیاقی غیر قابل کنترل برای گردگیری ببخشد ، تا با یک حرکت تمام گرد و خاک ها را از بین برده و واقعا از این کار لذت ببرید !
فقط دکمه آنرا بفشارید تا شروع به چرخیدن و گردگیری کند .
Go Duster محصولی سبک ، قابل انعطاف و بدون سیم می باشد که فقط با باطری کار می کند و با گردش 250 دور در دقیقه ، طی ایجاد الکتریسیته ساکن همه چیز را به خود جذب می کند و این در حالی است که تمیز کردن آن نیز به سادگی انجام می گیرد ، فقط کافی است سر آن را از بدنه جدا کرده و زیر شیر آب بگیرید




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا