این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اینترنت GPRS اتوماسیون صنعتی

اینترنت GPRS - کنترل از راه دور توسط تلفن همراه

در استان خراسان مشهد, | اتوماسیون صنعتی

ماژول صنعتی GSM- ساخت شرکت پویا گام خراسان

با استفاده از این ماژول می توانید تمامی سیستم های کنترلی و نظارتی خود را از طریق خطوط ارتباطی تلفن همراه، همواره در دسترس داشته باشید. بدین منظور کافی است ماژول را از طریق پورت های ورودی و خروجی به دستگاه خود نصب کنید و یا از طریق پروتکل RS485 به PLC نصب نموده تا به کل مجموعه اتوماسیون خود از طریق تلفن همراه(تماس، پیام کوتاه، اینترنت) دسترسی داشته باشید.

سیستم کنترل و نظارت از طریق پیام کوتاه:

این ماژول می تواند در صورت وجود هشدار یا خطا , مشکل را توسط sms به مسئول مربوطه اطلاع داده و توانایی دریافت دستورالعمل را از راه دور داشته باشد و قابلیت اجرای فرمان را توسط مسئول مربوطه خواهد داشت تا از بروز مشکل تا زمان رسیدن نیروی انسانی و رفع آن جلوگیری نماید. همچنین با نصب نرم افزار رایگان اندروید شرکت پویاگام بر روی تلفن همراهتان می توانید به سهولت و در محیطی ساده، کنترل بر سیستم خود را اجرا کنید.

سیستم کنترل از طریق تلفن گویا:

علاوه بر سیستم کنترلی از طریق پیام کوتاه، توانایی برقراری تماس با ماژول و کنترل سیستم ها با استفاده از تکنولوژی DTMF نیز در این دستگاه تعبیه شده است تا کار کردن از طریق ماژول را به ساده ترین حالت ممکن برساند و کاربران آموزش ندیده نیز توانایی کار با ماژول را داشته باشند.

سیستم کنترل و نظارت از طریق اینترنت GPRS:

اگر تمایل داشته باشید مجموعه خود را از طریق اینترنت کنترل کرده و بر آن نظارت داشته باشید، ساده ترین ، ارزان ترین و در دسترس ترین راه حل استفاده از بستر اینترنتی تلفن همراه کشور است. در این صورت محل کار شما در دور افتاده ترین نقاط هم بدون هیچ هزینه اولیه ای به راحتی به اینترنت متصل شده و قابلیت کنترل آن را از هر نقطه ای از جهان به شما می دهد.

قابلیت های ویژه:

از مهمترین قابلیت های منحصر به فرد ماژول صنعتی GSM ساخت شرکت پویا گام خراسان اتصال آن به PLC است. این امکان مزایای ویژه ای به سیستم شما می دهد از جمله:
دیگر محدودیتی در تعداد ورودی و خروجی ها وجود ندارد و PLC شما هر تعداد ورودی و خروجی دیجیتال و یا آنالوگ داشته باشد به آن دسترسی دارید. علاوه بر این خود ماژول مستقیما بسته به مدل، چندین ورودی آنالوگ و دیجیتال و خروجی رله نیز دارد.
بسیاری از محصولات مشابه داخلی و خارجی فقط امکان قطع و وصل تعدادی خروجی را داشته و تعداد محدودی ورودی دیجیتال نیز دارند، اما اکثر فرآیند های صنعتی نیازی بیشتر از خاموش و روشن شدن داشته و ماژول GSM شرکت پویا گام این امکان را به شما می دهد. برای مثال، شما می توانید به صورت لحظه به لحظه از طریق اینترنت یا تلفن همراه بر دمای دقیق محیط نظارت کرده، آن را به مقدار مطلوب مورد نظرتان تغییر دهید.
ماژول های صنعتی GSM ساخت شرکت پویا گام خراسان در انواع مختلف و با توجه به نیاز های شما مشتری گرامی عرضه می شود. با مراجعه به سایت و یا تماس با مشاورین ما بهترین محصول پاسخگوی نیاز خود را تهیه کنید.

شرکت های فعال در حوزه اتوماسیون می توانند جهت بهره گیری از تخفیف ویژه همکاران با ما تماس حاصل نمایند.

کاربرد های متداول:
گلخانه ها و مزارع ، مرغ داری ها ، اتاق های سرور و دیتا سنتر ها، خانه های هوشمند

آدرس سایت:www.puyagam.com
تلفن:05136094700
تلفکس:05136095409
آدرس: مشهد - میدان تختی- بین آبکوه 1 و 3 - ساختمان هما


اتوماسیون ، تلفن همراه ، موبایل ، پیامک ، پیام کوتاه ، Sms ، کنترل ، نظارت ، مانیتورینگ ، اینترنت ، ماژول ، صنعتی اندروید ، گلخانه ، مرغ داری ، اتاق سرور ، دیتا سنتر ، خانه های هوشمن


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا