این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

شهرهای جهان ویلا

12
صفحه 1 از 2    

شهرهای جهان - اجاره مجموعه ویلاها وهتلهای چشم انداز رامسروشمال

در استان مازندران ساری, | خرید و فروش و اجاره ویلا

گـروه امـلاک رامسـرگستـر ( پایگاه جامع اطلاع رسانی ملکی شمال ایران )
رزرواسیون مجموعه ویلاهای چشم انداز رامسر ( کوهپایه ای – جنگلی – ساحلی ) --www.vilagostar.ir
همانطور که میدانیم رامسر با زیبایی وصف ناپذیر در دامنه جنگلی و زیبای البرز و سواحل رویایی دریای خزر آرمیده و با بهره مندی از انواع جاذبه های گردشگری با لقب عروس شهرهای ایران به عنوان یک قطب توریستی در کشور و حتی جهان مطرح است و بنا به همین دلیل بیش از یکصد نقطه در جهان رامسر نامیده شده است.
وجود قله های مخروطی شکل با پوشش انبوه گیاهان متنوع ، جنگل های انبوه ، باغات و مرکبات و چای ، مزارع برنج و برخورداری از ساحل زیبا و مناسب ، مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا ، منابع فراوان آب های معدنی ، وجود فرودگاه و هتلهای قدیم و جدید به همراه اماکن اقامتی پذیرایی دیگر شرایط منحصر به فردی را پدید آورده که به واسطه آنها رامسر آوازه جهانی پیدا کرده است.از طرف دیگر هماطور که می دانید منطقه نمونه گردشگری و جهانگردی ایران استان مازندران شناخته شده است که مرکز این منطقه شهرستان رامسر می باشد که همه ساله پذیرای مسافرین و توریسم از سراسر ایران و جهان است .
ولیعهد وقت بلژیک نیز در ایامی که میهمان رسمی دولت ایران بود جمله زیبایی در مورد رامسر گفت ؛ وی که تماسی که از رامسر با پدرش در بلژیک گرفت خطاب با او این جملات را به زبان راند : 
پدر من مروارید جهان را یافتم اجازه دهید مدت اقامتم را تمدید کنم . با کسب اجازه از پدر بود که توانست مدت اقامتش را تمدید نماید.
با توجه به موارد فوق گروه املاک رامسر گسترکه یکی از محورهای عمده فعالیت آن همزمان در بخش املاک و مستغلات در شمال ایران ، فعالیت در بخش رزرواسیون ( جهانگردی و توریسم ) است که با استفاده از متخصصین و مدیران با تجربه در امور گردشگری و جهانگردی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیزدر داخل و خارج کشور می باشد.
ماموریت این گروه ارائه مشاوره و خدمت بسیار حرفه ای به مشتریان و مسافرین با در نظر گرفتن ارائه سرویس مناسب و مطلوب به آنها در مسیر مطلوب به آنها در مسیر انتخاب شده و مقاصد گردشگری و زیارتی است.
هدف ما ارزش نهادن به نظریات مشتریان و مسافرین و برنامه ریزی راحت و کم هزینه برای سفر آنهاست
شعار همیشگی ما امکاناتی بهتر – آینده ای فراتر – زندگی برتر است که امیدوارم همیشه در سر لوحه برنامه ما قرار بگیرد.
موسسین گروه املاک رامسر گستر برای این که بتوانند به نیازهای مشتریان و میهمانان عزیز پاسخی در خور و شایسته بدهند ، و در راستای اطلاع رسانی شفاف و آزاد اقدام به راه اندازی وب سایت تحت عنوان www.vilagostar.irنموده اند که انشالله در آینده رزرواسیون اینترنتی در این وب سایت شاهد خواهیم بود که پاسخی در خور شان به نیازهای متنوع مشتریان در سراسر شمال ایران داده شود.

تماس با ما : 09112937294 : امیری

 01925373200 :دفتر
www.vilagostar.ir : وبسایت
ایمیل: ramsar_gostar@yahoo.com


رامسر ، رزرو ، ویلا ، اجاره ، املاک ، رامسر گستر ، هتل ، ویلاگستر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا