این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

طرح لایه باز چاپ و تبلیغات

طرح لایه باز - طرح لایه باز بنر عرض تسلیت

در استان خوزستان اهواز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

با سلام

این مجموعه دارای ۱۶ طرح لایه باز پلاکارد عرض تسلیت می باشد.

تمامی طرح ها در سایز ۲۰۰ در ۸۰ سانتیمتر افقی طراحی شده، تصاویر و اِلِمان های استفاده شده به صورت Smart Object میباشد که در صورت افزایش سایز کیفیت اصلی تصویر تغییر نخواهد کرد و به راحتی قابل استفاده در هر سایزی هستند.



بنر های عرض تسلیت:

طراحی بنرهای تسلیت این مجموعه کاملا با سبکی جدید و متفاوت انجام شده است. در این طرح ها از زمینه مشکی خیلی کم استفاده و بجای آن از طرح ها و نقش های غم انگیز مانند منظره غروب، شمع، قرآن،کبوتر و … با زمینه ها خاکستری و رنگ های روشن استفاده شده که در مرحله اول باعث زیباتر شدن و متفاوت بودن طرح و جهت چاپ، رنگ خیلی کمتری نسبت به طرح های زمینه مشکی استفاده میکنند و بعد از چاپ سریع تر خشک میشوند.

سبک طراحی کاملا به روز می باشد و تمامی طرح ها به صورت لایه باز و در مد رنگ CMYK مطابق با استانداردهای چاپخانه های کشور قرار داده شده است.

ما شعار نمیدهیم نمونه کارهای ما شاهدی بر این ادعاست.

جهت دیدن نمونه کارها به وبسایت ما مراجعه نمایید: http://drfx.ir/?p=344

قیمت فقط 15500 تومان

محصول ویژه ما: طرح پلاکارد لایه باز حجاج http://drfx.ir/?p=337


اعلامیه تسلیت ، اعلامیه وفات ، بنر لایه باز تسلیت ، بهترین طرح لایه باز ، طرح لایه باز ، فروش طرح ، فروش لایه باز ، پلاکارد تسلیت ، پلاکارد مصیبت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا