این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

چادر مسافرتی مواد شیمیایی

چادر مسافرتی - رنگ100%ضد اب سورن

در استان تهران تهران مرکز, | مواد شیمیایی

فروش رنگ 100%ضد اب سورن
استفاده از پوشش های رنگی ضدآب جهت زیبا سازی و افزایش مقاومت ساختمان ها – سطوح کاغذی – چوبی – پارچه ای و ...راهور120
تولید مواد پوششی ورنگ های ضدآب جهت: 1- سطوح سیمانی –گچی – سفالی – آجر سه سانت و ...
2- سطوح از جنس کاغذ – مقوا – چوب – نئوپان – تخته سه لا و ...
3- سطوح و مصنوعات پارچه ای می باشد .
خواص مشترک رنگهای ضد آب :
الف) رنگهای پوششی مورد نظر در رنگ بندی های متنوع (سفید ، آبی ، قرمز ، زرد ، مشکی و...) قابل عرضه می باشد.
ب) علاوه بر رنگهای پوششی ، رنگهای ضدآب فوق به صورت رنگهای transparency ( عبور دهنده نور ) قابل عرضه می باشد . با مصرف رنگهای فوق ، علاوه بر حفظ رنگهای لایه زیرین ، یک لایه رنگی دلخواه بر روی سطح رنگی اولیه به وجود می آورد که زیبایی سطح را دو چندان می کند.
ج) علاوه بر رنگهای پوششی و transparency ، رنگهای ضدآب فوق به صورت شفاف (بی رنگ) قابل عرضه می باشد .
د) با پوشش سطوح با مواد ضدآب ، ضمن ایجاد مقاومت در برابر رطوبت و آب ، عمر قطعات و سطوح فوق را افزایش داده و بر زیبایی سطوح می افزاییم .
ه) رنگهای فوق در برابر اسید و قلیا مقاوم می باشند .
و) رنگهای ضدآب ( و آستری ) در برابر سایش و خش مقاوم می باشند .
ز) با پوشش مواد ضدآب اختراعی ، ضمن ایجاد زیبایی بر روی سطوح فوق ، منافذ- خلل و فرج و ترکها پر شده و سطحی یکدست - یکنواخت و ضدآب به وجود می آید .
ح) مواد پوششی - حفاظتی و رنگی فوق دارای گواهی های ثبت اختراع به شماره های 36787 ، 36786 و 36785 از اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ایران می باشد .
ط) طبق بررسی پژوهشکده رنگ و پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر مواد پوششی فوق به عنوان ماده عایق رنگی ( و حتی شفاف ) و نفوذ کننده در سطح ، مورد تأیید قرار گرفته است .
ی) مواد پوششی و رنگی ضدآب اختراعی ، دارای تأییدیه شماره 1311/712 از پارک علم و فناوری خراسان بوده و بر اساس گزارش فوق ، میزان جذب آب پوشش بتونی با رنگ استخری 77 برابر پوشش بتونی با رنگ های اختراعی می باشد . همچنین میزان جذب آب نمونه گچی پوشش داده شده با رنگ روغنی ، 260 برابر نمونه گچی پوشش داده شده با رنگ های ضدآب اختراعی می باشد .

کاربرد های سه اختراع :
1- مواد پوششی _ حفاظتی _ ضد آب و رنگی WPC _ 103 و 110 _WPG جهت پوشش دادن _ ضد آب کردن _ پر نمودن منافذ _ یکدست کردن سطح و رنگ آمیزی سطوح گچی _ سیمانی و سفالی بکار می رود .
1-1 ) سطوح گچی : شامل سطوح گچی داخل اطاق ها _ ساختمان ها _ دیواره های گچی پیش ساخته [( جهت ساخت انباری و اطاق و... )( در باغ ها _ کارگاه ها _ ویلاها _ مجتمع های تجاری _ پارک ها _ منازل و ... )] _ ساخت قطعات گچی تزئینی _ تبلیغاتی و ... _ ساخت مجسمه ها ، سکو ها و صندلی و ... از گچ و استفاده آنها در محیط باز _ ساخت قطعاتی همچون ظرفشویی _ سرویس بهداشتی و ... از گچ و ضد آب کردن آنها و سایر مواردی که از گچ بخاطر ارزانی آنها می توان استفاده کرد .
2-1 ) سطوح سیمانی : شامل سطوح سیمانی ( داخل ، خارج و نمای ساختمان ها ) بلوک ها و جداول سیمانی ( خیابان ها ، پارک ها و ... ) سنگفرش های سیمانی _ دیواره های پیش ساخته _ قطعات بتنی _ بلوک ها و کانال های انتقال آب ( در شهرها و روستاها )_ حوضچه ها و استخر ها ( در منازل _ پارک ها و صنایع ) _ انبار های با سطوح سیمانی(جهت نگهداری مواد آسیب پذیر در برابر رطوبت و آب)( زیرزمین های مرطوب _ انبارهای نگهداری علوفه دام و ... ) _ قطعات سیمانی ( مجسمه ها _ صندلی و ... ) _ سطوح داخلی و خارجی کانال های فاضلاب ( شهری و صنعتی و ... ) _ بهترین پوشش برای سقفها ( ایرانیت _ آردواز و ... ) و ... .
3-1 ) سطوح سفالی : شامل سفال های استفاده شده در پشت بام ( منازل و ساختمان ها و ... ) ( در کلیه مناطق کشور بالاخص شمال کشور ) _ قطعات سفالی _ آجر ( آجرنما و سه سانتی و ... ) و ...

2- مواد پوششی - رنگی و ضد آب
( 146 - WOOD PROOFING WATER ) = ( 146 – WPW ) و (146 - PROOFING CARDBOARD WATER ) = (146 _ WPCa)
که جهت پوشش دادن سطوح با جنس مقوا – کاغذ – کارتن – چوب - نئوپان و تخته سه لا به کار می رود .
1-2 ) حفاظت سطوح کاغذی _ مقوایی در برابر آب و رطوبت توسط ( WPCa _ 146 ) . با توجه به اینکه از کارتن و مقوا اکثرا برای بسته بندی های مختلف ( مواد _ وسایل و دستگاه ها و ... ) استفاده می شود که هیچگونه مقاومتی در برابر آب و رطوبت ندارند ، بنابراین با پوشش مواد ضد آب WPCa _ 146 بر روی کاغذ _ مقوا _ کارتن و سایر سطوح مشابه می توان ضمن جلوگیری از پوسیدگی و حفاظت از خود کاغذ و مقوا و کارتن و ... ، با ایجاد زیبایی بر روی سطوح فوق از محتویات داخل بسته بندی نیز در برابر آب و رطوبت حفاظت نمائیم .
همچنین سایر سطوح مشابه کاغذی و مقوایی ( از قبیل پوشه _ جعبه های مقوایی پودرهای شوینده و ... _ کاغذ و مقوای ضایعاتی - جعبه ها و کارتن های بسته بندی و ... ) با پوشش مواد فوق ، در برابر آب و رطوبت حفاظت می شوند .
2-2 ) حفاظت سطوح چوبی _ نئوپان و تخته سه لا در برابر آب و رطوبت توسط 146 -WPW
با توجه به اینکه رطوبت و آب اثر مخرب و از بین برنده ، روی چوب و قطعات ساخته شده از چوب دارد ، لذا با پوشش قطعات و سطوح چوبی از مواد پوششی _ رنگی WPW _ 146 می توان ضمن ایجاد زیبایی ( با رنگ بندی های متنوع ) از خیس خوردن و پوسیده شدن چوب و وسایل ساخته شده از چوب جلوگیری کرده و عمر اینگونه وسایل چوبی را افزایش دهیم .
از جمله موارد و کاربردهای وسیع سطوح و مصنوعات چوبی – نئوپان و ... که تاکنون قابلیت استفاده در فضاهای باز را نداشته ( یا با قرار گرفتن سطوح چوبی مزبور در هوای مرطوب و یا در مجاورت با آب ، پوسیده و از بین می رفتند ) می توان درب های چوبی ( سرویس های بهداشتی ) – وسایل چوبی ( نردبان - پاروی برف روب - دسته چوبی ادوات (تیشه – بیل – کلنگ – زمین شور و... ) – فیبر بغل درب ماشین ها – مصنوعات چوبی به کار رفته در صنایع دریایی از قبیل قطعات وبدنه های چوبی کشتی – قایق – لنج و ... - چوب پنبه - مصنوعات چوبی (میز - صندلی - نیمکت و ... ) به خصوص در مناطق مرطوب و شرجی (شمال و جنوب کشور ) و سایر مصنوعات - فرآوردها و سطوح چوبی که می توان با مواد رنگی 146 – WPW آن ها را ضد آب و حفاظت نمود .

3- مواد پوششی - ضد آب و رنگی WPCl-121 ) WATER PROOFING CLOTH _ 121 ( که جهت پوشش دادن _ ضد آب کردن و رنگ آمیزی سطوح پارچه ای _ مصنوعات پارچه ای _ موکت و ... بکار می رود .
با توجه به اینکه پارچه های نخی _ پشمی _ کتانی _ پنبه ای و ... در برابر آب و رطوبت مقاومتی ندارند و آب را جذب و از خود عبور می دهند ، بنابراین با پوشش مواد WPCl _ 121 بر روی پارچه و مصنوعات پارچه ای علاوه بر مقاوم کردن و استحکام بافت پارچه و ایجاد تنوع رنگ ، آنرا ضد آب می نمائیم .
لازم بذکر است که همزمان و توأم با ضد آب نمودن پارچه ، می توان مصنوعات پارچه ای را به دو صورت آهاردار و نرم تبدیل نموده و ایجاد حالت کرده ودر کاربردهای متفاوتی از آنها استفاده نمائیم .
بعنوان مثال از کاربرد های نوع آهاردار مصنوعات پارچه ای ( مثل موکت ) می توان از استفاده موکت برای جلو پا و صندوق عقب اتومبیل _ لایه کف کفش و ... را ذکر نمود .
همچنین از پارچه های ضد آب نوع نرم جهت ساخت چادرهای امدادی _ چادرهای مسافرتی _ چادر صحرایی - چادر برای روی ماشین ( و سایر وسایل مورد نظر برای حفاظت ) و ... برای پوشش _ حفاظت _ زیبایی و جلوگیری از رسیدن رطوبت و آب به موارد و مکان های مورد انتظار ، می توان استفاده نمود .
ویژگی های منحصر به فرد پوشش های ضدآب اختراعی :
1- میزان ماندگاری رنگ = 5 برابر رنگ های ساختمانی موجود ؛
2- مقاوم در برابر ضربه و خش - ضد اسید و ضد قلیا بودن ؛
3- قیمت مناسب رنگ های اختراعی و صرفه جویی در اقتصاد ملی و خانواده
4- نفوذ پذیری رنگ های اختراعی در سطح ، طبق تاییدیه پژوهشکده رنگ ( باعث می شود گرما و سرما و در نتیجه انقباض و انبساط های در طول روز باعث ترک خوردن و پوسته شدن رنگ نشود .)
5- رنگ آمیزی با پوشش های فوق به صورت هم زمان دارای کارایی های زیر است :
1- 5 ) رنگ آمیزی و زیبا نمودن سطح
2- 5 ) پر نمودن منافذ و یک دست کردن سطوح ( بتونه کاری )
3- 5 ) ضد آب نمودن کامل و 100 % سطوح
6- ثبات طولانی رنگ بر سطح در برابر تخریب عوامل جوی( اشعه UV – گازهای اسیدی و ... )
7- خشک شدن سریع سطوح رنگ آمیزی شده ( حدود نیم ساعت )
8- نداشتن هیچ گونه آلایندگی و پسماند مخرب محیط زیستی
9- چنانچه گرد و غبار بر روی سطوح رنگ آمیزی شده بنشیند با شست و شو و یا فشار آب می توان آن را تمیز نمود . ضمناً چنانچه سطح رنگ شده به چربی و یا دوده آغشته شود می توان با دستمال آغشته به تینر روغنی یا نفت پاکیزه نمود .


، برق صنعتی ، ماشین آلات ، آهن آلات ، لوازم صنعتی ، ابزار و یراق ، تولید مواد غذایی ، کارخانه ، ماشین سازی ، معدن ، ضایعات ، بسته بندی ، اتوماسیون صنعتی ، خدمات صنعتی ، الکترونیک ، کشاورزی ، دامداری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا