این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش آرموهیب 28 650,000 تومان

فروش آرموهیب 28

%0
  • سمنان سمنان

مواد شیمیایی در همین محل

اسید فسفریک مواد شیمیایی

فروش آرموهیب 28 650,000 تومان

فروش آرموهیب 28

%0
  • سمنان
صفحه 1 از 17    

اسید فسفریک - فروش انواع گوگرد داخلی و صادراتی

در تهران مرکز, یوسف آباد | مواد شیمیایی

قابل توجه صادرکنندگان و مصرف کنندگان داخلی!!!
مقداری گوگرد کلوخه و گوگرد پودری قابل صادرات و همچنین جهت مصرف داخلی برای تولید اسید سولفوریک و یا تولید کود کشاورزی موجود است که قصد فروش با قیمت مناسب را داریم .
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
09193503747

کاربردهای گوگرد در کشاورزی :
گوگرد قسمتی از هر سلول زنده است و در سنتز آمینو اسیدهایی مثل سیستئین و متیونین و بطور کلی پروتئین ها و همچنین ویتامین ها شرکت دارد. اهمیت گوگرد در فرآیند فتوسنتز و افزایش مقاومت گیاه در فصل سرما شناخته شده است. حضور گوگرد در حبوبات برای جذب نیتروژن به مقدار کافی ، ضروری است. حضور گوگرد در فرآیند nitrate-reductase که در آن نیتروژن نیتراته به آمینو اسید تبدیل می شود ، از اهمیت خاصی برخودار است.
گوگرد موجود در خاک به صورت ترکیبات آلی و معدنی وجود دارد. همانطور که قبلا نیز ذکر شد بیشتر گوگرد موجود در خاک به صورت ترکیبات آلی است که نمی تواند توسط گیاه جذب شود. گوگرد موجود تنها در صورتی می تواند جذب گیاه شود که این ترکیبات طی فرآیند معدنی شدن به فرم سولفات تبدیل شود.
سولفات در خاک متحرک بوده و مانند نیترات به راحتی توسط آب شسته شده و با آبیاری و یا بارش سنگین باران از منطقه فعال ریشه خارج می شود. با تبخیر آب ، سولفات می تواند مجددا به سطح خاک منتقل شود. تحرک پذیری سولفات در خاک تعیین نیاز خاک به کودهای گوگردی را مشکل می نماید. ذرات رس موجود در خاک سولفات را بیشتر از نیترات جذب می نمایند. با بارش بهاره ، سولفات موجود در بخش ماسه ای خاک شسته می شود ولی در بخش رسی خاک که در قسمت های پایین تر خاک قرار دارد نگه داشته می شود. بنابر این در این مناطق در رشد اولیه گیاه ممکن است علائم کمبود گوگرد مشاهده شود که با رشد بیشتر ریشه گیاه و نفوذ آن به مناطق رسی این علائم بر طرف می شوند. در مناطقی که بخش ماسه ای خاک عمیق است و یا فاقد بخش رسی هستند ، گیاهان نسبت کمبود گوگرد عکس العمل نشان می دهند.
تأثیر سدیم و نمک ها بر خاک و گیاهان:
نمک و سدیم با ساختمان خاک به طرق مختلف فعل و انفعال می دهند. سدیم در خاک پخش شده و باعث کاهش نفوذپذیری آن می شوند در حالیکه غلظت بالای نمک ها در خاک به ویژه کلسیم ، مانند سیمان عمل نموده و باعث تجمع یافتن ذرات خاک می شوند. به همین دلیل است که در خاک های آهکی آب باران بر روی خاک باقی می ماند تا تبخیر شود در صورتی که در خاک های سدیمی ، آب به راحتی در خاک نفوذ می نماید.
اساس اصلاح خاک های شور و سدیمی به خوبی شناخته شده است. شستشوی خاک ، نمک های محلول را از خاک خارج می نماید در حالیکه سدیم قابل تعویض باید با یون های مفید مثل Ca تعویض شود. با شسته شدن نمک ها از خاک نفوذپذیری خاک کاهش یافته و در صورتی که یون سدیم با کلسیم تعویض نشود خاک شور بدست می آید. اگر در خاک آهک (CaCO3 ) وجود داشته باشد ، با انحلال آهک در بخش محلول خاک ، بتدریج اصلاح خاک انجام می شود. ترکیبات تولید کننده اسید که بسیاری از آن ها حاوی گوگرد هستند ، سرعت اصلاح شدن را زیاد می نمایند. گوگرد موجود در این مواد کلسیم مورد نیاز را وارد فاز محلول خاک نموده که می تواند جایگزین سدیم شده و سدیم با شسته شده از سطح خاک خارج می شود و باعث کاهش pH خاک می شود. شستشوی خاک باعث می شود که پتانسیل اسمزی پایین آمده و غلظت یون های سمی کاهش می یابد. مواد حاوی گوگرد ، کلسیم موجود در خاک را به دو روش افزایش می دهند: افزایش مستفیم نمک خنثی ژیپسم CaSO4.2H2O) ) و واکنش مواد اسیدی تشکیل شده ، با آهک موجود در خاک.

استفاده از گوگرد در تولید اسید سولفوریک
بسیاری از شرکتهای تولید کننده کودهای فسفاته که مصرف کننده اصلی اسید سولفوریک محسوب می‎شوند ، اسید مورد نیاز خود را از گوگرد عنصری تهیه می‎کنند. از سویی این فرآیند گرمای زیادی تولید می‎کند که می‎توان از آن در محل و یا در تاسیسات کارخانه استفاده کرد. در برخی اوقات این شرکتها در بازار داد و ستد اسید سولفوریک نیز شرکت نموده و اسید اضافی خود را به فروش می‎رسانند و یا کمبود مورد نیاز خود را از بازار تهیه می‎کنند. امروزه تقریبا 65 درصد اسید سولفوریک از گوگرد عنصری تهیه می‎شود ، 13 درصد آن از پیریت و بقیه از منابع دیگری چون جمع‎آوری گازهای حاصل از تشویه ترکیبات گوگرد دار تولید می‎شود.
تقریبا 92 درصد گوگرد جهان در تولید اسید سولفوریک مصرف می‎شود که بعنوان یک حد واسط در گستره وسیعی از فرآیندهای شیمیایی بکار رفته و از اینرو از آن بعنوان سلطان مواد شیمیایی نام می‎برند. کمتر از 10 درصد این مقدار مستقیما در زمینه کاربردهای تکنیکی و صنعتی مصرف می‎شود. تولید اسید فسفریک به روش تر بازار عمده مصرف اسید سولفوریک تلقی می‎گردد که 45-40 درصد مصرف گوگرد جهان را به خود اختصاص می دهد. تقریبا 75 درصداسید فسفریک در تهیه فسفات آمونیوم و کود سوپر فسفات غلیظ بکار میرود.


، فروش گوگرد کشاورزی، فروش پودر گوگرد کشاورزی، گوگرد گرانوله بنتونیت دار، فروش گوگرد پودری، فروش گوگرد، فروش گوگرد صادراتی، فروش گوگرد گرانوله صادراتی، فروش گوگرد کلوخه صادراتی، فروش پودر گوگ

تهران / تهران مرکز / یوسف آباد     مواد شیمیایی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا