این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قیمت روز مس مواد شیمیایی

قیمت روز مس - خرید ضایعات آهن تناژ بالا در داخل و وارداتی

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | مواد شیمیایی

از همکاران محترمی که توانایی و امکان وارد ساختن ضایعات آهن را دارند تقاضا داریم جهت تامین نیازهای ضایعاتی با اینجانب تماس حاصل نموده تا جهت بستن قرارداد و هماهنگی های لازم اقدامات لازم را بعمل برسانیم.
ارجحیت با پیشنهاد هایی می باشد که در امر ترخیص بار و مسائل ارزی مشکل نداشته باشند. این امر بطور مستمر خواهد بود و تناژها و مدت زمان های تقاضای بار و مشخصه های بار درخواستی شفاف سازی خواهد شد.
لازم به ذکر است تا در قیمت بارها مسائل مربوط به حمل و مابقی هزینه ها را در نظر گرفته و سپس قیمت پیشنهادی خود را اعلام نمایید.
فروشندگان و کارگزاران محترمی که توان تعهد به تامین بار تا سقف 300 تن در روز را در طی قرارداد طولانی مدت و سالانه دارند با تماس با ما نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند. لازم به ذکر است که بار مورد نیاز ما ضایعات آهن ذوبی - ضایعات آلومینیوم و ضایعات مس و کابل میباشد و قیمت بار قیمت به روز تحویل درب کارخانه خواهد بود.
خریدار ضایعات آهن شما در تناژهای بالا با قیمت مناسب هستیم.
با در دست داشتن مدارک مثبت که دال بر سندیت بار شما باشد با تماس با ما و ایمیل کپی مدارک جهت فروش هر چه سریعتر بار خود اقدام کنید. خواهشمند است هنگام تماس قیمتهای غیر منطقی و دور از واقعیت ندهید.
داشتن کپی مدارک بار (گراها حذف شوند) و دادن اطلاع درست در مورد آنالیز بار و ارتباط مستقیم شما با فروشنده و رویت بار از جمله مسائلی است که انجام به موقع کار را سهل تر میکند. فونت مالی در صورتی ارائه میشود که از وجود بار توسط نماینده خرید تایید شود.

با تشکر




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا