این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

سرستون چوبی خدمات صنعتی

سرستون چوبی - منبت و دکوراسیون داخلی

در استان البرز کرج, | خدمات صنعتی

طراحی داخلی یا (Interior Design) که بعنوان یک حرفه، یک هنر و یک صنعت در دنیا شناخته شده، بهینه سازی فضاهای داخلی ساختمان به منظور انجام فعالیت های روزمره یعنی زندگی و کار است.
امروزه مبحث طراحی و دکوراسیون داخلی، در زندگی عموم مردم جایگاه خاصی پیدا کرده و با اهمیت می باشد،
بنابراین می توان گفت کیفیت فضای داخلی منزل و یا محل کار، از یک طرف تأثیر مستقیمی بر نحوه انجام فعالیت های ما در آن دارد و از طرف دیگر نگرش، احوال و شخصیت ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

در کشور ما، معماران و طراحان با تلفیق هنرهای دستی نظیر گچبری، آجر کاری، آیینه کاری، کاشی کاری و دیگر هنرها با معماری مدرن، اقدام به طراحی فضای داخلی و یا بیرونی ساختمان ها می کنند، به طوری که امروزه پیشرفت تکنولوژی و تولید ماشین آلات مدرن و ابزارهای جدید این هنرها را دستخوش تغییرات کرده و باعث تسریع در فرآیند اجرا و افزایش تنوع کاری شده است.

منبت نیز از جمله هنرهایی ست که در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. از دیرباز تا کنون، بخش قابل توجهی از منبت کاری با دست انجام می شود، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاههای مخصوص منبت، می توان از آنها جهت منبت کاری بر روی چوب بهره برد.

منبت کاری با دستگاه سی ان سی منبت در مقایسه با منبت کاری به روش دستی واجد مزایای متعددی است:
- سرعت انجام کار بسیار بالاتر از سرعت کار دستی است.
- امکان تراش طرح های بسیار ظریف و امکان تسریع فرآیند تراش چوب می باشد.
- امکان تولید انبوه قطعات منبت به سهولت بوجود می آید.
- هم شکل و هم اندازه بودن تمام قطعات ساخته شده

از جمله کاربردهای هنر منبت در دکوراسیون:

1.ساخت انواع قاب چوبی منبت (قاب عکس، قاب آینه، قاب تابلو فرش)
2.ساخت انواع قطعات تزیینی منبت مورد استفاده در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار نظیر: سردر چوبی، سرستون چوبی، کتیبه چوبی، نرده چوبی
3.ساخت انواع قطعات منبت مورد استفاده در مبل های چوبی یا استیل نظیر: پایه مبل، دسته مبل و تاج مبل
4.ساخت انواع قطعات منبت مورد استفاده در میز، صندلی، بوفه، ویترین، کنسول، شومینه چوبی و ...
5.و ...


گروه صنعتی منبت کاران با برخورداری از پشتوانه های مطلوب در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری، نظیر بهره مندی از دستگاه های سی ان سی پیشرفته چوب و نیز استفاده از نرم افزارهای طراحی و ماشینکاری به روز ، آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه منبت، به مشتریان خود می باشد:

•طراحی و ساخت انواع قطعات منبت، بصورت تخت یا دوار
•طراحی سه بعدی انواع طرح های منبت ایرانی، ایتالیایی و اسلیمی قابل اجرا بر روی انواع دستگاه CNC
•ساخت قطعات منبت، مورد استفاده در صنعت مبلمان نظیر: دسته مبل، پایه مبل، تاج مبل
•ساخت قطعات منبت، مورد استفاده در تزیینات و دکوراسیون داخلی ساختمان نظیر: درب منبت، نرده چوبی منبت
•ساخت قطعات منبت مورد نیاز برای تولید انواع سرویس خواب، میز، بوفه، ویترین، ساعت دیواری، قاب آینه منبت
•و ...

علاوه بر این دکوراتورها، سازندگان مبلمان و یا سرویس های خواب، تولید کنندگان کمد، بوفه و ویترین، کابینت سازها، سازندگان دکوراسیون آشپزخانه و سایر سازندگانی که به قطعات منبت کاری شده خاصی نیاز دارند، می توانند نمونه قطعات منبت مورد نیازشان را به همراه چوب ارائه کنند.

همچنین سازندگانی که نیاز به طرح هایی بدیع برای محصولاتشان دارند، می توانند تصویری از طرح مورد نظر را به ما ارائه کنند. گروه صنعتی منبت کاران، نمونه اولیه قطعه را ساخته و پس از اخذ تاییدیه مشتری، به تعداد مورد نیاز از آن تولید می کند.

گروه صنعتی منبت کاران، پس از اسکن لیزری قطعات و تهیه فایل کامپیوتری و یا طراحی مدل درخواستی، قطعات مورد نیاز را در مدتی کوتاه و با ابعادی کاملا مشابه تولید کرده و به مشتری تحویل می دهد.

---- برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی و ساخت قطعات منبت یا سفارش کار، لطفا با شماره های مندرج در زیر و یا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.
**** شماره های تماس: 36314134-026 - 09126623201 - 09361515387
**** آدرس پست الکترونیکی: monabbatkaran.co@gmail.com

---- برای بدست آوردن اطلاعات در مورد خدمات منبت کاری گروه صنعتی منبت کاران، می توانید از سایت اینترنتی ما به آدرس زیر نیز بازدید کنید:
**** آدرس سایت: www.monabbat.com

---- جهت مراجعه حضوری و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به آدرس درج شده در ذیل مراجعه کنید:
**** کرج - جاده محمدشهر - نرسیده به سه راهی همایون ویلا - روبروی نمایندگی ایران خودرو - جنب تالار سیب - انتهای کوچه شهید بورقی - پلاک 20


منبت ، طراحی و دکوراسیون داخلی ، هنر منبت در دکوراسیون ، کتیبه چوبی ، سرستون چوبی ، نرده چوبی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا