این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
تضمین بار کد ۱۶۷ تماس بگیرید

تضمین بار کد ۱۶۷

%0
  • تهران تهران شرق

آگهی های مرتبط

سرویس و تعمیر تخصصی تردمیل باشگاهی و خانگی درمحل تماس بگیرید
سرویس و تعمیر تجهیزات ورزشی , تردمیل , ماساژور تماس بگیرید
تسمه تردمیل تماس بگیرید

تسمه تردمیل

%0
  • تهران تهران مرکز
کلاس چربی سوزی و تناسب اندام بانوان در همدان تماس بگیرید
آموزش خصوصی TRX در منزل شما 0 تومان

آموزش خصوصی TRX در منزل شما

%0
  • تهران تهران غرب
1
تضمین بار کد ۱۶۷ تماس بگیرید

تضمین بار کد ۱۶۷

%0
  • تهران تهران شرق
اتوبار ولیعصر اسلامشهر تماس بگیرید

اتوبار ولیعصر اسلامشهر

%0
  • تهران اسلامشهر
اتوبار باربری یاخچی‌آباد نازی آباد حمل اثاثیه منزل تماس بگیرید

تردمیل لوازم ورزشی

تردمیل - تناسب اندام

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم ورزشی

روشهایی برای کاهش وزن
تردمیل کاسپین فلکسی فیت
تردمیل روبیمکس تاپ فرم
فواید تردمیل
اولین دلیلی که مردم تردمیل رابرای ورزش انتخاب می کنند، راحتی است. تردمیل به شما اجازه می دهد حتی در هوای برفی و بارانی، خیلی سرد یا خیلی گرم، در زمان طوفان و تاریکی، بدوید. با تردمیل دیگر درترافیک سنگین شهری وقت تان را برای رسیدن به باشگاه ورزشی هدر نمی دهید.
می توانیددر هر زمانی از روز، چه صبح زود و چه آخر شب ورزش کنید. دلیل دیگری که به خصوص برای خانم ها اهمیت دارد، ایمنی است زیرا با حوادث غیرمترقبه خارج از خانه، مواجه نمی شوند.
هنگامی که روی تردمیل ورزش می کنید، می توانید همزمان تلویزیون تماشاکنید، تلفنی با دوستانتان صحبت کنید و یا به موسیقی دلخواهتان گوش دهید.
دلیل دیگری که افراد تردمیل را ترجیح می دهند این است که بدون آماده سازی زیاد قبلی می توانند در هر زمان از روز که دوست داشتند با تردمیل پیاده روی کنند و یا بدوند. همچنین برای افرادی که ترجیح می دهند در خلوت خانه شان و به دور از هیاهوی بیرون ورزش کنند، تردمیل یک انتخاب ایده آل است.
امروزه، تردمیل های مدرن ، برنامه های پیاده روی و دویدن متنوعی را با استفاده از تغییر دادن شیب و تغییر دادن سرعت دستگاه، ایجاد می کنند تا یک ورزش موثر انجام داده باشید و به تناسب اندام برسید. تردمیل های مدرن، با استفاده از کنترل ضربان قلب شما به صورت مداوم، به شما اجازه می دهند تا ورزش خود را به یک ورزش علمی وموثر تبدیل کنید. یک عملکرد ویژه این تردمیل ها این است که با توجه به میزان ضربان قلب شما سرعت خود را کم وزیاد می کنند تا به سیستم قلب و عروق شما فشار زیادی واردنشود. همچنین صفحه تردمیل از جنسی است که برخلاف آسفالت و موزاییک از آسیب های وارده به پا جلوگیری می کند.
یکی از مشکلات و خطرهایی که در کار با تردمیل وجود دارد، آسیب عضلات اندام تحتانی به ویژه در ناحیه ران و پشت ران و ساق پاست. این موضوع نیز به علت کار کشیدن زیاد از این گروه از عضلات در هنگام کار با تردمیل است چون در هنگام کار با تردمیل، مسافت پیموده شده از نظر ظاهری مخفی می ماند
فروش ویژه و فوق العاده لوازم ورزشی
فروش ویژه تردمیل، دوچرخه ثابت، استپر، صندلی ماساژور و ماساژور، هیپ شیپر، آب رولر، آبکینگ و نیمکت، بادی بلید استوانه ای، اسکوتر، کش بدنسازی، ترازوی دیجیتال، صندلی دفتری ماساژور، مبل ماساژور ایرانی، تویستر، توپ پیلاتیس، کفش اسکیت
کیپ فیت KEEP FIT
تاپ فرم TOP FORM
روبیمکث ROBIMAX
ریلکس RELAX
فلکسی فیت FLEXI FIT
کاسپین CASPIAN
رضا قلن
09125101821
02144831680
09122848851


فروش تردمیل با کیفیت وارزان ، ، ، با کمترین هزی ، ورزش کم هزینه ، ارزان ورزش ، ارزان دوچرخه ثابت ، دوچرخه ثابت ارزان ، فروش دوچرخه ثابت ضمانتدار ، فروشگاه دوچرخه ثابت ، دوچرخه ثابت ، دوچرخه ، فروشگاه تردمیل ، فر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا