این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

برنامه نویسی نرم افزار در همین محل

سی شارپ در مجموعه برنامه نویسی نرم افزار

سی شارپ - برنامه نویسی نرم افزار - انجام پروژه اکسس | پروژه اکسس | پروژه ACCESS | پروژه دیتابیس | پروژه پایگاه داده

در تهران مرکز, بخارست | آگهی های برنامه نویسی نرم افزار

داشتن اطلاعات کافی در خصوص ساختار پایگاه داده رابطه ای در زمان انجام پروژه های اکسس اهمیت زیادی دارد. عوام این گونه می اندیشند که اکسس فقط یک نرم افزار است اما قطعا این گونه نیست. اکسس فقط یک ابزار است و موضوع اصلی داشتن اطلاعات کافی در خصوص ساختمان پایگاه داده رابطه ای و اس کی ال - SQL - است. پیش از سپردن پروژه طراحی پایگاه داده – اختصاصا پروژه اکسس – ابتداد مطمئن شوید کسی که انجام پروژه خود را به او می سپارید دانش کافی در این زمینه دارد.

نکته دیگر اینکه اگر از جانب شرکت یا سازمان خاصی مامور انجام پروژه خاصی در خصوص طراحی پایگاه داده و نرم افزار مخصوصی جهت سازمان تان هستید، نکته بالا اهمیت بیشتری می یابد. ضمنا در کنار مهارت داشتن در حوزه پایگاه داده، تخصص در برنامه نویسی ویندوزی – اگر به زبان ویژوال بیسیک یا سی شارپ که چه بهتر – بسیار اهمیت دارد.

حقیر با تجربه خوب در حوزه طراحی پایگاه داده و برنامه نویسی ویندوزی، از پیچ و خم های سازمان ها و ارگان ها و مشکلات کارمندان حین کار با نرم افزارها کاملا آگاه بوده و از دغدغه های ایشان تا حدود زیادی آگاه می باشم.

بسیاری از کارمندان کنونی اداره ها، حتی مفاهیم اولیه کار با آفیس را هم نمی دانند و این موضوع بر لزوم توجه برنامه نویس به رابط کاربری نرم افزار نهایی تاکید دارد.

جهت انجام هرگونه پروژه نرم افزاری و یا مشاوره می توانید از طریق ایمیل و یا شماره همراه، با من تماس بگیرید.

نوشته شده توسط نویسنده | چاپ یادداشت | 0 نظر
برنامه جستجوی سریع کالا
جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 22:17

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com

هدف از ارائه این برنامه کوچک که در چند سال گذشته و با استفاده اکسس 2003 آماده گردیده ، درک مفهوم یک رابطه چند به چند با استفاده از سه جدول کالا ، شرکت ، گروه کالا می باشد .

علاوه بر این در فرم جستجوی موجود در برنامه از امکانات فیلتر خود اکسس استفاده شده است و تکنیک دوبار کلیک جهت انجام عملیات فیلتر سریعتر برای آن کد نویسی شده است .

در فرم جستجوی کالای طراحی شده با انتخاب نام شرکت و گروه کالا می توان به کالاهایی از آن گروه کالا که در آن شرکت موجود می باشد را فیلتر نمود .

نقطه عطف این برنامه در فرم جستجوی کالا زمانی است که بعد از انتخاب نام شرکت ، کاربر می تواند با دابل کلیک بر روی گروه کالا ، تنها در گروه کالاهایی در جعبه ترکیبی به جستجو بپردازد که در شرکت انتخاب شده وجود دارند .

امکان دابل کلیک بر روی نام شرکت نیز پس از انتخاب اولیه گروه کالا وجود دارد که این بار نیز کاربر را قادر می سازد که شرکت هایی در جعبه ترکیبی فیلتر شوند که در گروه کالای انتخاب شده ، کالا دارند .

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا