این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات ساختمانی در همین محل

Alberto sasi خدمات ساختمانی

Alberto sasi - کابین های نیمه استیل مجموعه BETIS

در تهران مرکز, تهران نو | آگهی های خدمات ساختمانی

کابین های مجموعه BETIS همگام با استاندارد نوین بین المللی با رعایت کلیه اصول ایمنی ،متناسب با مشخصات فنی و کاربرد آن بر طبق درخواست سفارش دهنده ساخته می شود .

دیواره ،کف ،سقف، قاب ، کفشک های کابین ، از موادی ساخته میشوند که مقاومت بالایی در برابر نیروهای وارده در هنگام کارکرد عادی عملکرد ترمز ایمنی ، و برخورد احتمالی روی ضربه گیرها را دارا می باشد .
جداره کابین از ورق گالوانیزه با حداقل ضخامت 1.5 میلیمتر ساخته می شود و دیواره داخلی آن بنا به سلیقه سفارش دهنده و کاربرد آسانسور با چوب یا ورق روغنی و انواع استیل ( آینه ای ، خشدار ، گندمی ، طرح دار یا برجسته )رو کش شده است.
علاوه بر این کابین های پاناروما (شیشه ای ) باری و ماشین بر با استحکام بالا و زیبایی فوق العاده بنا به در خواست خریدار قابل ارائه می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت آسانسور بتیس مراجعه فرمایید.
www.betislift.com


betislift ، آسانسور ، بتیس ، آسانسور بتیس ، کابین آسانسور ، موتور ، Alberto sasi ، sicor ، پله برقی ، سازنده کابین آسانسور ، کابین ، ریل نبرد سرد ، ریل نبرد گرم ، ریل آسانسور ، کابین آسانسورّّ ، درب ت

تهران / تهران مرکز / تهران نو     خدمات ساختمانی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا