این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات ساختمانی در همین محل

ریل نبرد گرم خدمات ساختمانی

ریل نبرد گرم - کابین های نیمه استیل مجموعه BETIS

در تهران مرکز, تهران نو | آگهی های خدمات ساختمانی

کابین های مجموعه BETIS همگام با استاندارد نوین بین المللی با رعایت کلیه اصول ایمنی ،متناسب با مشخصات فنی و کاربرد آن بر طبق درخواست سفارش دهنده ساخته می شود .

دیواره ،کف ،سقف، قاب ، کفشک های کابین ، از موادی ساخته میشوند که مقاومت بالایی در برابر نیروهای وارده در هنگام کارکرد عادی عملکرد ترمز ایمنی ، و برخورد احتمالی روی ضربه گیرها را دارا می باشد .
جداره کابین از ورق گالوانیزه با حداقل ضخامت 1.5 میلیمتر ساخته می شود و دیواره داخلی آن بنا به سلیقه سفارش دهنده و کاربرد آسانسور با چوب یا ورق روغنی و انواع استیل ( آینه ای ، خشدار ، گندمی ، طرح دار یا برجسته )رو کش شده است.
علاوه بر این کابین های پاناروما (شیشه ای ) باری و ماشین بر با استحکام بالا و زیبایی فوق العاده بنا به در خواست خریدار قابل ارائه می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت آسانسور بتیس مراجعه فرمایید.
www.betislift.com


betislift ، آسانسور ، بتیس ، آسانسور بتیس ، کابین آسانسور ، موتور ، Alberto sasi ، sicor ، پله برقی ، سازنده کابین آسانسور ، کابین ، ریل نبرد سرد ، ریل نبرد گرم ، ریل آسانسور ، کابین آسانسورّّ ، درب ت

تهران / تهران مرکز / تهران نو     خدمات ساختمانی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا