این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

اجاره تلویزیون شهری-عکاسی,فیلمبرداری همایش  09196028059 تماس بگیرید

تصویربرداری هوایی سینما و تلویزیون

تصویربرداری هوایی - خرید ربات پرنده فانتوم 2-خرید هلی کم-خرید مولتی روتور-هلی شات

در استان تهران تهران مرکز, | سینما و تلویزیون

ربات پرنده فانتوم 2 - PHANTOM 2

شرکت dji که امروزه یکی از کمپانی های معتبر و شاخص در زمینه طراحی و ساخت سیستم های پروازی در کلاس مولتی روتور است. در سال 2010 میلادی سیستمی را با نام تجاری فانتوم -PHANTOM روانه بازار نمود.این ربات پرنده که از لحاظ طراحی ظاهری؛دارای جلوه منحصر به فردی بود خیلی سریع مورد استقبال کاربران این حوزه واقع شد.داشتن بدنه کوچک و سفید رنگ زیبا آوازه ربات پرنده فانتوم - PHANTOMرا تمامی دنیا به گوش همه رسانید به طوری که در عوام به ربات های پرنده؛ فانتوم -PHANTOM نیز گفته میشد.
شرکت dji که ابتدا این سیستم را جهت مصارف بازی و سرگرمی تولید کرده بود با دیدن استقبال فوق العاده کاربران از این ربات پرنده حوزه کاربردی آن را افزایش داده و این سیستم را در نسخه های متعدد جهت مصارف هلی شات و تصویربرداری هوایی روانه بازار نمود.اولین نسخه از ربات پرنده فانتوم - PHANTOM که با نام فانتوم 1 عرضه شده بود درای بدنه ای از جنس فایبرگلاس بود که در طراحی و ساخت نسخه های بالاتر این محصول نیز از همین ماده استفاده شده است.داشتن موتورهای در سایز 2212,ملخ های فایبرگلاسی و سیستم ناوبری naza m lite & v1 مولفه هایی است که کمک می کند تا وزن این ربات پرنده به حداقل رسیده پروازی نرم و استیبل را عرضه کند.
فانتوم 1
پس از اینکه نسخه شماره 1 ربات پرنده فانتوم - PHANTOM توسط کمپانی DJI به بازار عرضه شد ,با توجه به داشتن فاکتور های مهمی چون قیمت مناسب و ارزان,کم جابودن و حمل و نقل آسان و سهولت در راه اندازی و پرواز آن کاربران فعال در زمینه هلی شات و تصویربرداری هوایی ترغیب شدند تا این سیستم را تهیه و جهت مصارف هلی شات و تصویربرداری هوایی استفاده نمایند.اما با توجه به اینکه ربات پرنده فانتوم - PHANTOM جهت مصارف سرگرمی و بازی عرضه شده بود کاربری مناسبی را در زمینه هلی شات و تصویربرداری هوایی نداشت و مشکلاتی مانند نداشتن زمان مناسب پروازی و تداشتن لرزشگیر یا همان جیمبال مناسب برای اخذ تصاویر بدون لرزش کاربر را از زسیدن به هدف خود باز می داشت.لذا در بسیاری از موارد کاربران با نصب جیمبال و افرایش تعداد باتری ها این مشکل را خود مرتفع می نمودند و اصتلاحا آن را بهینه سازی می کردند.

ربات بهینه شده ی فانتوم 1+جیمبال- PHANTOM
ربات بهینه شده ی فانتوم 1- PHANTOM

-----------------------------------------------------------------------------
ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2
------------------------------------------------------------------------------

شرکت DJI با کسب تجربه از تولید و فروش نسخه اول ربات پرنده فانتوم - PHANTOM و با توجه به بازار هدف این محصول,با عرضه کردن نسخه دوم آن در کنار موجودیت نسخه اول مشکلات موجود گذشته را رفع و سیستمی کاملا بهینه تر را روانه بازار نمود.نسخه جدید این ربات پرنده که با نام تجاری فانتوم 2 -phantom 2 تولید شده است.علاوه بر داشتن زیبایی نسخه گذشته پارامترهای دیگری مانند: زمان پروازی ایده آل (12 الی 17 دقیقه),بکارگیری قطعات پروازی بهتر و داشتن جیمبال سه محوره برای دوربین های گوپرو هیرو 3+ و گوپرو 4 را نیز داراست.سیستم ربات فانتوم 2 -phantom 2 علاوه بر داشتن سیستم ناوبری بهتر به نسبت نسخه ابتدایی آن توانسته است با قرار دادن ماژول های ارتباطی بین فرستنده ی تصویر و پردازشگر اطلاعات پروازی روی تصویر (iosd) با جیمبال h3-3d موجود در این کیت کار کاربر را بسیار راحت و آسوده کند.


برخی قابلیت های ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2
1-متناسب جهت نصب جیمبال هایی مانند :h3-3d و h4-3d
2-شناوری دقیق و عالی
3-قابلیت برگشت به خانه و فرود خودکار
4-قابلیت نصب و جایگذاری راحت باتری
5-نصب و بستن ملخ ها به صورت پیچ و رزوه ای
6-داشتن ماژول های اظافه کردن فرستنده تصویر و پردازشگر اطلاعات پروازی روی تصویر (iosd)
7-داشتن ماژول های ورودی قطعات اظافی قابل نصب مانند سیستم خلبان خودکار



مشخصات فنی ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2
1-وزن(همراه با باتری و ملخ ها): 1000 گرم
2-دقت شناوری :
عمودی:0.8 متر
افقی: 2.5 متر

3-انحراف سرعت زاویه ای:200 متر بر ثانیه
4-نهایت زاویه ی حرکت رو به حلو: 35°
5-نهایت سرعت رو به جلو :15 متر بر ثانیه
6-وزن پروازی:حدود 1300 گرم

مشخصات باتری ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2
1-باتری 3سلول لیتیوم پلیمر11.1 ولت
2-خروجی آمپراژ باتری:5200 میلی آمپر
3-میزان تایم پروازی با این باتری:12 الی 17 دقیقه

مشخصات رادیو کنترل ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2
1-موج فرکانسی ارتباطی:2.4 گیگاهرتز
2-قدرت طول موج فرکانسی(فاصله ارتباطی):1000 متر




در تمامی ربات های پرنده این سیستم ناوبری است که وظیفه کنترل سیستم و هدایت آن را بر عهده خواهد داشت.وظایفی مانند:هدایت و جابجایی سیستم با اعمال فرامین,دریافت و برسی فرامین صادر شده و پردازش آنها و اعمالی از این قبیل,حال با برسی هر سیستم ناوبری و کنترلر هر ربات پرنده ای متوجه قطعه ی حساس و مهمی خواهیم شد که وظیفه ثابت نکه داشتن پرنده ی شناور در یک نقطه است که معمولا آن را compass gps می نامند.
این قطعه در ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2 نیز تعبیه شده و موجود است.



تا اینجا سعی نمودیم به معرفی هرچه بهتر ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2 این محصول را به تفصیل معرفی تماییم.حال میخواهیم کاربرد های دقیق این سیستم پروازی را در صنعت هلی شات و تصویربرداری هوایی برسی نماییم.همانطور که می دانید.داشتن یک تصویر خوب هوایی و هلی شاتی زیبا مستلزم داشتن پرنده ای کارآمد با تجهیزات حرفه ای و بدون نقص است.تجهیزاتی که مناسب برای انجام این کار بوده و در کنار پرواز خوب پرنده,کاربری هلی شات و تصویربرداری هوایی را تکمیل نماید.در سیستم ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2 ماژولی به طور پیش فرض در کیت اصلی این پرنده وجود دارد که آن را جیمبال می خوانند.


جیمبال یا CAMERA MOUNT چیست؟

این قطعه وسیله ای است که دوربین مورد نظر شما بر روی آن نصب شده و به وسیله ی آن شما می توانید کنترل حرکات دوربین را در دست داشته باشید.این ماژول که نقش اساسی در هلی شات و تصویربرداری هوایی ایفا می کند خود دارای عملکرد های خودمختاری است که همگی این عملکرد ها جز ملزمات اخذ تصاویر خوب می باشد.عملکرد هایی مانند:

1- همراستا نگه داشتن دوربین با سطح افق در صورت حرکات سیستم پروازی به جهات مختلف
2-گرفتن لرزش های حاصله از ارتعاش سیستم ربات های پرنده به صورت الکترونیکی و مکانیکی

حال با وجود سه محوره بودن حرکتی این جیمبال ها یعنی :
حرکت در راستای بالا و پایین(tilt)
حرکت درراستای چپ و راست(roll)
حرکت در راستای 360 درجه (pan)
کاربر به راحتی می تواند تصاویر مورد نظر خود را در جهات مختلف اخذ نماید.

حال اینکه جیمبال یا CAMERA MOUNT به چندین دسته و گروه متفاوت دسته بندی و تقسیم می شوند را می توانید در قسمت دانشنامه همین وبسایت به تفصیل مطالعه نمایید.اما به طور خلاصه جیمبال یا CAMERA MOUNT ها به دو دسته حرفه ای و نیمه حرفه ای تقسیم بندی می شوند.جیمبال های حرفه ای آن دسته از جیمبال ها هستند که از سوی شرکت سازنده آن ها مخصوص به یک نوع دوربین خاص با وزن و سایز ابعادی مشخص طراحی و ساخته می شوند.و نمی توان هر هر گونه دوربینی را روی آن ها نصب نمود.

در سیستم ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2 نیز از جیمبال های حرفه ای استفاده شده است که مخصوص دوربین های حرفه ای GOPRO می باشد.جیمبال هایی که در دو نسخه h3-3d و h4-3d عرضه شده اند.

تفاوت این دو نسخه با یکدیگر در نوع دوربین هایی است که بر روی آن ها نصب می شود.
نسخه h3-3d مخصوص دوربین های GOPRO HERO 3 PLUS و GOPRO HERO 3 می باشد.
و نسخه h4-3d مخصوص دوربین های GOPRO HERO 4 می باشد.



جیمبال گوپرو
جیمبال یا CAMERA MOUNT های h3-3d و h4-3d که توسط شرکت dji عرضه شده اند بنا به نوع کاربری در دو نوع متفاوت هستند :
1-نسخه هایی که فقط برای فانتوم عرضه شده اند؛که روی آنها نوشته شده :for phantom 2 only


2-نسخه هایی که قابل نصب بر وری دیگر ربات های پرنده می باشد.


این تفاوت به علت کمبود پورت های ورودی ماژول در ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2 و تفاوت در کنترلر یا GCU این دو نوع می باشد.

چرخش دوربین یا کنترل دوربین در ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2 چگونه است؟
حال سوالی که پیش می آید این است یک کاربر چگونه می تواند این جیمبال یا CAMERA MOUNT را از پایین و روی زمین کنترل نماید؟
در پاسخ به این سوال باید گفت در پشت یا کنار رادیو کنترل این پرنده (بسته به سال تولید محصول) اهرمی قرار داده شده است که این وظیفه را برعهده دارد.و خلبان می تواند از راه دور و در حین پرواز از روی رادیو کنترل در حالی که جیمبال همزمان در حال لرزشگیری و استابیلایز کردن است آن را کنترل و به چرخش در بیاورد.
شایان ذکر است که هر دو نسخه جیمبال یا CAMERA MOUNT یاد شده در بالا با وجود اینکه سه محوره هستند اما فقط کنترل حرکتی محور راستای بالا و پایین(tilt) در اختیار کاربر قرار دارد.و حرکات در راستای های دیگر بدین منظور است:

حرکت درراستای چپ و راست(roll):جهت همراستا نگه داشتن جیمبال و دوربین با سطح افق می باشد.
حرکت در راستای 360 درجه (pan):حرکت 35 درجه ای این محور جهت رفع دقیق لرزش ها و حرکات خود سیستم پرنده می باشد.

لذا کاربر جهت اخذ تصاویر 360 درجه ای می باید با چرخاندن ربات پرنده صورت این عمل را انجام دهد..
کنترل دوربین در ربات پرنده فانتوم 2

تصاویر را به صورت زنده بر روی نمایشگر داشته باشید.

یکی از مسایلی که در بحث هلی شات و تصویربرداری هوایی حایز اهمیت می باشد؛تسلط خلبان و فرد تصویربردار بر روی تصاویری است که در حال ظبط آن ها می باشد. بدین منظور متخصصان این حوزه ماژول هایی را جهت ارسال تصاویر در حال ظبط به طور زنده برای پایین در نظر گرفته اند.که با تعبیه آن ها بر روی ربات پرنده خود می توانید تصاویر را به طور زنده مشاهده کنید.
حال فرض کنید علاوه بر داشتن تصاویر زنده بر روی نمایشگری که روی رادیو کنترل پرنده ی شما نصب است بتوانید اطلاعات پروازی را هم به طور کامل در پایین دریافت کنید.به همین منظور شرکت dji با ارایه محصولی با نام iosd این کار را برای شما ممکن نموده است.

ارسال تصویرتصویر زنده+نمایشگر

چگونه برای ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2 سیستم ارسال تصویر نصب کنیم؟

همانطور که در تصاویر فوق مشاهده می کنید برای فرستادن تصاویر زنده در هر ربات پرنده ای نیاز به ماژول های فوق می باشد.در سیستم فانتوم 2 -phantom 2 برای اظافه کردن این ماژول و دریافت اطلاعات تصویر از طریق سوکت USB که در خود جیمبال به طور پیش فرض وجود دارد استفاده می شود.

http://www.havabordgroup.com/?type=static&lang=1&id=52

حال فرض کنید علاوه بر داشتن تصاویر زنده بر روی نمایشگری که روی رادیو کنترل پرنده ی شما نصب است بتوانید اطلاعات پروازی را هم به طور کامل در پایین دریافت کنید.به همین منظور شرکت dji با ارایه محصولی با نام iosd این کار را برای شما ممکن نموده است.
حال فرض کنید علاوه بر داشتن تصاویر زنده بر روی نمایشگری که روی رادیو کنترل پرنده ی شما نصب است بتوانید اطلاعات پروازی را هم به طور کامل در پایین دریافت کنید.به همین منظور شرکت dji با ارایه محصولی با نام iosd این کار را برای شما ممکن نموده است.

IOSD (پردازشگر اطلاعات پروازی روی تصویر)چیست؟
ماژولی است که با وسطه قرار گرفتن بین سیستم ارسال تصویر و دوربین مورد نظر پس از دریافت اطلاعات از سیستم ناوبری ؛پروسه ارسال تصویر زنده همراه با اطلاعات پروازی را کامل می نماید.

اطلاعاتی که ماژول IOSD (پردازشگر اطلاعات پروازی روی تصویر) پردازش می کند عبارتند از:
1-میزان ولتاژ باتری پرنده
2-تعداد ماهواره های شناسایی شده توسط GPS
3-ارتفاع پروازی به نسبت سطح زمین
4-نمایش حالت های پروازی پرنده
5-سرعت پرنده به هنگام پرواز



سیستم ربات پرنده فانتوم 2 -phantom 2 که کلیه ماژول ها بر روی آن نصب شده است.




شما می توانید برای خرید ربات پرنده فانتوم 2- phantom 2 به صورت کیت کامل (تصویر زیر) همراه با جعبه ارجینال فانتوم با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

خرید ربات پرنده فانتوم 2



تلفن های تماس شرکت: 33568970-028 الی 2
کارشناسان فروش: 09125826916
09214181058
09217191744

آدرس آشیانه و واحد ساخت: ایران - قزوین -میدان تهران قدیم-جاده شرکت نفت-مجتمع صنعتی شهید رجایی
شرکت صنعتی هوابرد فرانمای آسمان

وبسایت های شرکت: www.havabordgroup.com و www.havabordgroup.ir

آدرس الکترونیکی : Havabordgroup@gmail.com و info@havabrodgroup.com

اینجا کلیک کنید تا درباره هوابرد بیشتر بدانید.


فانتوم 2 ویژن ، فانتوم 2 با لرزشگیر ، dji iosd ، چرخش دوربین در فانتوم2 ، هلی کم ، هلیکم ، خرید ربات پرنده ، خرید فانتوم 2 ، اینسپایر 1 inspire 1 ، ربات پرنده تصویربردار ، ربات پرنده ، هلی شات ، هلی ک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا