این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

اجاره تلویزیون شهری-عکاسی,فیلمبرداری همایش  09196028059 تماس بگیرید

تصویربرداری هوایی سینما و تلویزیون

تصویربرداری هوایی - خرید ربات پرنده کوتئروتور-خرید هلی کم-هلی شات-خرید کوادروتور کربنی-کوادروتور صبا

در استان تهران تهران مرکز, | سینما و تلویزیون

4بال صبا نام ربات پرنده عمود پرواریاز نوع کوادروتور است جهت تصویربرداری و فیلم برداری هوایی (هلی شات) با دوربین های سبک وزن گوپرو که تمامی مراحل ساخت,مونتاژ,راه اندازی و بهینه سازی آن در شرکت صنعتی هوابرد فرانمای آسمان صورت گرفته است.

با توجه به رشد سیری ناپذیر حوزه تصویربرداری و فیلم برداری هوایی و احساس نیاز فوق العاده ی آن در سینما , تلویریون و صنعت تصویرساری و فیلم برداری امروزه محصولات متفاوتی جهت رفع این نیاز عرضه شده است،محصولاتی که شاید پاسخکوی تمامی نیاز های این حوزه نباشد.نیاز هایی همانند میزان ساعت پروازی مناسب و فابل قبول ؛ مانور پذیری و دقت در انجام فرامین پروازی ؛ پایداری در شرایط جوی نامناسب (خصوصا باد های گذرا و بادهای ثابت جوی) و از تمامی مولفه ها و پارامتر های یاد شده مهمتر گرفتن تصاویر بدون لرزش و مناسب .که تمامی مولفه های یاد شده خود باعث تمایز یک سیستم نسبت به باقی سیستم هاست.

کوادروتور صبا

معرفی 4 بال صبا (کوادروتور صبا)

از آنجایی که با نیاز های روز افزون حوزه هلی شات و تصویربرداری هوایی در کشور ما اشتهایی سیری ناپذیر دارد می بایست با توجه به این درخواست و نیاز ربات های پروازی مناسب و ایده آلی ارایه گردد تا تمامی خواسته های هنرمندان و سینماگران را پوشش دهد لذا بر آن شدیم تا در شرکت صنعتی هوابرد در طی بازه زمانی سه ماهه با گذارندن مراحل ایده پردازی؛محاسبات ؛طراحی و ساخت سیستمی را انجام دهیم تا علاوه بر پاسخگویی به تمامی این نیاز ها دارای خلاقیت و عملکرد فوق العاده ای باشد.که با افتخار سیستم ربات پرنده 4 بال صبا حاصل این تلاش است. ربات پرنده ی 4بال صبا (کوادرکوپتر صبا)سیستمی است بهینه شده برای تصویربرداری و فیلمبرداری هوایی با دوربین های سبک وزن گوپرو.این ربات پرنده با داشتن وزن پروازی مناسب این توانایی را دارد که با نصب دوربین گوپرو در چاییگاه مخصوص به نصب این دوربین (جیمبال)تصاویر فوق العاده و کاملا بدون لرزشی را عرضه کند. حال به معرفی دقیق تر این سیستم خواهیم پرداخت.





حال به بعضی قابلیت های چهاربال صبا اشاره خواهیم نمود:

1-استفاده از بهترین قطعات و بهترین برند های حوزه ی مولتی روتور
2-کوادروتوری با قابلیت مانور پروازی نرم و فوق العاده stable
3-تثبیت در یک نقطه با رها کردن رادیو کنترل
4-اخذ تصاویر زیبا بدون داشتن کوچکترین لرزش
5-تایم پروازی حداقل 10 وخداکثر 15 دقیقه
6-دارای سیستم امنیت پرواز fail safe و برگشت به خانه در صورت بروز هر گونه قطع ارتباط با پرنده
7-قابلیت افزودن سیستم های تلمتری و نقطه یابی خودکارwaypoint
8-شعاع پروازی تا حدود 2500متر و ارتفاع پروازی تا 500متر از سطح زمین
9-توان پروازی سیستم در شرایط جوی بادی و نامناسب و پایداری سیستم در این شرایط
10-قابلیت سیستم جهت کار در فضاهای بسته و سرپوشیده



مشخصات فنی این سیستم:

دارای بدنه تمام کربنی

طی چند سال گذشته که هنوز مولتی روتورها و پلتفرم های پروازی اینچنین مطرح نبودند اکثرا جهت جمع آوری یک مولتی روتور حال چه کوادروتور باشد یا روتورهای بالاتر از بدنه ها و فریم هایی با جنس آلیاژهای سبک فلزی یا پلکسی های کم وزن و مقاوم استفاده می شد که معایب زیادی مانند ظریب شکست بالا؛آسب پذیری و خردگی و بعضا وزن بال را داشتند. بنابراین این نوع فریم ها توان مانور این پرنده ها را کاهش داده و آن ها آسیب پذیر می نمود.
با پیشرفت تکنولوژی نانو و ساخت رزین های کربنی و دستیابی به فناوری تهیه تار و پود کربنی این مشکل نیز رفع شد.
فیبر کربن ماده ای است بسیار کم وزن در عین حال بسیار مقاوم.همین خاصیت باعث شده است تا در پلتفرم های پروازی از این نوع ماده استفاده شود.که در عین حال که بسیار مقاوم ومستحکم است بسیار شکیل و زیبا نیز هست.
کوادروتور صبا نیز دارای بدنه تمام کربنی میباشد.در بین تمامی فریم های موجود در دنیا می توان به فریم های شرکت تاروت TAROT اعتماد نمود؛به علت اینکه در فریم کربنی درجه خلوص کربن به کار رفته در پلتفرم بسیار حایز اهمیت می باشد فریم های شرکت تاروت دارای درجه کیفیت کرلیس بوده(90درصد خلوص وجود کربن) و همین مساله باعث به کارگیری فریم های این شرکت با نام تجاری کوادروتور Ironman 650 و T650sport در سیستم صبا شده است.



سیستم های ناوبری یا کنترل پرواز شرکت DJI

شرکت dji یکی از کمپانی های مطرح در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پروازی در حوزه پرنده های بدون سرنشین می باشد.این شرکت که در چند سال گذشته سوابق بسیار خوبی در این زمینه داشته است با ارایه ی سیستم های کنترل پرواز (flight controler) حرفه ای توانسته است سهم بسایر ارزشمندی در این بازار جهانی را به خود اختصصاص دهد.
ما نیز در شرکت صنعتی هوابرد با استفاده از بهترین محصولات این کمپانی سعی نموده ایم تا بر کیفیت هر چه تمام تر محصول خود بیافزاییم.از این رو در سیستم چهار بال صبا (کوادروتور صبا) نیز از محصولات این کمپانی استفاده شده است. با هم معرفی و کاربرد دقیق این سیستم های کنترل پرواز را مرور خواهیم نمود:


سیستم کنترل پرواز Dji naza m v2

سیستم کنترل پرواز naza m v2 کنترل پروازی است که توسط شرکت dji عرضه شده است.این سیستم ناوبری جز بهترین سیستم های کنترل پرواز برای پرنده هایی با وزن پروازی بین 2 الی 5 کیلوگرم می باشد.اطلاعات فنی کامل در مورد این سیستم ناوبری را می توانید در قسمت دانشنامه سایت هوابرد مطالعه فرمایید.




سیستم صبا نیز با داشتن وزن پروازی حدود 2500گرم جز پرنده های بدون سرنشین با وزن پروازی متوسط محسوب می گردد.لذا سیستم ناوبری naza m v2 یکی از گزینه های مناسب جهت استفاده در این پرنده می باشد.


موتورها و درایورهای آن
Motor and Esc

مولتی روتورها به علت داشتن مکانیزم پرواز عمودی نیاز به داشتن موتورهای outdor یا (خارجگرد) هستند.در دسته بندی این نوع موتورها,موتورهایی با نام براشلس دارای بهترین مکانیزم از جهت مصرف انرژی؛توانایی عملکرد ؛وزن پایین و بازدهی مناسب هستند.موتورهای موجود در سیستم صبا نیز موتورهای براشلس در سه سایزU3 و 3506 و 3510 و4008 بنا به درخواست کاربر بکارگیری شده است.
از آنجایی که در حوزه مولتی روتور شرکت های متعددی محصول عرضه نموده اند انتخاب قطعات مناسب کمی سخت خواهد شد.لذا واحد طراحی و ساخت شرکت صنعتی هوابرد با برسی های متعدد و انجام آزمون و خطاهای بسیار جهت بهبود عملکرد سیستم های خود بهترین برند ها در این حوزه را انتخاب نموده ایم.
در بین تولیدکنندگان متعدد موتورهای براشلس و اسپید کنترل ؛ محصولات شرکت rctigermotor که به اختصار T-Motor خوانده می شود دارای بهترین کیفیت و خروجی عملکرد می باشند.لذا در سیستم کوادروتور صبا نیز از محصولات ای کمپانی مطرح استفاده شده است.



ملخ یا بلید
blaid our prop

آن چیزی که در سیستم های پروازی دارای اهمیت خاصی می باشد و می توان گفت رابط اصلی پرنده ی ما با دنیای پیرامون خود است همان ملخ ها یا بلید های(تیغه) ربات پرنده ی ماست این قطعه که در دو نوع فیبر کربنی و فایبرگلاسی یا پلاستیکی تولید می شود بنا به نوع ربات پروازی ما انتخواب می شود.ملخ های فایبرگلاس به دلیل نداشتن لیفت یا همان کشش باد مناسب و کافی بر روی سیستم های با سایز بزرگ قابل استفاده نیستند.لذا موضوع بحث ما ملخ های از جنس کربن است.ملخ هایی که مکش واقعی و عملکرد نزدیک تری با محاسبات آیرودینامیکی دارند.
حال هر مقدار این قطعه ؛ طراحی دقیق تر و ساخت با کیفیت تر و داشته باشد نتیجه ی آن عملکرد مناسب تر و بهتر این قطعه خواهد بود که رابطه ی مستقیمی با پرواز ربات ما خواهد داشت.بنابراین کیفیت این محصول در طراحی و ساخت آن با توجه به داشتن مرکز ثقل صحیح و بالانس وزنی وجرمی دقیق آن می تواند در تمامی فاکتورهای پروازی ما اثرگذار باشد.لذا با وجود این توضیحات می توان ملخ های کربنی را به دو دسته استاندارد و معمولی تقسیم بندی نمود.
در میان تمامی بلید های عرضه شده در حوزه ی مولتی روتور بلید های شرکت Tmotor دارای بهترین نوع کیفیت در طراحی و ساخت می باشند.لذا ما نیز در کوادروتور صبا از این نوع محصول استفاده نموده ایم.



prop standard
سیستم صبا دارای قطعات دیگری نیز می باشد:

رادیو کنترل 7 کانال
سیستم ارسال تصویر زنده همراه با ال سی دی 9 اینچ
باتری های لیتیوم پلیمر مخصوص پرواز و ماژول های تصویربرداری هوایی-باتری های 4سلول و 3 سلول
جیمبال یا جایگاه نصب دوربین

قطعات نامبرده بنا به انتخاب خریداران سیستم 4 بال صبا انتخاب شده و قابل نصب می باشند.
اطلاعات کامل تر در رابطه با این قطعات را می توانید در قسمت دانشنامه ی همین وبگاه یا با کلیک کردن روی هر مورد در همین صفحه بدست آورید.



تلفن های تماس شرکت: 33568970-028 الی 2
کارشناسان فروش: 09125826916
09214181058
09217191744

آدرس آشیانه و واحد ساخت: ایران - قزوین -میدان تهران قدیم-جاده شرکت نفت-مجتمع صنعتی شهید رجایی
شرکت صنعتی هوابرد فرانمای آسمان

وبسایت های شرکت: www.havabordgroup.com و www.havabordgroup.ir

آدرس الکترونیکی : Havabordgroup@gmail.com و info@havabrodgroup.com

اینجا کلیک کنید تا درباره هوابرد بیشتر بدانید.


فانتوم 2 ویژن ، فانتوم 2 با لرزشگیر ، dji iosd ، چرخش دوربین در فانتوم2 ، هلی کم ، هلیکم ، خرید ربات پرنده ، خرید فانتوم 2 ، اینسپایر 1 inspire 1 ، ربات پرنده تصویربردار ، ربات پرنده ، هلی شات ، هلی ک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا