این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

دانلود فیلم اموزش روش کوتاه کردن مو زیبایی و بهداشت

دانلود فیلم اموزش روش کوتاه کردن مو - مرکزخدمات کراتینه مو لولان

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

پنج نرم کننده موی خانگی سلامتی و زیبایی پوست و مو
کراتینه مو
کراتین کردن مو با محصول اصل امریکا
مرکز صافی دایم مو ژاپنی و کراتینه برزیلی
مواد المنت کراتین صاف کننده مو
موهای شاداب و درخشان با کراتینه و رنگ مو
صافی دائمی مو کراتینه برزیلی
این صاف کننده فوق العاده برای موهای قوی ونرمال مناسب می باشد و موهای مجعد و ریز و فر را کاملا صاف می کند و برای انواع موها مناسب بر حسب جنس و نوع مو برای مدت ۸ الی ۱۰ ماه ماندگاری دارد.
صاف کننده مو سر لولان مناسب برای موهای ضخیم آسیب دیده فرو طبیعی با تقویت کننده پروتیینی که موجب تاثیر گذاری بیشتر کرم صاف کننده LOLANE می شود. موی شما کاملا صاف و با درخشندگی طبیعی خواهد شد با استفاده از پکیج در کمتر از دو ساعت متوانید موهای خود را صاف و لخت کنید.
صاف کننده مو لولان دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران است و این نشانگر اعتبار این محصول است با استفاده از این کالای فوق العاده زیبا از موهای صاف و زیبا خود لذت ببرید.
فروش این محصول در سایت ما به شش سال می رسد و می توانید با یک پرسه یک ساعت و نیم به هدف مورد نظرتان برسید و از یک ماندگاری تقریبا شش ماه بهره بجوید باز خورد این پکیج عالی و کاملا تاثیر
گذار بوده صاف کننده موی سر لولان قوی مناسب برای موهای ضخیم و بسیار فر طبیعی با تقویت کننده پروتئینی که موجب تاثیر گذاری بیشتر خواهد شد این صاف کننده قابلیت ترمیم و خنثی کننده هم دارد و برای
موهای آسیب دیده بسیار مفید است در پکبج این محصول کاتالوگ و سی دی آموزشی وجود دارد تا بتوانید
با استفاده درست آن نتیجه لازم را ببرید.
09125253709
09351668820
beautyskin.ir




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا