این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مدل KX سانترال

مدل KX - دستگاه سانترال مدل KX-TDA100DBP

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش سانترال

مدل ارتقاء یافته KX-TDA100D که هزینه خرید را به دلیل داشتن 2 کارت پیش فرض در خود کاهش می دهد.
با استقبال بسیار زیاد از طرح اقتصادی سانترال پاناسونیک که مدل TDA100D نام گرفت پاناسونیک تصمیم گرفت این محصول را در دو نوع دیگر نیز وارد بازار کند. این دو نوع در واقع همان سانترال ذکر شده هستند. با این تفاوت که در بدو خروج از کارخانه به امکاناتی مجهز هستند که سبب می شود هزینه تمام شده کاهش یابد و به همین ترتیب هزینه خرید این محصول کاهش پیدا می کند و این کاهش قیمت سبب می شود که شرکتها رو به خرید این زیرمجموعه های سانترال TDA100D بیاورند.
همان طور که در نقد و بررسی سانترال KX-TDA100D بیان شد این محصول پر فروش مزیتهایی داشت که سبب برتری آن نسبت مدل KX-TDA100 شد. سانترال KX-TDA100DBP در واقع همان مدل اولیه است با کارتهایی موجود در دستگاه به صورت پیش فرض. وجود کارت 8 خط شهری و کارت داخلی 24 پورتی آنالوگ به همراه 4 پورت خط داخلی دیجیتال در کنار یکدیگر سبب کاهش بسیار زیاد هزینه تولید و مستقیما هزینه خرید آن شده است که برای مجموعه هایی با وسعت حداکثر 8 خط شهری و 28 داخلی بسیار مناسب است و فقط در صورت نیاز برای بهبود تماس های ورودی می توانند با تهیه و نصب کارت دیزا مدل KX-TDA0191 سرویس دیزا را بر روی سیستم مخابراتی خود فعال و پیاده سازی کنند.
در واقع این دستگاه در حالت پیش فرض بعد از خروج از کارخانه دارای 5 جای کارت دیگر است که می توان بین کارت های داخلی دیجیتال و آنالوگ و یا کارت خط شهری PRI و کارت دیزا انتخاب کرده و 5 جای کارت را در صورت نیاز پر نمود. البته لازم به ذکر است که در صورت نیاز به کارت خط شهری بیشتر می توان کارت ارتقا 8 پورتی را تهیه نمود که بر روی کارت اولیه خط شهری قرار می گیرد.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت epanasonic.net مراجعه و یا با شماره 02188941000 تماس حاصل نمایید.


دستگاه ، سانترال ، دستگاه سانترال ، ارتباطات ، سانترال پاناسونیک ، پاناسونیک ، ارتباط


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا