این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مودم پر سرعت خدمات شبکه

12
صفحه 1 از 2    

مودم پر سرعت - مودم asus مدل dsl-n10p

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات شبکه

شبکه بی سیم با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه ( N150 )
درگاه اترنت برای اتصال چهار دستگاه مختلف به شبکه کابلی
دکمه WPS جهت تسهیل روند پیکربندی امنیتی شبکه بی سیم
امکان مدیریت پهنای باند با پنل گرافیکی EZQoS ایسوس

آنتن بی سیم با پوشش دهی بالا (5dbi)
پشتیبانی از ابزارهای دیجیتالی با استاندارد IEEE 802.11b/g/n
پروتکل های امنیتی کامل برای مقابله با تهاجمات اینترنتی

سهولت راه اندازی در تنها سه مرحله

یکی از ویژگی های برجسته تجهیزات شبکه شرکت ایسوس بخصوص برای کاربرانی که کمترین میزان آشنایی با تجهیزات شبکه را دارند، سهولت راه اندازی و پیکربندی این محصولات به همراه اینترفیس گرافیکی آن ها می باشد. برای راه اندازی و نصب کافی است،اول دستگاه را روشن و کابل اینترنت را به پورت WAN و کابل شبکه را به پورت LAN متصل نمایید و مرورگر اینترنت خود را باز کنید،در مرحله دوم رمز و شناسه کاربری را که از شرکت خدمات اینترنتی دریافت کرده اید در رابط گرافیکی مودم وارد نماید.در مرحله سوم این دستگاه به صورت هوشمند و سریع اینترنت را شناسایی و بین دستگاه های دیگر به اشتراک می گذارد.به همین سادگی!!!!



آنتن بی سیم با پوشش دهی بالا
این مودم به یک آنتن قوی برای شبکه بی سیم مجهز است.آنتن این دستگاه از استاندارد high-gain (گین بالا) با قدرت 5dBi بهره می برد.بهره گیری از این استاندارد باعث می شود تا سطح پوشش این مودم بسیار وسیع باشد، به طوری که در مناطقی که با مشکل دسترسی مواجه هستیم ،این مشکل به واسطه وجود این آنتن برطرف شود.البته نباید فراموش کرد که اگر شما نیازی به شبکه بی سیم نداشته باشید و بخواهید تنها از شبکه کابلی به اینترنت متصل شوید می توانید این آنتن را از دستگاه جدا نماید.بلعکس این موضوع نیز صادق است،اگر قصد داشته باشید که محدوده گسترده تری را برای اتصال دستگاه ها فراهم نماید می توانید آنتن کارخانه و پیش فرض را با یک آنتن با قدرت بالاتر جایگزین نماید.با توجه به مشخصات که در اینجا به آن اشاره شد،این دستگه می تواند کاربران خانگی یا دفاتر کار کوچک را برای انجام هر کاری همراهی نماید.



امکان مدیریت پهنای باند
این مودم در زمینه مدیریت ترافیک شبکه یک استاد چیره دست به شمار می رود.ایسوس ویژگی هایی مانند QIS مخفف عبارت (Quick Installation Setup) برای راه اندازی آسان ابزار و EZQoS مخخف عبارت (Easy Quality of Service) را برای نظارت هوشمند بر ترافیک با اولویت بندی پهنای باند قابل دسترسی سرویس های مختلف را در این محصول پیاده سازی کرده است.بهره گیری از فناوری اختصاصی ایسوس با نام EZQoS این قابیلت رابه مودم می دهد،تا دستگاه به صورت هوشمند به مدیریت پهنای باند بپردازد و در نتیجه شاهد کمترین میزان تاخیر و افت پهنای باند در مصارف VoIP ،بازی های تحت شبکه و همچنین دانلود باشیم.این مودم دارای چهار SSIDs مجزا نیز می باشد.این ویژگی باعث می شود تا علاوه بر امنیت، کارایی مودم نیز افزایش یابد.به طور مثال کاربر قادر خواهد بود تا یک شبکه امن پر سرعت را برای استفاده شخصی و یا کاربران شبکه شخصی تهیه نماید و همزمان یک شبک با پهنای باند پایین و بدون محدودیت را برای کاربران مهمان فراهم آورد.تمام این ویژگی ها در کنار یکدیگر به شما امکان می دهند که با آسان ترین روش ، شبکه و تجهیزات خود را به بهترین شکل ممکن پیکربندی و کنترل کنید.

پشتیبانی از پروتکل های امنیتی کامل برای مقابله با تهاجمات
یکی از دغدغه های کاربران در استفاده از اینترنت و بحث شبکه موضوع امنیت می باشد. اگر قرار باشد شبکه های بی سیم وای فای،پای به جای شبکه های کابلی گذاشته و در خانه و یا محل کار مورد استفاده قرار گیرند، امنیت اطلاعات رد و بدل شده در فضا اهمیت دو چندانی می یابد.با توجه به این مهم،استانداردها و پروتکل های خوبی برای امنیت شبکه های وای فای و همچین شبکه کابلی ارائه شده اند و تا حدود زیادی خیال کاربران را راحت کردند.اغلب دستگاه های بی سیم،از قابلیت های رمزنگاری و احراز هویت در کنار فایروال و سیاست های فیلتر کردن آدرس های IP و پکیچ اطلاعات بهره می برد. الگوریتم های رمزنگاری WEP 64/128، WPA، AES و TKIP در این دستگاه استفاده می شوند تا از این دستگاه در مقابل حملات و نفوذ کاربران ناشناس جلوگیری کنند.

WEP مخفف عبارت Wired Equivalent Privacy که راحت ترین و ابتدایی ترین روش حفاظت از سیگنال وایرلس است. در این روش با یک کلید وازه WEP Key از شبکه وایرلس برای اتصال دستگاه ها به آن حفاظت میکنید.
WPA-PSK مخفف عبارت Wi-Fi Protect Access - Pre-Shared Key روش و پیشرفته تر شده حفاظت اطلاعات می باشد که خود دارای مجموعه های رمزنگاری ( TKIP ، AES ، TKIPAES ) می باشد.
WPA2-PSK مخفف عبارت Wi-Fi Protect Access 2- Pre-Shared Key پیشرفته ترین روش رمز نگاری اطلاعات تا به امروز می باشد که در واقع نسخه توسعه یافه روش دوم می باشد و پیشنهاد ما برای حفاظت استفاده از پروتکل امنیتی است

دسترسی به شبکه تنها به رایانه های مشخص و تعیین شده
یکی دیگر از روش های امنیتی برای مقابله با حملات هکر ها و متهاجمان ، شناسندن رایانه های مشخص به شبکه است تا از ورود رایانه ناشناس جلوگیری شود،این روش به وسیله فیلترینگ آدرس های MAC مخفف ( Media Access Control ) امکان پذیر است.با تهیه لیستی از آدرس های MAC (شناسه منحصر به فرد هر کارت شبکه) مربوط به کامپیوترهای سرویس گیرنده، برای مودم / روتر بی سیم، خیال شما از نفوذ آسوده میگردد . بدین ترتیب ، صرفا" به کامپیوترهای امکان دستیابی داده می شود که شناسه آن ها در دستگاه بی سیم از قبل تعریف شده باشد. زمانی که یک کامپیوتر ناشناس درخواستی را ارسال نماید ، آدرس MAC آن با آدرس MAC موجود در مودم / روتر مقایسه شده و در صورت مطابقت آنان با یکدیگر ، امکان دستیابی به شبکه فراهم می گردد . این روش از لحاظ امنیتی شرایط مناسبی را ارائه می نماید ، ولی با توجه به این که می بایست هر یک از آدرس های MAC را برای هر مودم / روتر تعریف نمود، زمان زیادی را به خود اختصاص خواهد داد.در نتیجه استفاده از فیلترینگ MAC، بیشتر در شبکه های کوچک بدون کابل به کار گرفته می شود.


شبکه بی سیم با سرعت 150 مگابیت


این محصول در بخش شبکه بی سیم،از دستگاه هایی با استاندارد IEEE 802.11b/g/n پشتیبانی می کند. البته DSL-N10 یک ابزار تک کاناله به شمار می آید و تنها امکان برقراری ارتباط در فرکانس 2,4 گیگاهرتز را در اختیار کاربران قرار می دهد.هر چند که عدم پشتیبانی از فرکانس 5 گیگاهرتزی می تواند به عنوان یک کمبود در نظر گرفته شود، اما با توجه به بازار هدف این ابزار که کاربران خانگی با نیازهای عادی را شامل می شود، می توان گفت که پشتیبانی از محدوده فرکانسی 2,4 گیگاهرتزی برای استفاده از اکثر ابزارهای دیجیتالی مورد استفاده این گروه، کافی به نظر می رسد. از سوی دیگر، باید توجه داشته باشید که این دستگاه قادر است سرعت انتقال 150 مگابیت بر ثانیه را در این باند فرکانس فراهم آورد.

با قابلیت دکمه WPS آشنا شویم

Wi-Fi Protected Setup

وای-فای پروتکتد ستاپ (راه اندازی حفاظت شده وای-فای) یا دبلیو.پی.اس استانداردی برای برقرار کردن شبکه های بی سیم خانگی به شکلی امن و آسان است.هدف طراحی این استاندارد تسهیل روند پیکربندی امنیتی شبکه های بی سیم (مانند نوت بوک ها، کارت های شبکه بیسیم و ...) با روتر یا مودم های وایرلس می باشد که از سال ۲۰۰۷ توسط موسسه WIFI به صورت رسمی آغاز گردید است.همانطور که میدانید تمامی دستگاه های وایرلس مانند انواع مودم ها و روتر ها و اکسس پوینت های وایرلس قابلیت رمز نگاری شبکه بیسیم خود را دارند به صورتی که شما با فعال کردن رمز گذاری بیسیم در داخل تنظیمات روتر، اجازه استفاده مجاز را فقط به دستگاه هایی خواهید داد که موقع اتصال، رمز صحیح شبکه را وارد کنند. از آنجایی که برای کاربران معمولی این وسایل، فعال سازی آن و برقراری ارتباط بیسیم رمزگذاری شده ممکن است فرایند پرزحمت و پیچیده ای باشد ( به واسطه پروتکل های مختلف و ...) بنابراین موسسه WiFi یک راه بسیار ساده برای برپایی رمز نگاری در شبکه های بیسیم بنا نهاد. نام عمومی این روش WPS می باشد.بنابراین دکمه ای که غالبا در مودم ها یا روتر های بیسیم به این نام ها می بینید برای این کار ساخته شده است.با فشردن دادن دکمه WPS مشاهد میکنید که چراغ WPS روی پنل شروع به چشمک زدن خواهد نمود. تا خاموش شدن این چراغ وقت دارید که دکمه WPS روی کارت شبکه خود را نیز فشار دهید تا کارت شبکه شما به مودم متصل


مودم asus مدل dsl ، n10p



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا