این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تورهای خارجی در همین محل

رستوران هندی تورهای خارجی

رستوران هندی - تور دبی هتل فرچون دیره ۸ خرداد ۹۴

در تهران مرکز, ولیعصر | تورهای خارجی

تور دبی هتل ۳ ستاره فرچون دیره به مدت ۳ شب و ۴ روز با اقامت در هتل ۳ ستاره انجام می شود. عکس و امکانات هتل فورچون دیره دبی
این تور با پرواز ماهان در تاریخ ۸ خرداد از تهران بصورت مستقیم به سمت دبی و در تاریخ ۱۲ خرداد از دبی به سمت تهران مستقیم انجام می شود.
تور شامل خدمات ارزنده ای همچون: بلیط رفت و برگشت با پرواز ماهان ایر،۳ شب اقامت در هتل با صبحانه و ترانسفر فرودگاهی
قیمت این تور به ازای هر نفر ۹۲۹ هزار تومان است.
جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره این تور و تور دبی با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگو شما عزیزان هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸
درباره هتل فورچون دیره دبی
این هتل در نزدیکی میدان معروف ماهی در منطقه دیره واقع شده است. هتل فرچون در فاصله ۵ کیلومتری فرودگاه و در مجاورت ایستگاه های اتوبوس شهر واقع شده که این ویژگی باعث دسترسی راحت مسافران به این هتل می شود. مسافران می توانند از خدمات کرایه اتومبیل و یا تاکسی استفاده کنند و به راحتی از جاذبه های شهر مثل موزه دبی دیدن کنند. مسافران برای صرف غذا می توانند به رستوران های هندی اطراف هتل بروند و از غذاهای محلی هندی لذت ببرند. از دیگر ویژگی های هتل کلوپ های شبانه آن است که مسافران می توانند از بین دیسکو های ایرانی، هندی شمالی و هندی جنوبی هر کدام را که میخواهند انتخاب کنند و تمام شب را به تفریح با دوستان خود بگذرانند. مرکز تجاری با تجهیزاتی مثل میکروفن و پخش دی وی دی مجهز شده است.


تور دبی ، تور امارات ، تور ارزان

تهران / تهران مرکز / ولیعصر     تورهای خارجی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا