این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قابلیت انتقال صدا و تصویر صوتی تصویری

قابلیت انتقال صدا و تصویر - فروش تلویزیون پلاسمای سامسونگ SAMSUNG PLASMA TV 43F4070

در استان کردستان سنندج, | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری



تلویزیون پلاسمای سامسونگ SAMSUNG PLASMA TV 43F4070

تلویزیون پلاسمای اچ دی مدل 43F4070 عرضه شده توسط کمپانی بزرگ سامسونگ است که یک تلویزیون با 600 هرتز سرعت رفرش تصویر و کنتراست خوب تصویری بدون تاری حتی در حرکات سریع فیلم ها ی اکشن و بازی های ورزشی ارائه می دهد.تصویر این تلویزیون دارای کیفیت HD می باشد. شما می توانید تصاویری با وضوح بالا و کیفیت عالی مشاهده کنید و از دیدن سرگرمی خود نهایت لذت را ببرید.

ورودی HDMI در پلاسمای 43 اینچ F4070

وضوح تصویر HD در SAMSUNG PLASMA 43F4070

دارای ورودی HDMI جهت اتصال دستگاه های HD دیگر به TV

مجهز به پورت USB جهت پخش فیلم و عکس و موسیقی

دارای وضوح تصویر HD جهت نمایش تصاویر با وضوح و جزئیات بیشتر

دارای 600 هرتز سرعت رفرش تصویرجهت کاهش تاری در حرکات سریع

دارای فیلتر نویز دیجیتال

تلویزیون پلاسما سامسونگ 43اف4070مجهز به فیلتر نویز دیجیتال است .نویزها باعث می شوند که سطح جزئیات ثبت شده درعکس دیجیتالی یا فیلمی کاهش یابد ، بنابراین کاهش دادن این نویزها سبب می شود که کیفیت عکس نهایی یا خروجی افزایش یابد

بیشتر تلویزیون های samsung مجهز به پورت USB می باشند. از این طریق می توانید حافظه های جانبی را به تلویزیون اتصال داده و از آن طریق عکس، کلیپ های ویدیوئی، و یا موسیقی را از تلویزیون پخش کنید.

تلویزیون پلاسمای 43 اینچ سامسونگ مدل 43ب4070 مجهز به ورودی HDMI است. HDMI درواقع مخفف عبارت (High-DefinitionMultimedia Interface ) می باشد که در زبان فارسی به عنوان رابط چندرسانه ای اچ دی یا رابط چند رسانه ای با کیفیت بالا هم نام برده می شود. HDMI اولین و تنها رابط تجاری برای انتقال غیر فشرده همزمان تصویر و صدا به صورت دیجیتال است. HDMI نوعی پورت ارتباطی است که قابلیت انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا را تنها با استفاده از یک کابل به کاربران ارائه می دهد.

یکی از ویژگی HDMI که باعث شده تصاویری با کیفیت بالایی ارئه دهد این است که دستگاه فرستنده باید قابلیت ارسال اطلاعات به صورت غیر فشرده را داشته باشد و هم دستگاه گیرنده بتواند آن را دریافت کند. این عدم فشرده سازی باعث افزایش کیفیت نمایش تصاویر می شود. دستگاه هایی که پورت HDMI دارند را اچ دی (HD) یا فول اچ دی (Full HD)می گویند.

HD)High Definition) به نوعی از تصاویر گفته می شود که کیفیت آنها بالاتر از کیفیت معمول شبکه های تلویزیونی است.

HDTV تلویزیونی است که امکان مشاهده تصاویری که به صورت HD پخش می شوند را داراست. البته داشتن تلویزیون HD یا همان HDTV به تنهایی به معنای تماشای تلویزیون با کیفیت بالا (HD) نیست.

دو شرط دیگر نیز برای اینکه فیلم HD تماشا کنیم لازم است یکی اینکه فیلم ها با کیفیت HD تولید شده باشد و دیگر آنکه پخش این برنامه ها نیز با کیفیت HD باشد. هر یک از این سه شرط وجود نداشته باشد، نمی توان تصاویر HD تماشا کرد.البته شما می توانید برنامه های HD ضبط شده روی دی وی دی ها را از طریق تلویزیون HD منزل خود ببینید اما تا زمانی که صداوسیما برنامه های خود را بطور HD پخش نکند نمی توانید شبکه های تلویزیونی را با کیفیت HD از طریق تلویزیون HD خود ببینید . مهمترین ویژگی HDTV و موردی که این نام از آن گرفته شده، رزولوشن بالای آن میباشد.

با خرید از فروشگاه اینترنتی بانه فروش از تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصلی بودن کالا برخوردار شوید
ارائه دهنده محصولات سامسونگ
برای اطلاعات بیشتر به سایت بانه فروش مراجعه کنید




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا