این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

زیبایی و بهداشت در همین محل

گن مردانه زیبایی و بهداشت

گن مردانه - گن های جراحی (بعد از لیپولیز و لیپوماتیک و لیپوساکشن و پروتز گذاری) آمریکایی اصل

در اصفهان, مرداویج | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

مزایای گن های مخصوص جراحی های زیبایی شرکت Rainey:
* شرکت Rainey با همکاری برجسته ترین جراحان زیبایی پلاستیک امریکا اقدام به تولید مناسب ترین گن های مخصوص جراحی پلاستیک کرده است که منجر به تولید گن های سبک تر، کوچک تر و متناسب با سایز شما گشته است.
* گن های Rainey با فشار متناسب و یکنواخت باعث کاهش نشت بیش از اندازه مایع میان بافتی شده و با افزایش جذب مایع میان بافتی توسط عروق لنفاوی ورم های حاصل از جراحی را به حداقل می رساند.
* گن های Rainey با فشار به پوست باعث می شود که مایع میان بافتی به سیستم گردش خون بازگردد که این کار منجر به کاهش تورم، کاهش کبودی و تجمع خون در زیر پوست می شود.
* گن های Rainey به راحتی با فشرده کردن پوست کمک به پیوند پوست و بافت عظلانی زیرین کرده و از افتادگی پوست جلوگیری می کند.
* گن های Rainey به پیوند یوست و همچنین بهبود سریع زخم ها با هوا رسانی مناسب به سطح پوست کمک کرده و از کشیده شدن پوست در قسمت بخیه ها جلوگیری می کند.
* گن های Rainey شامل انواع متفاوتی برای قسمتهای مختلف بدن خانم ها و آقایان می باشد. (گن بازو، شکم و پهلو، سینه، باسن و ران، فک و غبغب، گن کامل بدن)
* گن های Rainey پس از استفاده شل و گشاد نمی شود.
* گن های Rainey دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.
* گن هایRainey ایجاد حساسیت نمی کند.
* گن های Rainey هم در جهت طولی و هم عمودی خاصیت کشسانی دارد و منافذ آن کاملا باز شده و هوا رابه پوست می رساند.


گن ، گن جراحی ، گن لاغری ، گن زیبایی ، گن غبغب ، گن بازو ، گن کامل ، گن لیپولیز ، گن آمریکایی ، گن خوب ، گن اصل ، گن سینه ، گن شکم و پهلو ، گن مردانه ، گن زنانه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا