این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اجاره ویلا گیلان ویلا

12
صفحه 1 از 2    

اجاره ویلا گیلان - اجاره ویلا 2 خوابه جنگلی کوهستانی درماسال گیلان شمال

در استان گیلان بندر انزلی, | خرید و فروش و اجاره ویلا

کد ویلا:313
شهر : ماسال
یک واحد ویلای 2خوابه جنگلی کوهستانی باچشم اندازجنگل وکوه در شهرماسال شاندرمن درشمال و استان گیلان با قیمت مناسب اجاره داده می شود.
ویلای مورد نظر دارای 2خوابه و6 تخته وامکاناتی همچون قسمت نشیمن مبله، قسمت شاه نشین در کنار شومینه، آشپزخانه مختصر، میز غذاخوری، اتاق های خواب با سرویس بهداشتی مجزا( مستر ) در طبقه ی بالا و بالکن رو به کوه های سرسبز و شالیزارهای زیبای منطقه می باشد.رستوران مدرن، رستوران سنتی، کافی شاپ، فضای سبز بسیار زیبا با آبنما و فواره های زیبا از دیگر امکانات این مجموعه می باشد.امکانات لوکس ویلاهای داخل دهکده به همراه فضای قالب روستایی بیرون از دهکده با حیوانات اهلی متردد در کوچه های روستا، فضای دل انگیز و مزیت رقابتی این مجموعه با سایر مجموعه های اقامتی شهرهای بزرگ می باشد.
درصورتیکه به دنبال یک ویلای فول امکانات در یک منطقه دنج و آرام می باشید ما این ویلا را به شما پیشنهاد می کنیم. دهکده توریستی ملل شاندرمن به فاصله 40 کیلومتری روستای تاریخی ماسوله و قلعه تاریخی قلعه رودخان- 30 کیلومتری ساحل جنگلی و بسیار زیبای گیسوم- 40 کیلومتری بندر انزلی و مرداب انزلی و 95 کیلومتری آستارا واقع شده است که امکان و دسترسی دیدن این مناطق را با فواصل زمانی اندک فراهم می نماید.
درصورتیکه نیاز به توضیحات و تصاویر بیشتری از این ویلا دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید در خواست خود را ازطریق تلگرام مطرح کنید.
تلفن تماس : 09115604377


اجاره ویلا ماسال ، ، اجاره ویلا گیلان ، ، ویلا ماسال ، ، اجاره ویلا ، ، ویلا ماسال


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا