این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نگهداری کلی کمپرسور اسکرو و پیستونی 0 تومان

نگهداری کلی کمپرسور اسکرو و پیستونی

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز

ماشین آلات در همین محل

آب تمیز ماشین آلات

آب تمیز - اسکرابر،اسکرابر کابلی، فروش اسکرابر دستی، فروش دستگاه زمین شوی

در تهران مرکز, دکتر قریب | ماشین آلات

شرکت بازرگانی پیشتاز ارائه دهنده انواع دستگاه های مکانیزاسیون نظافت از برنده های معتبر جهانی نظیر karcher آلمان ، CB AMETEK هنگ کنگ-امریکا ، pulitecno ایتالیا ، capitani ایتالیا و...

دستگاه های اسکرابر معمولاً از چهار بخش تشکیل شده اند: 1- مخزن آب تمیز 2- مخزن آب کثیف 3- برس مکنده 4- پاشنده آب. دستگاه، هم زمان با حرکت و چرخش برس، آب را بر روی سطوح کف می پاشد و در انتهای دستگاه، آب باقی مانده به وسیله تی متصل به دستگاه و مکنده های قرار گرفته بر روی تی جمع آوری می گردد تا هیچ گونه آلودگی و آب کثیف از فرآیند شستشوی کف باقی نماند این دستگاه ها توانسته اند کیفیت نظافت و سرعت آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.
دستگاه های اسکرابر برای تمیز کردن سطوح کف بکار می روند. پوشش کف می تواند از جنس های مختلف نظیر سنگ اپوکسی، سیمان و سرامیک باشد همچنین این دستگاه ها قابلیت پولیش نیز دارند.

اسکرابر (زمین شوی) مدل AM 75
مشخصات کلی محصول:
به جرات میتوان گفت این دستگاه اسکرابر در میان محصولات مشابه خود از لحاظ مشخصات فنی کاملا منحصر به فرد میباشد .حجم مخازن زمین شوی AM75 بسیار بزرگ می باشد و قطر برس 75 سانتی متری باعث شده است که این اسکرابر از تمامی اسکرابر های هم رده خود در دنیا بارز تر گردد ، کفشور AM75 از موتور جلوبرنده و عقب برنده اتوماتیک بهره می برد و برای مکان هایی با مساحت 3000 متر و بیشتر مناسب می باشد.این کف شور برای مشتریانی که فضای نظافتی بزرگ دارند و به دلایلی از اسکرابر سرنشین دار استفاده نمی کنند بسیار توصیه می گردد.
ویژگی های دستگاه :
1. دارای مخازن آب تمیز 75 لیتری و آب کثیف 85 لیتری که باعث کارایی بسیار بالای نظافت دستگاه با هر بار پر کردن مخزن آب تمیز شده است.
2. مجهز به شناور قطع کن در مخزن آب کثیف دستگاه برای جلوگیری از آسیب به موتور وکیوم دستگاه
3. دارای قطر شستشوی برس 75 سانتی متری که باعث افزایش کاریی دستگاه نسبت به مدل های مشابه خود شده است.
4. دارای محافظ لاستیکی دور برس و محافظ فلزی برای موتور برس برای جلوگیری از پاشش آب به اطراف و همچنین جلوگیری از صدمه به متور برس دستگاه
5. دارای چرخ های ضد لغزش و آج دار برای جلوگیری از لغزش دستگاه در مسیر های صاف و صیقلی
6. دارای کنترل پنل بسیار ساده و ضد آب و نفوذ رطوبت
7. دارای تیغه لاستیکی 4 لبه و بلند (98 سانتی متر) به منظور کاهش هزینه های مصرفی تیغه لاستیکی و استفاده از حداکثر امکان خشک کنندگی سطح
8. دارای بدنه دو جداره و مقاوم در برابر ضربه از جنس پلی اتیلن سنگین و شفاف
9. .دارای موتور وکیوم ساخت Ametek آمریکا با یک سال گارانتی تعویض و 15 سال خدمات س از فروش
10. طراحی در 2 مدل باطری دار و کابلی(این دستگاه در صورت نیاز توانایی ارائه به صورت دوال پاور یعنی کارایی کابل و باطری همزمان را دارد)
تمامی محصولات ارائه شده در شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز دارای گارانتی 1 الی 2 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشد و این شرکت دارای بخش فنی - مهندسی مجهز و مجزایی برای ارائه خدمات پس از فروش می باشد.
برای آشنایی بیشتر با این محصولات و سایر محصولات مشابه می توانید با شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز تماس حاصل فرمایید و یا به سایت شرکت مراجعه کنید.

شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز
شماره تماس : 02166572450 الی 52
شماره تماس همراه : 09125092388
لینک مستقیم :
http://www.pishtazco.info/%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C


اسکرابر ، دستگاه اسکرابر ، اسکرابر سرنشین دار ، اسکرابر دستی ، اسکرابر باطری دار ، اسکرابر کابلی ، اسکرابر صنعتی ، اسکرابر با راننده ، اسکرابر آلمانی ، اسکرابر ایتالیایی ، اسکرابر بیمارستانی ، اسکرابر اداری ، فرو

تهران / تهران مرکز / دکتر قریب     ماشین آلات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا