این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

نساجی در همین محل

بازسازی انواع قطعات صنعت نساجی تماس بگیرید
پرده اسکاچی تماس بگیرید

پرده اسکاچی

%0
  • اصفهان
تولید و عرضه مستقیم پتو سربازی و خانگی تماس بگیرید
جاروبرقی صنعتی تماس بگیرید

جاروبرقی صنعتی

%0
  • اصفهان

همکاری پوشاک نساجی

همکاری پوشاک - تولیدی اورکت و کاپشن مردانه اصفهان

در اصفهان, احمد آباد | نساجی

گروه تولیدی پوشاک تیرگان بزرگترین تولید کننده پوشاک زمستانه ی مردانه در استان اصفهان آمادگی خود را برای همکاری با سازمانها , شرکتها و کارخانه ها جهت تامین پوشاک زمستانه ی مورد نیاز ایشان اعلام می دارد.
این گروه تولیدی با پشتوانه ی بیش از ربع قرن فعالیت پیوسته و موفق در زمینه ی تولید کاپشن و اورکت مردانه و انجام دهها تجربه ی رضایت بخش در همکاری با شرکت ها و سازمان های بزرگ آماده ارائه ی خدمات مطلوب به شما هموطنان عزیز می باشد.
گروه تولیدی پوشاک تیرگان تولید کننده کاپشن , اورکت و پالتوی مردانه با برند انحصاری و شناخته شده ی خود ZOOMA و حضور در سطح نخست تولید اورکت مردانه ی کشور و بهره گیری از آخرین و به روزترین دستاوردها و رقابت شانه به شانه با تولید کننده های جهانی , آماده تامین نیازهای شما با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از رزومه ی کاری و بازدید از کلکسیون زمستانه ی سال با ما تماس بگیرید.
مدیر فروش: اصغر عرب بیگی 09133188363


کاپشن ، اورکت ، اورکت مردانه ، کاپشن مردانه ، اورکت اصفهان ، کاپشن اصفهان ، تولیدی اورکت ، تولیدی کاپشن ، تولید اورکت ، تولیدی اصفهان ، پوشاک اصفهان ، پوشاک تیرگان ، پوشاک مردانه ، تولیدی مردانه

اصفهان / اصفهان / احمد آباد     نساجی در استان اصفهان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا