این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

برد هوشمند وب هاستینگ

برد هوشمند - برد هوشمند مدارس

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات وب هاستینگ

برد هوشمند مدارس

همگام با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، وزارت آموزش و پرورش ایران اقدام به تجهیز کلاس های درس مدارس به سیستم هوشمند کرده است . در پروسه هوشمند سازی، برد هوشمند مدارس به عنوان اصلی ترین تجهیز است که امروزه در تعداد زیادی از کلاس های درسی نصب و راه اندازی شده است و تعامل بین معلمان و دانش آموزان به مراتب بیشتر از قبل گردیده است.

پروسه هوشمند سازی مدارس دارای سه زیر مجموعه می باشد که عبارتند از : ?) تخته وایت برد هوشمند که بر دیوار کلاس یا بر رویپایه نصب می شود و تصویرپروژکتور را نمایش می دهد. ?) ویدئوپروژکتور و تصویر رابر روی تخته وایت برد منعکس می کند. ?) رایانه که حاوی برنامه ها و اطلاعات تدریس می باشد.

مدرسه هوشمند که کنترل و مدیریت آن، مبتنی بر فناوری رایانه و شبکه انجام می گیرد، محتوایات دروس به صورت فایل الکترونیکی موجود می باشد و سیستم ارزشیابی و نظارت دانش آموزان نیز به روش هوشمند انجام می گیرد. همچنین در فرایند هوشمند سازی مدارس ، آموزش به تفاوت استعداد وتوانایی دانش آموزان توجه خاصی می نماید.
http://sportdoorbin.com/%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3.html


برد هوشمند مدارس ، برد هوشمند ، خرید برد هوشمند


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا