این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اینترنت پر سرعت adsl تدریس خصوصی

اینترنت پر سرعت adsl - کلاس خصوصی آموزش متلب توسط مولف کتاب 28 گام موثر در فتح متلب

در استان تهران تهران مرکز, | تدریس خصوصی

کلاس خصوصی آموزش متلب مهندس عربعامری مولف کتاب 28 گام موثر در فتح متلب
http://sim-power.ir/class/
چرا مهندس سعید عربعامری؟
نویسنده کتابهای 28 گام موثر در فتح متلب و بلعیدن متلب در سه سوت و شبیه سازی مقالات IEEE

دهها ساعت تدریس خصوصی و مالتی مدیا در سایتهای مختلف
مدرس برگزیده فرادرس
انجام و فروش دهها پروژه متلب در حوزه برق قدرت

انجام بیش از 300 مورد مشاوره و رفع اشکال در حوزه متلب

چرا کلاس آنلاین بیام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صرفه جویی در زمان:

فرض کنید بخواهید در یکی از شهر های بزرگ ایران به کلاس matlab بروید. برای بسیاری از matlab آموزان، مدت زمانی که صرف رسیدن به آموزشگاه matlab و برگشتن به منزلشان می شود بیشتر از مدت زمانی است که در کلاس می گذرانند. در شهری مثل تهران این نسبت اغلب به بیش از دو برابر می رسد. یعنی شما ۱٫۵ ساعت در کلاس matlab و بیش از ۳ ساعت در مسیر رفت و آمد به کلاس هستید! این موضوع حتی اگر یک بار در هفته هم باشد به هیچ وجه خوشایند نیست، چه برسد ۳ بار در هفته! من حتی دانشجویی داشته ام که برای رسیدن به کلاس ۲ ساعت و برای برگشتن از کلاس ۲٫۵ ساعت در ترافیک وقتش تلف میشد! حالا اگر بخواهید در یک کلاس متلب آنلاین شرکت کنید چطور؟ حتی نیاز نیست از اتاقتان خارج شوید!

صرفه جویی در انرژی:

واضح است که شما هرچه کمتر در مسیر و ترافیک باشید، کمتر خسته می شوید. علاوه بر این، فرض کنید ساعت ۴ از سر کار به منزل می رسید و کلاستان راس ساعت ۶ شروع می شود. در صورتی که کلاستان یک کلاس متلب آنلاین باشد، شما می توانید به راحتی تا حوالی ۶ استراحت کنید و سرحال و پر انرژی در کلاس حضور پیدا کنید. این یعنی بازده یادگیری شما هم بسیار بیشتر خواهد بود.

دسترسی به امکانات آموزشی بهتر و مورد علاقه:

بدون توجه به اینکه در چه شهر و کشوری زندگی می کنید، شما می توانید به راحتی در یک کلاس متلب آنلاین در هر کجا که دلتان بخواهد شرکت کنید.

عدم محدودیت مکانی برای استاد و matlab آموز:

من ساکن شاهرود هستم، اما حتی وقتی به مسافرت می روم دوره های کلاس متلب آنلاین من کنسل نمی شوند. ماهیت این نوع کلاس ها به گونه ایست که محدودت های مکانی را بر می دارند و شما می توانید حتی در ماشین خود کلاس در کلاس شرکت کنید! بلی، با خرید اینترنت نسل سوم که همه اپراتور های تلفن همراه ارائه می دهند می توانید در هر کجای ایران که باشید با استفاده از گوشی همراه خود سر کلاس درستان حاضر شوید. همچنین یک راه دیگر این است که یک مودم مخصوص سیم کارت را با هزینه ناچیزی تهیه کرده و از با استفاده از آن لپتاپ خود را به اینترنت متصل کنید و از طریق لپ تاپ در کلاس شرکت کنید. پس حتی اگر مجبور هستید به طور مرتب مسافرت کنید، باز می توانید به آسانی و به طور منظم در کلاس متلب آنلاین خود شرکت کنید.

موارد مورد نیاز برای شرکت در کلاس متلب آنلاین

۱٫ اینترنت پر سرعت ADSL

اولین و مهمترین چیزی که شما برای شرکت در یک کلاس متلب آنلاین نیاز دارید اینترنت پر سرعت است.

۲٫ نرم افزار اسکایپ

دومین چیزی که شما برای حضور در دوره های کلاس متلب آنلاین نیاز دارید نرم افزار رایگان اسکایپ است. این نرم افزار را می توانید به آسانی و بطور مجانی از سایت اسکایپ (اینجا) دانلود کنید.

۳٫ لوازم صوتی و تصویری

سومین و آخرین چیزی که شما برای شرکت در یک کلاس متلب آنلاین نیاز دارید هدفون و میکروفون است. البته در صورتی که مایل باشید کلاس به صورت ویدیویی باشد، باید یک وبکم (webcam) هم داشته باشید. هرچند، همه این ها با هم در یک گوشی هوشمند (تقریباً همه گوشی های لمسی موجود در بازار) وجود دارند و نکته جالب اینجاست که اسکایپ برای سیستم عامل های مختلف گوشی های همراه اپلیکیشن هم دارد. پس تنها کاری که باید بکنید این است که نسخه متناسب با سیستم عامل گوشی خودتان را از سایت اسکایپ دانلود کرده و روی گوشی همراهتان نصب کنید!



کلاسها فقط به صورت یکنفره و خصوصی است و هزینه شرکت در کلاس 295 هزار تومان بابت 10 جلسه آموزش کامل متلب است

هزینه جلسه اول 25 هزار تومان است شما میتوانید فقط در یک جلسه ثبت نام کرده که میتوانید در صورت عدم رضایت این هزینه را هم 100 درصد پس بگیرید.


کلاس خصوصی عربعامری ، عربعامری ، مهندس عربعامری ، کلاس متلب ، کلاس متلب آنلاین ، کلاس سیمولینک ، کلاس سیمولینک قدرت



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا