این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

وب هاستینگ در همین محل

سرور اختصاصی وب هاستینگ

سرور اختصاصی - آوا سرور هاست سرور مجازی لینوکس و ویندوز

در تهران غرب, صادقیه | آگهی های خدمات وب هاستینگ

شرکت گروه شبکه آوا سرور در آدرس AVASERVER.COM دارای ۸ سال سابقه حرفه ای در عرضه میزبانی وب ، ارائه دهنده سرویس های وب هاستینگ ، نمایندگی هاست ، ثبت دامنه ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی می باشد .

وب هاستینگ لینوکس آوا سرور : با بالاترین سطح امنیت و کیفیت، مخصوص کسانی که حرفه ای می اندیشند ، مناسب برای میزبانی سایت ها و پرتال های PHP / MYSQL / HTML با به روزترین نسخه ها و دارای مجهزترین کنترل پنل Cpanel/WHM می باشد .

وب هاستینگ ویندوز آوا سرور : با بالاترین سطح امنیت و کیفیت، مناسب برای میزبانی سایتهای ASP.Net 4.5 & 3.5 & 2.0 HTML و بانک اطلاعاتی SQL server 2012 و IIS 8,7.5دارای URL Rewrite و External Cacheودارای به روزترین نرم افزار های سرور های ویندوز دارای معتبرترین کنترل پنل ویندوزی جهان Parallel Plesk (Odin) می باشد .

نمایندگی هاست های ویندوز و لینوکس با کنترل پنل های Parallel Plesk (Odin) و Cpanel/WHM با سطح دسترسی بالا برای نمایندگان و قابلیت ایجاد DNS اختصاصی برای هر نماینده هم می باشد .

سرویس ثبت دامنه : در آوا سرور در بهترین و معتبرترین ثبت کننده دامنه Resello (Publicregisterydomains) در جهان صورت می گیرد و همچنین آوا سرور نماینده دامنه های ایران در Nic.ir می باشد و به محض پرداخت به صورت آنی فعال می شود و پنل اختصاصی به شما ارائه می شود .

سرور های مجازی آوا سرور : با به روز ترین و حرفه ای ترین تکنولوژی های مجازی سازی ارائه می شوند و در کشور های آمریکا ، امارات ، ایران ، هلند ، آلمان قابل ارائه می باشند سرویس سرور های مجازی آوا سرور از برترین تکنولوژی های مجازی ساز بهره می برد ، که ESXi/ESX 6.0 با قدرت Vmware می باشد.

سرور اختصاصی آوا سرور : ارائه سرور اختصاصی در بهترین مراکز داده جهان در کشور های آمریکا ، امارات ، هلند ، فرانسه ، آلمان با رفع تمامی مشکلات تحریمی …

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از سرویس های آوا سرور به سایت AVASERVER.COM مراجعه فرمایید.


طراحی وب ، هاست ، لینوکس ، ویندوز ، سرور مجازی ، آوا سرور

تهران / تهران غرب / صادقیه     وب هاستینگ در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا