این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم جانبی کامپیوتر لوازم اداری

لوازم جانبی کامپیوتر - لوازم جانبی کامپیوتر

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم اداری

گروه بازرگانی جانب گستر پارسیان که تا سال 1390 با نام گریت انفورماتیک فعالیت کرده است با بیش از شانزده سال سابقه پخش عمده لـوازم جانبی کامپیوتر از سال 1381 اقدام به واردات کالا از کـشور چیـن نموده و یکی از پیشگامان در عــرصه واردات و پخش لوازم جـانبـی کامپیوتر می باشد.
همچنیــن از ســال 1384 نماینده انحصاری بـــرند GREAT در ایــــران میباشد که ایــن محصولات با یک ســال گارانتی تعویض و دو ســال خدمات پس از فروش ارائه میگردد.
همسو با سیاستهای کلان کشور مبنی بر افزایش تولید ملی و با در نظر داشتن کیفیت پایین محصولات چینی ، این مجموعه از سال 1392 اقدام به تولید کوله و کیف های لپ تاپ ، تبلت ، هارد و غیره.... نموده است که این محصولات با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب عرضه میگردد.


لوازم جانبی کامپیوتر ، شرکت وارد کننده لوازم جانبی کامپیوتر ، پخش و فروش لوازم جانبی کامپیوتر ، پنکه USB ، قطعات جانبی ، شرکت های پخش کننده لوازم جانبی کامپیوتر ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا