این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مدل KX سانترال

مدل KX - تلفن سانترال مدل KX-T7720

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش سانترال

تلفن سانترال مدل KX-T7720
⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂
تلفن رومیزی برای استفاده در دستگاه سانترال به همراه 12 کلید میانبر تماس (برای برقراری تماس سریع)
پاناسونیک با طراحی و تولید گوشی های مختلف با ویژگی های مختلف برای هر سری از محصولات خود تلاش کرده است تا در این انتخابی هر گوشی را افزایش دهد. این امر با در نظر گرفتن نیاز افراد مختلف با سطوح مختلف کاری است.
به دلیل قابلیت اتصال سری هاهیبرید به سانترال پرظرفیت پاناسونیک تصمیم گرفت تا محصولات این سری از تلفن ها را گسترش دهد. در صورت اتصال کارت هایبرید به دستگاه سانترال می توان با انتخاب این گوشی کاربران مختلفی را تعریف نمود.
تلفن T7720، تلفن هایبرید کاملا معمولی است که امکانات زیادی به کاربران خود نمی دهد. البته این گوشی از نظر ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری بسیار مشابه تلفن های هم رده خود است اما عدم وجود صفحه نمایشگر باعث شده تالبو بیست این محصول به شدت کاهش یابد و حتی وجود 12 کلید تماسی میانبر (dss) و کلیدهای مدیریتی میانبر مانند DND/fond نیز نتوانست جایگزینی برای صفحه نمایشگر به حساب آید و باعث شد که در کمترین زمان و در اوج ناباوری پاناسونیک، این محصول نیز مانند تلفن kx-T7735 از چرخه تولید خارج شود.
از دیگر ویژگی های بسیار مناسب این گوشی:
بلند گوی دو طرفه دیجیتال
چراغ نشانگر ورود تماس
امکان تنظیم صدا مکالمه و صدا زنگ
امکان استفاده از هدست
است که باز هم نتوانست افراد به خرید این گوشی تلفن ترغیب کند
⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس حاصل فرمائید.


سانترال


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا