تصفیه آب - تصفیه فاضلاب صنایع تولید انواع مواد غذایی

در ، اصفهان, احمد آباد | آب و فاضلاب

شرکت آبسان سازه آپادانا آماده همکاری با شرکتها و صنایع مختلف به منظور خدمات تصفیه آب و فاضلاب شهری و صنعتی می باشد. تصفیه فاضلاب صنعت لبنی، تصفیه فاضلاب صنعت دارویی و غذایی، تصفیه فاضلاب دامداری و کشتارگاه، تصفیه فاضلاب نساجی، تصفیه فاضلاب پتروشیمی، تصفیه فاضلاب صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه فاضلاب کارخانجات قند، تصفیه فاضلاب صنایع سوسیس و کالباس و فرآورده های گوشتی و...

صنایع غذایی مختلف شامل کارخانجات تولید انواع کنسرو، کمپوت، رب گوجه فرنگی، انواع چاشنی (مرباجات، ترشیجات، شوریجات،...)، تولید انواع شربت، آبمیوه و نوشیدنی ها، تولید خشکبار و آماده سازی حبوبات و سبزیجات خشک و ... علی رغم تنوع بسیار در محصولات خود، دارای شباهت های بسیاری در کیفیت فاضلاب تولیدی خود می باشند. بنابراین می توان یک چیدمان کلی از فرایندهای مناسب تصفیه فاضلاب را برای این صنایع در نظر گرفت.
کمیت و کیفیت فاضلاب تولیدی در صنایع غذایی
جهت انتخاب فرایندهای مناسب برای تصفیه فاضلاب صنایع غذایی، ابتدا بایستی محل مصرف آب و تولید فاضلاب در این صنایع را شناسایی نمود. همچنین آگاهی از فرایند تولید در هر صنعت نیز کمک شایانی به شناخت میزان و نوع آلاینده ها در فاضلاب تولیدی خواهد نمود. در ادامه مهم ترین عوامل تولید فاضلاب در این صنایع بررسی شده اند.
آماده سازی مواد اولیه
در تمام صنایع غذایی، اولین مرحله پس از ورود مواد اولیه شستشو و پاکسازی این مواد از آلودگی ها است که شامل زدودن شاخ و برگ و علف و گل ولای و بقایای سموم از محصولات کشاورزی و گرفتن اضافات و چربی و استخوان از محصولات دامداری می باشد. معمولا تمام آب مصرفی در این بخش تبدیل به فاضلاب شده و دارای جامدات معلق و چربی می باشد.
شستشوی مخازن و ظروف
پس از فراوری مواد خام اولیه و تبدیل آنها به محصولات که عمدتا شامل پخت، انتقال محصول به ظروف و پاستوریزاسیون یا استرلیزاسیون آنها می باشد، ظروف و مخازنی که برای انجام این امر مورد استفاده قرار گرفته اند بایستی به خوبی شستشو و ضدعفونی گردند. فاضلاب حاصل از این بخش نیز اغلب حاوی مواد معلق، چربی و BOD و COD می باشد. معمولا در کارخانجاتی که مواد اولیه آنها شامل گوشت دام و طیور و آبزیان می باشد فاضلاب آلوده تری تولید می شود.

همچنین این شرکت با در اختیار داشتن امکانات ساخت و نصب سازه و تجهیزات تصفیه خانه آماده ارائه خدمات شامل ساخت آشغالگیر، انواع چربی گیر، DAF ، میکسر دور کند، لخته ساز، دریچه آمیل، پل لجن روب و جربی روب، مخازن تحت فشار کربن فیلتر و سند فیلتر، مخزن کربن فیلتر متناسب با صنعت پتروشیمی و نفت با قابلیت فعالسازی، فیلتر شنی ثقلی، ازن ژنراتور RO ، UF و کلیه تجهیزات ابزار دقیق می باشد.

آدرس:اصفهان، سپاهان شهر، بلوار غدیر، مجتمع اداری عقیق 4، طبقه سوم واحد 15
www.absanco.com
asa37650@yahoo.com
موبایل:09103592006


تصفیه فاضلاب

  • آبسان سازه
  • همه آگهی های آبسان سازه
  • قیمت: تماس بگیرید
  • اصفهان، سپاهان شهر، بلوار غدیر، مجتمع اداری عقیق 4، طبقه سوم واحد
  • 1402/12/03
اصفهان / اصفهان / احمد آباد     آب و فاضلاب در استان اصفهان

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی تصفیه فاضلاب صنایع تولید انواع مواد غذایی

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

آگهی های مرتبط

تامین قطعات و طراحی و ساخت سیستم های تصفیه آب تماس بگیرید
 طراحی و ساخت دستگاهها و تجهیزات تصفیه آب 0 تومان

طراحی و ساخت دستگاهها و تجهیزات تصفیه آب

%0
  • تهران تهران غرب
تاسیسات ساختمان تماس بگیرید

تاسیسات ساختمان

%0
  • تهران تهران مرکز
دستگاه تصفیه آب سافت واتر تماس بگیرید

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

%10
  • تهران شهرری
تصفیه آب و فاضلاب تماس بگیرید

تصفیه آب و فاضلاب

%0
  • خوزستان بندر عباس
1
انواع خدمات تاسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع تماس بگیرید
فیلتر یخچال ساید آمریکایی 0 تومان

فیلتر یخچال ساید آمریکایی

%0
  • اصفهان اصفهان
فیلتر شنی تصفیه اب استخر 0 تومان

فیلتر شنی تصفیه اب استخر

%0
  • فارس شیراز

آب و فاضلاب در همین محل

تصفیه آب آب و فاضلاب

تامین قطعات و طراحی و ساخت سیستم های تصفیه آب تماس بگیرید
 طراحی و ساخت دستگاهها و تجهیزات تصفیه آب 0 تومان
تصفیه آب و فاضلاب تماس بگیرید

تصفیه آب و فاضلاب

%0
  • بندر عباس
 طراحی و ساخت پکیج های تصفیه پساب 0 تومان

طراحی و ساخت پکیج های تصفیه پساب

%0
  • تهران غرب
 تصفیه فاضلاب صنایع تولید انواع مواد غذایی تماس بگیرید
صفحه 1 از 97    
رفتن به بالا