این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فیلم های آموزش حرفه ای عکاسی و نورپردازی پرتره تماس بگیرید
عکاسی صنعتی / خط تولید / محصول تماس بگیرید

عکاسی صنعتی / خط تولید / محصول

%0
  • تهران تهران شرق
همایش بزرگ به همراه مدرک 0 تومان

همایش بزرگ به همراه مدرک

%0
  • قم قم
فهیم گرافیک ( طراحی / عکاسی تبلیغاتی / چاپ ) تماس بگیرید
سالن عقد غرب تهران تماس بگیرید

سالن عقد غرب تهران

%0
  • تهران تهران غرب
ارسال پیامک انبوه تماس بگیرید

ارسال پیامک انبوه

%0
  • کرمان کرمان

خدمات مجالس در همین محل

عکاسی خدمات مجالس

2
سالن عقد پونک 0 تومان

سالن عقد پونک

%0
  • تهران غرب
1
استودیو وایت باکس و بلک باکس تماس بگیرید

استودیو وایت باکس و بلک باکس

%0
  • تهران غرب
1
اجاره سوله استودیو وایت باکس و بلک باکس تماس بگیرید
صفحه 1 از 116    

عکاسی - عکس فارغ التحصیلی همراه با لباس

در تهران شمال, آجودانیه | آگهی های خدمات مجالس

دوربین های دیجیتال همه کار ها را خودشان انجام می دهند. فقط کافیست دکمه شاتر را فشار دهید تا عکسی سحرآمیز و حرفه ای بگیرید. هرچه دوربین شما حرفه ای تر عکسی که می گیرید بهتر! آره؟ شما هم چنین دیدگاهی دارید؟
اگر شما هم قائل به چنین دیدگاهی هستید باید بگویم که سخت در اشتباهید. درست است که دوربین های دیجیتال تنظیمات اتوماتیکی دارند که سرعت و نور و باقی چیزها را ممکن است خودشان تنظیم کنند اما زاویه دوربین، نورپردازی، گرمی و سردی عکس، کادربندی و هزار و یک داستان دیگر در ثبت یک عکس حرفه ای دخیل است.
اصلا تنظیم لنز دوربین های حرفه ای خودش داستانی دارد جداگانه به همین دلیل است که در برخی مواقع سوژه دوربین های حرفه ای همیشه کمی تا مقداری ناقص و معیوب به نظر می رسند. یا دماغ سوژه تمام فضای عکس را گرفته، یا سر بسیار بزرگ است یا سر سوژه اندازه یک نوزاد یک روزه و اندام طرف بسیار بزرگ است.یا فرد کوتله به نظر میرسد، خلاصه چنان عکسی می گیرید که دیدنی است!
پس نهایتا به این نتیجه می رسیم که اگرچه دوربین حرفه ای مهم است اما عکاس حرفه ای از آن مهم تر است. اینکه شما به یک آتلیه حرفه ای بروید با خیالی راحت مقابل دوربین بنشینید، ژست بگیرید و عکس های زیبا بگیرید. یا حتی از آن ساده تر عکس های پرسنلی یا فارغ التحصیلی دل چسبی بگیرید تا موقع دیدن کارت پرسنلی یا دانشجویی تان از خجالت یک عکس بدقواره آب نشوید و به زمین نروید. ویا به یاد خوش دوران دانشجویی خود بیافتید.
با تعیین وقت قبلی

آدرس سایت تصویر نگار ایران :
www.tnir.ir

باتشکر شجاعی
آدرس ” تهران شهرک غرب


عکس ، ، فیلم ، ، عکاسی ، ، آتلیه ، ، فیلمبرداری ، ، فارغ التحصیلی ، ، فارغ تحصیلی ، ، جشن ، ، مهمانی ، ، لباس فارغ تحصیلی ، ، استدیو عکاسی ، ، دانشجو ، ، دانشگاه ، ، پایان نامه ،

تهران / تهران شمال / آجودانیه     خدمات مجالس در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا