این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

پنجره دوجداره بلوار فردوس تماس بگیرید

پنجره دوجداره بلوار فردوس

%5
  • تهران تهران غرب
تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران تماس بگیرید

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران

%0
  • تهران تهران شمال
مجری نمای شیشه ای و درب و پنجره آلومینیوم و upvc تماس بگیرید
دستگاه های  برش CNC-CNCپلاسما-CNCهواگاز-CNCلیزر فایبرمتال ماشین تماس بگیرید
نوشتن طرح توجیهی شرکت بازرگانی واردات و صادرات تماس بگیرید
حمل و نقل شیشه تماس بگیرید

حمل و نقل شیشه

%10
  • تهران تهران جنوب
حمل و نقل شیشه تماس بگیرید

حمل و نقل شیشه

%11
  • تهران تهران جنوب

برش cnc خدمات ساختمانی

برش cnc - پنجره دوجداره

در استان تهران تهران جنوب, | آگهی های خدمات ساختمانی

ساختار پنجره دوجداره:

اساس پنجره دوجداره، شیشه دوجداره آن می باشد. سیستم شیشه دو جداره شامل دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل مساوی ازیکدیگر قرار گرفته اند و توسط اسپیسر در دور تادور آن ، از هم جدا شده اند. فضای بین شیشه ها را می توان با هوا یا گاز آرگون (عایق حرارتی) وهمچنین گازSF6 (عایق صوتی) و یا ترکیبی از هردو با فشاری تقریبا معادل فشار هوا پر نمود. در شیشه های دو جداره غالباً از اسپیسرهای آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت گیر (سیلیکا ژل) پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب ، کاملاً آب بندی شده است.

مراحل ساخت پنجره دوجداره :

برش اتوماتیک شیشه: برش شیشه ها توسط دستگاه تما م اتوماتیک cnc انجام میگردد و قابل برنامه ریزی بودن این دستگاه امکان برش شیشه به اشکال مختلف رافراهم می سازد.

خم کاری قاب های آلومنیومی (spacer ): قابهای آلومنیومی مورد مصرف در فرایند تولید شیشه های دو جداره ، با تنوع رنگ فراوان از آلیاژ مخصوصی ساخته شده که به راحتی قابل خم شدن است .این توانایی کمک می کند تا قاب به کار رفته در بین دو شیشه کاملا یکپارچه بوده و از مصرف گوشه های پلاستیکی اجتناب شود . کلیه مراحل ساخت این قابها با توجه به ابعاد شیشه و به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و انتخاب ضخامت این قابها با توجه به ملاحظات فنی صورت می گیرد.

تزریق مواد رطوبت گیر : تزریق این مواد با توجه به خصوصیات ذیل انجام می شود:
الف : میزان تزریق مواد توسط دستگاه اندازه گیری می شود .
ب : تزریق (desicant) د ر شرایط بسته و تخلیه شده از هوا صورت می گیرد تا قابلیت جذب رطوبت هوای بین دو جداره شیشه برای این ماده باقی بماند و این موادقبل از استفاده اشباع نشود.

شستشوی شیشه: شستشوی شیشه در داخل دستگاه و با استفاده از مواد شوینده خاص و آب مقطر انجام شده و هر گونه اثری از چربی ، از سطح شیشه برداشته می شود.

خشک کردن شیشه : شیشه در داخل ماشین خشک کن ، خشک میشود تا هیچ گونه لکه ای بر سطح شیشه باقی نماند.

سیستم نصب قاب آلومنیومی: مرحله شستشوی شیشه توسط اپراتور انجام شده و سپس شیشه وارد پرس می شود تا دو لایه شیشه بر روی قاب آلومنیومی پرس شود.

برداشت پوشش (coating) از روی شیشه های رفلکس
در شیشه های رفلکس ، که به لحاظ زیبائی و خواص نوری ویژه میزان مصرف گسترده ای نسبت به سایر شیشه ها دارد ، چسبندگی مواد درزگیر به سطحی از شیشه که پوشش آینه ای (coating) دارد ، بسیار پایین است و در کوتاه مدت این چسبندگی کاملا از بین خواهد رفت . در محل درزگیری ( اتصال قاب آلومنیومی به شیشه ) ،(coating) روی شیشه با دستگاه مخصوصی برداشته می شود تا از چسبندگی مواد درزگیر به سطح قابل قبول رسیده و کیفیت عایق بودن شیشه ها در سطح استاندارد باقی بماند.

روش های نگهداری از پنجره دوجداره

طراحی, تولید و نصب درب و پنجره دوجداره با نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد تا طول عمر درب و پنجره دوجداره و کارایی آن در بالاترین حد باشد، اما رعایت برخی از نکات موجب می شود کارایی و عمر این درب و پنجره دوجداره در حد بیشینهه خود باقی بماند.

این نکات به قرار زیر است:

قطعات مکانیکی درب و پنجره دوجداره نیازمند روغن کاری در بازه های زمانی بلند مدت هستند تا نهایت در راحتی خود باقی بمانند. روغن کاری باید توسط روغن های رقیق موجود مثل روغن چرخ خیاطی انجام شود.

از نزدیک کردن شعله مستقیم آتش, مثلا آتش جوشکاری و … به درب و پنجره دوجداره بپرهیزید.

به منظور دوام بیشتر لاستیک های درزگیر درب و پنجره upvc, چند ماه یکبار آنها را با پارچه ای حاوی صابون مایع تمیز کنید. این عمل نرمی و انعطاف و تمیزی لاستیک ها از جای اصلی خود خارج نشده باشند.

تغییرات آب و هوایی در طی فصول و تغییرات ابعادی مصالح ساختمانی بر اثر انبساط و انقباض ممکن است موجب شود که ابزار و یراق آلات درب و پنجره دوجداره از رگلاژ خارج شود که با تنظیم مجدد به حالت اولیه باز خواهد گشت.

برای تمیز کردن درب و پنجره دوجداره می توانید از مخلوط آب و صابون استفاده کنید که باعث می شود درب و پنجره upvc به خود گرد و غبار نگیرند.

اگر پس از نصب درب و پنجره upvc, هنوز فعالیت های اجرایی ساختمان باقی مانده است, باید لیبل روی درب و پنجره دوجداره کنده نشود تا از آسیب به درب و پنجره دوجداره محافظت کند.

در صورتی که هنگام کندن درب و پنجره دوجداره, لیبل ها به درب و پنجره دوجداره چسبیده بودند, می توان به سادگی از یک سشوار برای دمیدن به درب و پنجره دوجداره استفاده کرد و سپس لیبل ها را به راحتی جدا نمود.

در صورتی که پیچ های دستگیره به مرور زمان کمی شل شد, می توان با جابجا نمودن دستگیره, پیچ مربوطه را یافت و آن را محکم کرد.

در هنگام فعالیت های بازسازی از قبیل نقاشی و سیمانکاری و … لازم است تا روی درب و پنجره upvc را با پوشش مناسبی پوشاند تا آسیبی به پنجره ها نرسد.

در صورت آلوده شدن درب و پنجره دوجداره لازم است تا به دقت پنجره را تمیز کرد تا وجود این مواد موجب کدر شدن سطح پنجره نشود.

کدام پنجره دوجداره را تهیه کنیم؟

همانگونه که در ابتدای این مقاله بیان گردید در صورتی که پنجره دوجداره از مواد مرغوب ساخته شود و نکات عایق بندی در ساخت آن و نیز ساخت شیشه دوجداره صورت پذیرد، می توان به آنچه از نصب این نوع پنجره های انتظار داشت دست یافت. اما با قیمت بالای استفاده از مواد مرغوب، پنجره های دارای قاب آلومینیومی که از شیشه های دوجداره استاندارد استفاده می نمایند به عنوان جایگزینی مناسب مطرح شده است. در مورد عدم عایق بودن قاب آن در مورد حرارت، سازندگان معتقد هستند که این تلفات حرارتی کمتر از 10% می باشد و با توجه به قیمت تمام شده آن، عدم تغییر شکل با گذشت زمان و رنگ پذیری مناسب آن، گزینه ای قابل بررسی در انتخاب پنجره دوجداره می باشد.

درب و پنجره دوجداره , پنجره upvc , درب و پنجره upvc, ویستا بست,پنجره دوجداره,قیمت پنجره upvc


پنجره دوجداره


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا