این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

فروش آب ژاوال NaOCl تماس بگیرید

فروش آب ژاوال NaOCl

%0
  • تهران تهران مرکز
1
محصولات شوینده و حافظتی تایسون تماس بگیرید

محصولات شوینده و حافظتی تایسون

%0
  • اصفهان اصفهان

مایع سفید کننده صادرات و واردات

مایع سفید کننده - شرکت پخش هفت روز-عمده فروشی مواد غذایی و بهداشتی از 1382

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات صادرات و وادرات

با سلام پیشاپیش فرا رسیدن سال 1395 را به تمام ملت ایران تبریک عرض می کنیم.این زمان بیش از هر فردی برای مدیران شرکت ها دولتی,شرکت های خصوصی,کارخانجات تولیدی اهمیت ویزه ایی دارد،چرا که بعد از یکسال تلاش و زحمت با یک قدرانی کوچک می توانند دل کارکنان خود را شاد و انها را برای سال جدید با انگیزه تر نمایند.
پخش هفت روز به عنوان یکی از بزرگترین عمده فروشی مواد غذایی و بهداشتی ایران هر سال و با توجه به مناسبت های پیش رو لیستی از اقلام پیشنهادی برای سبد کالایی کارمندان را منتشر می کند.
سابقه طولانی در تهیه و عرضه سبد کالایی کارمندان توانسته شناخت مناسبی از انتخاب بهترین مواد غذایی و بهداشتی جهت سبد کالایی به ما بدهد.البته این لیبست ها منطبق با نظر مشتری قابل تغییر است.
چرا هفت روز بهترین گزینه برای تهیه سبد کالایی است؟
تمام اجناس پایین تر از قیمت کارخانه عرضه می شود.
محدودیتی در انتخاب تعداد سبد کالایی وجود ندارد.
مشاوره و پشیبانی کامل تا رسیدن به گزینه مناسب انجام می گیرد
کلیه سبد های هدیه کارمندان در صورت تمایل بسته بندی و کارت تبریک یا ... قرار داده می شود و به صورت شکیل تحویل می شود.
تحویل رایگان است.
بسته بندی سبد های کالایی در صورت تمایل توسط هفت روز انجام می شود.
و 10 ها دلیل دیگر که این اطمینان را به شما می دهد که با خیال آسوده هدیه ایی مناسب را به کارمندان خود اهدا کرده اید.

(پخش 7 روز) مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز انواع رستوران ها،سوپر مارکت ها و عمده فروشان را تهیه و آنرا به صورت سریع و آسان در تمام نقاط ایران توزیع می نماید.

دربـــــاره پـــــخـــــش 7روز

از تاریخ تأسیس 7روز در سال 1382، ما رشد کرده ایم تا به هزاران نفر در سرتاسر ایران خدمت کنیم.
شرکت ما در تهران تأسیس شد، اما مأموریت ما تسهیل دسترسی به خرید های بدون واسطه برای همه رستوران داران خرده فروشان و عمده فروشان در سراسر ایران است. به همین منظور، ما در بیش از 20 استان ایران نماینده فروش داریم، بیش از 180 فروشنده را اداره می کنیم و بیش از نیمی از فروش خود را به افرادی که در خارج از تهران زندگی می کنند ارائه می دهیم.
ما می دانیم وقت شما با ارزش است و به همین دلیل وقتی به دنبال خرید کالایی هستید می خواهید سفارش مربوطه را بلافاصله دریافت کنید و ما برای رسیدن به این هدف در تلاشیم.هدف ما این است که مشتری تا حد امکان سریع ترسفارش خود را دریافت کنند.
ما به عالی بودن برای هر چیزی به عنوان نقطه شروع و نه نقطه پایان نگاه می کنیم. اهدافی را برای خودمان تعیین کرده ایم که می دانیم هنوز نمی توانیم به آنها دست یابیم، زیرا می دانیم که با تلاش برای دستیابی به آنها می توانیم حتی پا را فراتر از انتظار بگذاریم. از طریق نوآوری و تکرار، سعی در دستیابی به مواردی داریم که به خوبی کار کنند و به روش های غیرمنتظره آنها را بهبود می بخشیم.

چـــــرا پـــــخــــــش هـــــفـــــت روز

تضمین بازگشت وجه تا 30روز
13 سال سابقه از 1382
کامل ترین سبد کالا رستوران
تحویل رایگان در سراسر تهران
پشتیبانی از شنبه تا پنجشنبه
قیمت درب کارخانه

کـــــالاهـــــای مـــــا

زردچوبه,دارچین,فلفل قرمز,فلفل سیاه,پودر سیر,ادویه گریل,عصاره مرغ,ادویه لیمو وفلفل,ادویه سالاد,نعنا خشک,ریحون خشک,جعفری خشک,زرشک,مغز گردو,برنج خاطره,برنج هندی,ماکارونی,روغن سرخ کردنی,روغن مایع سویا,روغن مایع آفتابگردان,روغن جامد,روغن ذرت,روغن زیتون,http://7ruz.ir ,روغن حیوانی,زعفران,سس کچاپ,سس مایونز,سس فرانسه,سس خردل,سس هزار جزیره,سس فلفل,سس استیک,سس چیلی مرغ,سس شکلات,سس بلوبری,خیارشور,زیتون سبز ,زیتون سیاه,شور سبزیجات,آب میوه,مالشعیر,نوشابه انرژی زا,آب انگور گازدار,آب معدنی,دوغ,مایه شربت,نوشابه,کافی میکس,هات چاکلت,کاپو چینو,قهوه فوری,کافی میت,پودر قهوه,چای تی بگ,چای سبز,چای عطری,چای میوه ایی,کنسرو ذرت,کنسرو بی بی کورن,کنسرو رب گوجه فرنگی,کنسرو نخود,کنسرو سبزیجات ,کنسرو مایه ماکارونی,کنسرو لوبیا,کنسرو آرتیشو,سرکه بالزامیک,سرکه سفید,سرکه قرمز,سرکه سیب,آبلیمو,آبغوره,رب انار,ترشی,کنسرو تن ماهی,شکلات پذیرایی,پاستیل میوه ایی,بیسکویت پذیرایی,سوپ مرغ,سوپ قارچ,سوپ سبزیجات,کنسرو قیمه,کنسرو قرمه,کمپوت,عسل,مربا,حلواشکری,ارده,کرم کنجد,پودر کنجد,حلوا ارده,شیره انگور,شکلات صبحانه,کره بادام زمینی,تخم مرغ,کره حیوانی,کره گیاهی,پنیر لیقوان,پنیر سفید,خامه,شیر کم چرب,ماست موسیر,مایع ظرف شویی,مایع دست شویی,سفید کننده,پودر دست,پودر ماشین لباسشویی,جوهر نمک,شیشه شور,تمیز کننده,شامپو معمولی,شامپو فرش,الکل صنعتی,دستمال کاغذی,دستمال توالت,دستمال حوله ایی,سیم ظرف شویی,اسکاچ ظرف شویی,دستکش لاتکس,دستکش کار,پلاستیک دسته دار,دستکش یکبار مصرف,سفره یکبار مصرف,فویل آلمینیوم,کیسه فریزر,محافظ غذا,تنباکو میوه ایی,زغال لیمویی,

مـــــشـــــتـــــتریـــــان مـــــا
رستوران های ایرانی و فرنگی
فست فود ها و ساندویچی ها
تالارهای پذیرایی و رستورانهای سنتی
کافی شاپ ها و آبمیوه و بستنی
طباخی و غذاهای خانگی
کترینگ ها و آشپزخانه های صنعتی
سوپر مارکت های زنجیره ایی
سوپر مارکت ها
بوفه های مدارس
بوفه های بیمارستان
عمده فروشان بازار
عمده فروشان شهرستان
پخش های سیار
واسطه ها
سبد کالایی هدیه کارکنان
نـــــام اســـــتان های تـــــحت پـــــوشـــــش
آذربایجان,اردبیل,اصفهان,البرز,ا یلام,بوشهر,تهران ,چهار محال,خراسان,خوزستان,زنجان,سمنان,سیستان و بلوچستان,فارس,قزوین,قم,کردستان,کرمان,کرمانشاه,کهگیلویه,گلستان,گیلان,لرستان,مازندران –مرکزی –هرمزگان ,همدان,یزد


پخش محصولات غذایی ، مواد غذای ، پخش عمده مواد غذایی ، پخش مواد غذایی تهران ، فروش عمده مواد غذایی ، خرید نقدی عمده مواد غذایی ، لیست قیمت عمده مواد غذایی ، لیست قیمت عمده شوینده و بهداشتی ، بزرگترین شرکت پخش


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا