این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اکسل در حسابداری فروش نرم افزار

اکسل در حسابداری - اکسل در حسابداری

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

استفاده از اکسل در انجام امور حسابداری در گذشته بسیار مرسوم بوده است و انجام امور حسابداری بوسیله اکسل در گذشته تنها راه ثبت امور حسابداری بصورت مکانیزه محسوب می شد. استفاده از اکسل در حسابداری تا زمانیکه خبری از نرم افزارهای حسابداری نبود، مقرون به صرفه بود اما در حال حاضر استفاده از اکسل در حسابداری به دلیل ظهور نرم افزارهای حسابداری، بسیار کمرنگ شده است.
برای استفاده از اکسل در حسابداری، می بایست هر "سل" در نرم افزار اکسل فرمول نویسی شود تا اکسل امکان ارائه گزارشات مورد نیاز کاربر را داشته باشد. همچنین هیچگونه تضمینی در حفظ امنیت اطلاعات در نرم افزر اکسل وجود ندارد زیرا هر شخص براحتی می تواند به اطلاعات یک فایل اکسل دست برده و حتی اقدام به حذف فایل مربوطه نماید.
در نرم افزارهای حسابداری موجود، امکاناتی وجود دارد که اصلا قابل مقایسه با نرم افزار اکسل نمی باشد. نرم افزار حسابداری خبره جامع محصول گروه نرم افزاری خبره، عضو شرکت سند پرداز دارای امکانات کامل و جامع برای انجام امور حسابداری شرکت های متوسط و کوچک می باشد.
این نرم افزار شامل سیستم های حسابداری مالی، خزانه داری، انبار و انبارگردانی، خرید و فروش، تولید، حقوق و دستمزد و دارایی ثابت می باشد.
به منظور دریافت نسخه رایگان نرم افزار حسابداری خبره جامع، به آدرس www.khebreh.com و یا www.khebrehgroup.ir مراجعه و یا با شماره 02188940620 تماس حاصل فرمایید.
با تشکر
ابوالفضل گرشاسبی
مدیر بازاریابی و فروش


حسابداری ، اکسل ، حسابداری با اکسل ، اکسل در حسابداری ، نرم افزار ، نرم افزار حسابداری ، استفاده از اکسل در حسابداری ، جامع ، خبره ، خبره جامع ، نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری خبره جامع ، گروه نرم افزاری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا