این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

موسیقی در همین محل

آموزش گیتار کلاسیک موسیقی

12
صفحه 1 از 2    

آموزش گیتار کلاسیک - آموزش گیتار کلاسیک و سلفژ توسط حسین برزگر محمدی

در تهران مرکز, دریان نو | آگهی های آموزش موسیقی

ابتدا دوره‏های تئوری موسیقی و سلفژ را نزد مهدی قاسمی و دوره‏های آواز را نزد آزاده رضایی و ناربه چولاکیان گذراند و همزمان شروع به فراگیری گیتار کلاسیک نزد فرزاد دانشمند نمود . با ورود به دانشکده موسیقی دانشگاه هنر از اساتیدی چون علیرضا تفقدی ، دکتر مهرداد پاکباز ، گلفام خیام ، فرزین طهرانیان ، شریف لطفی ، حامد مهاجر ، میلاد عمرانلو و حمیدرضا دیبازر بهره گرفت .

وی سابقه اجراهای سازی در جشنواره فجر و دانشگاه هنر ، اجراهای آوازی متعدد با گروه کر شهر تهران و همچنین سرپرستی گروه آوازی دانشکده موسیقی را بر عهده داشته است . در زمینه آهنگسازی در مسترکلاسهای استاد احمد پژمان و امیرمهیار تفرشی پور و دوره‏های خصوصی محمدرضا تفضلی شرکت داشته و همچنین جایزه بهترین اثر جشنواره بهاره موسیقی را دریافت کرده است .
او همچنین صاحب قطعات متعددی برای گیتار ، آنسامبل‏های مختلف و ارکستر است و تنظیم آثار متعددی را برای ارکسترها و گروه‏های کر مختلف مانند ارکستر دانشکده صدا و سیما و گروه آوازی تهران بر عهده داشته است .


تهران / تهران مرکز / دریان نو     موسیقی در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا