این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

برگزاری دوره های NEBOSH, IOSH, IEMA در ایران تماس بگیرید

برگزاری دوره های NEBOSH, IOSH, IEMA در ایران

%0
  • تهران تهران مرکز
دوره های تخصصی غیر حضوری HSE با گواهینامه معتبر تماس بگیرید
استخدام کارمند اداری 0 تومان

استخدام کارمند اداری

%0
  • البرز کرج
استخدام مدیر داخلی 0 تومان

استخدام مدیر داخلی

%0
  • البرز کرج
نرم افزار مدیریت دامپزشکی تماس بگیرید

نرم افزار مدیریت دامپزشکی

%0
  • گیلان رشت
نرم افزار مدیریت شرکت بازرگانی ایرانی تماس بگیرید
شرکت سرمایه گذاری عیاران تماس بگیرید

شرکت سرمایه گذاری عیاران

%0
  • البرز کرج

مدیریت فروش نرم افزار

نرم افزار مدیریت دامپزشکی تماس بگیرید
نرم افزار مدیریت شرکت بازرگانی ایرانی تماس بگیرید
نرم افزار سردخانه 0 تومان

نرم افزار سردخانه

%0
  • ارومیه
کسب و کارتان را روی ابرها بسازید 0 تومان

کسب و کارتان را روی ابرها بسازید

%0
  • تهران مرکز
نرم افزار خانه کودک تماس بگیرید

نرم افزار خانه کودک

%0
  • رشت
نرم افزار ویرایش عکس تماس بگیرید

نرم افزار ویرایش عکس

%50
  • تهران شرق
صفحه 1 از 891    

مدیریت - نرم افزار مطب اندرویدی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

نرم افزار مطب طراحان طب ویژه تخصص های قلب و عروق، دندانپزشکی، پوست و مو و زیبایی ، داخلی ، چشم پزشکی ، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی ، اعصاب ، روانشناسی و ...
گروه طلای نرم با سابقه ای بیش از ده سال ، آماده ارائه خدمات به پزشکان عزیز در زمینه اتوماسیون مدیریت مطب پزشکان با انواع تخصص ها می باشد. کارت هوشمند ویزیت بیماران ، ارائه نرم افزار تبلتی هوشمند مدیریت مطب ، صفحه کاربری پزشک با قلم نوری کاملاً خاص و منحصربفرد از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.
همچنین با توجه به گرایش اخیر پزشکان به استفاده از تبلت در بیمارستان و مطب ها، شرکت طرح اندیشان تولید یک نرم افزار مطب هوشمند تبلتی متمایز از سایر نرم افزارهای موجود با قابلیت و امکانات ویژه را ارائه داده است. با داشتن تبلت، پزشک می تواند تمامی اطلاعات بیماران مطب خود را در تبلت خود در بیمارستان نیز به همراه داشته و تنها با یک کلیک و یک نگاه به تمامی تصاویر، اسکن ها، گرافی ها ، نسخ ، برگه های آزمایش و یادداشت های دیجیتالی ، به عبارتی کلیه اطلاعات گرافیکی و متنی بیمار دسترسی داشته باشد. نیاز به هیچگونه استفاده از اینترنت نمی باشد و کلیه تصاویر با سرعت بالا و لحظه ای قابل لود شدن و مشاهده می باشد. همچنین از ویژگی های جالب نرم افزار مطب طراحان طب در حالت تبلتی این است که پزشک می تواند با قلم تبلت ، نسخه و یادداشت نوشته و یا حتی عکس ها و تصاویر اسکن و برگه های آزمایش و ... را ویرایش نموده و در تبلت ذخیره نماید. بنابراین به محض ورود به مطب تمامی اطلاعات سیستم منشی و تبلت پزشک به صورت اتوماتیک و هوشمند همسان سازی شده و پزشک می تواند به اطلاعات بیماران جدید نیز دست یابد و متقابلاً سیستم های مطب هم به اطلاعات جدید تبلت دست یابد. چنین سیستمی با توانایی و قابلیت های برشمرده برای اولین بار در کشور ارائه شده و از ایده های کارا و پرطرفدار گروه طلای نرم در بین پزشکان می باشد.
همچنین پزشک می تواند از سیستم های تاچ اسکرین در اتاق ویزیت خود استفاده نماید و اطلاعات پرونده بیماران به محض ورود وی به اتاق پزشک، در یک صفحه بزرگ و جذاب برای پزشک بارگذاری گردد. به این ترتیب نیاز به هیچگونه کلیکی جهت دستیبابی به پرونده بیمار ندارد و با یک نگاه کلیه اطلاعات گرافی ها، داروهای مصرفی، نسخ قبلی، تصاویر برگه های آزمایش، یادداشت های دیجیتال و صوتی خود را مشاهده می نماید. با مطالعه سریع پرونده بیمار نیاز به سوالات اضافی رفع می گردد و پزشک با دید بیشتر در زمان کمتری می تواند بیمار را ویزیت نماید.
در این سیستم پزشک می تواند با قلم نوری در اختیار قرار داده شده نسخه بیمار را بر روی دفترچه بیمار نوشته تا سیستم به صورت اتوماتیک و دیجیتال نوشته پزشک را با دستخط وی در پرونده بیمار ذخیره نماید.
کارت هوشمند ویزیت بیماران از ایده های گروه طلای نرم جهت تبلیغات مطب پزشک و هم بارگذاری سریع اطلاعات بیمار بدون نیاز به جستجوی منشی طراحی می گردد. به وسیله کارت اطلاعات پرونده بیمار جهت انجام امور مالی در سیستم منشی و مشاهده توسط پزشک اتوماتیک بارگذاری می گردد.
صفحه چت منشی و پزشک به زیبایی و راحتی هر چه تمامتر طراحی گردیده تا نیاز مکرر به حضور و رفت وآمد منشی به اتاق پزشک نباشد.
ثبت اتوماتیک و هوشمند حق ویزیت بیماران در پرونده مالی بیمار جهت پرداخت و ارائه فیش پرینتر به وی بدون نیاز به وارد نمودن مجدد اطلاعات توسط منشی

قابلیت اتصال به تمامی دستگاه های پزشکی با امکان ذخیره اتوماتیک فیلم و عکس دریافتی در پرونده بیمار
قابلیت تعریف فرم خلاصه وضعیت و شرح بیمار به صورت یک الگوی آماده جهت بارگذاری سریع برای هر بیمار و پر و ویرایش نمودن فرم با قلم نوری و در نهایت ذخیره اتوماتیک سیستم در پرونده
پخش اتوماتیک نوبت بیماران و نمایش شماره بیمار در تابلو اعلانات موجود در سالن مطب جهت ورود به اتاق پزشک
صفحه کاربری طراحی شده برای منشی به صورت کاملاً روان و ساده با حداقل کلیک ممکن و درگیری با منوها. منشی به سادگی با یک صفحه ای کار می کند که متشکل از گزینه های وقت دهی، تشکیل پرونده، دکمه ثبت زمان ویزیت، امور مالی ، جستجو، مشاهده بیماران منتظر در سالن جهت مدیریت و کنترل ورود و ویزیت، ....می باشد.
تهیه گزارشات مالی با هر گزینش دلخواه اطلاعات مانند هر بازه زمانی ، بر اساس پزشک ، ... به همراه جزئیات کامل مالی بدهکاری ، بستانکاری، تخفیف و .....

تماس : 02166924457
98 – 97 – 96 – 09120339195
09195559428
سایت : www.Tarhandishan.com – www.Softgold.ir


نرم افزار مطب ، نرم افزار مدیریت مطب ، نرم افزار اتوماسیون مطب ، نرم افزار مطب زنان ، نرم افزار مطب داری ، نرم افزار مطب پزشک ، نرم افزار مطب پزشکان ، نرم افزار مدیریت مطب پزشکان ، نرم افزار م


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا