این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

پکیج های گرمایشی مصالح ساختمانی

پکیج های گرمایشی - داکت اسپلیت و کولر گازی کانالی سامسونگ :

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش مصالح ساختمانی

داکت اسپلیت یکی از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان بوده و امروزه بطور گسترده ای مورد توجه سازندگان واحد های مسکونی و اداری می باشد، همچنین این سیستم جزء اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود می باشد. داکت اسپلیت همانند اسپلیت دیواری از یک یونیت داخلی در سقف کاذب قرار گرفته و پوشیده می باشند و یک یونیت خارجی کندانسور تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند. یونیت داخلی بوسیله کانال های مخصوص هوای سرد و گرم را به فضاهای مستقل انتقال می دهد. سیستم گرمایش در داکت اسپلیت ها می تواند از کویل آبگرم که توسط موتور خانه یا پکیج گرمایشی آبگرم را دریافت میکند استفاده کند. از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت فضای کمتر اشغال شده بدلیل نصب در سقف می باشد.از فاکتورهای مهم در داکت اسپلیت ها میزان مصرف انرژی آنهاست که با استفاده از برچسب انرژی می توانید راندمان دستگاه را با توجه به انرژی مصرفی مشخص کنید. کمپرسور اینورتر و معمولی تاثیر مستقیم بر مصرف انرژی دستگاه دارد.اطلاعات فنی دیگر را می توانید از جدول مشخصات فنی محصولات در یافت کنید.همچنین برند های مختلف تکنولوژی های اختصاصی خود را در مدل های روز به بازار عرضه می کنند که مقایسه این ویژگی ها در انتخاب شما می تواند تاثیر گذار باشد.
کلیه دستگاه های داکت اسپلیت سامسونگ در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سام سرویس عرضه می شوند و دارای گارانتی کمپرسور وگارانتی قطعات ( همه موارد طبق دستورالعمل شرکت اصلی ) می باشند.


اسپلیت ، داکت اسپلیت ، کولر گازی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا