این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوور آلومینیومی خدمات ساختمانی

لوور آلومینیومی - لوور آلومینیومی برقی| شیدر آلومینیومی| لوور متحرک

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات ساختمانی

به نام خدا
لوور آلومینیومی برقی| شیدر آلومینیومی| لوور متحرک
گروه مهندسی Aluwall طراح و مجری لوور آلومینیومی (شیدر آلومینیومی) متحرک الکتریکی در ساختمان های مدرن با کاربری های متفاوت(مسکونی،اداری،تجاری) در قسمت نورگیرها و فضاهای مختلف در ابعاد متفاوت و مورد نیاز می باشد. لوور آلومینیومی متحرک دارای موتور می باشند و دو قابلیت سازگاری با شرایط اقلیمی در ساعات مختلف و تغییر نمای ساختمان را ایجاد میکند. این سیستم مختص لوور آلومینیومی ( شیدر آلومینیومی ) و یا ساختارهای مشابه می باشد که توسط موتورهای الکتریکی و اتصالات میکانیکی قابلیت تغییر زاویه در نورهای مختلف را داراست.
لوور متحرک توسط اپراتور به صورت کنترل از راه دور و یا مستقیم عمل می نماید.اخیرا در ساختمان های مدرن کنترل زاویه شیدر متحرک (لوور برقی)توسط سیستم ¬BMS¬ انجام می شود .بطوری که به صورت هوشمند نسبت به شاخصه های مختلفی همچون نور و دمای فضای داخل ساختمان تنظیم زاویه میگردد. در کل لوور متحرک بر روی یک محور از محل حرکت نصب گردیده و سپس توسط یک اهرم میکانیکی تغییر زاویه میدهد.
آدرس: تهران، خیابان وحید دستگردی غربی(ظفر)،پلاک 265 طبقه 8، واحد 5.
ایمیل: aluwall.group@gmail.com
سایت اینترنتی: www.aluwall.ir
تلفن: 86084148-021
همراه : 09127307090


لوور متحرک ، شیدر برقی ، شیدرآلومینیومی برقی ، لوور آلومینیومی برقی ، نمای شیدر برقی ، نمای لوور متحرک ، نمای لوور برقی ، shader ، نمای شیدر متحرک ، louver ، تولید لوور آلومینیومی ، تولید شیدر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا