این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

نرم افزار حضور و غیاب فروش نرم افزار

نرم افزار حضور و غیاب - نرم افزار حضور و غیاب مدرسه

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

سیستم هوشمندتمام اتوماتیک حضور و غیاب دانش آموزان و پرسنل مدارس
گروه طلای نرم جهت مکانیزاسیون و مدیریت مدارس نرم افزاری تحت عنوان پکیج نرم افزاری جامع هوشمند مدارس توانا را ارائه نموده است. این نرم افزار متشکل از بخش های مختلف شامل:
زنگ هوشمند مدارس
نرم افزار کارنامه مدارس
نرم افزار تهیه گزارشات و نمودارهای مقایسه ای و رشد دانش آموزان و پرسنل
نرم افزار حضور و غیاب هوشمند دانش آموزان در مدرسه
نرم افزار حضور و غیاب هوشمند دانش آموزان در سرویس مدارس
نرم افزار حضور و غیاب هوشمند دانش آموزان در اردوها، نمایشگاه ها، کلاس های فوق العاده و ...
وب سایت هوشمند مدارس
نرم افزار اندروید مدیریت مدارس
نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD با استفاده از کارت هوشمند
دریافت فیش کارنامه ای به صورت خودکار از فیش پرینتر با کارت هوشمند
نرم افزار ارسال SMS هوشمند ویژه مدارس جهت ارسال کارنامه، تبلیغات، اطلاع رسانی ، مشاره و ..
توضیحات : نرم افزار حضور و غیاب توانا یک سیستم جامع هوشمند و کاملاً اتوماتیک می باشد که بر اساس کارت های هوشمند دانش آموزی کارمی کند. با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه، SMS ورود، خروج و یا تاخیر دانش آموزان در همان لحظه به موبایل والدین ارسال می شود و در سیستم مدرسه نیز تمامی جزئیات ثبت می گردد. گزارشات کارتزنی و زمان و تاریخ رفت و آمد دانش آموزان در هر زمانی توسط مدیریت سیستم قابل دریافت می باشد.
همچنین علاوه بر ارسال SMS ورود، خروج و یا تاخیر به موبایل والدین، گزارش حضور و غیاب فرزندان از طریق نرم افزار اندروید نصب شده بر روی موبایل والدین نیز قابل دریافت می باشد.
علت انتخاب کارت هوشمند دانش آموزی توسط گروه طلای نرم جهت عمل حضور و غیاب ، به جای اثر انگشت و یا موارد جایگزین چند دلیل می باشد.
اول اینکه سرعت کارتزنی این دستگاه مورد استفاده 400 کارت در 2 دقیقه می باشد که در مقایسه با اثر انگشت و .... بسیار بالاست و از دقت بیشتری برخوردار می باشد که این امر از بوجود امدن ترافیک جلوگیری می نماید.
زیرا سرعت کارتزنی در مدارس با حجم بالا مسئله ای بسیار مهم است. بنابراین با توجه به نرم افزار و سخت افزار به کار رفته در این سیستم مدیران می توانند خاطر جمع باشند که هیچ گونه اشکال و یا ترافیکی بوجود نخواهد آمد. درنتیجه پیامک هم در همان لحظه کارتزنی به صورت اتوماتیک ارسال می گردد.
دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. این طرح برای اولین بار در کشور توسط گروه طلای نرم ابداع شده که دانش آموزان با نگه داشتن کارت حضور و غیاب در مقابل دستگاه کارنامه مستمر خود را به همراه رتبه ها و نمودارهای مقایسه ای و رشد خود را مشاهده نماید.
همچنین ابتکار جالب دیگر این طرح دریافت هفتگی یا ماهانه و یا ... کارنامه مستمر دانش آموزان به صورت فیش از وب کیوسک می باشد که دانش آموزان تنها با نگه داشتن کارت هوشمند خود مقابل دستگاه می توانند فیش کارنامه خود را هوشمند و اتوماتیک بدون دست زدن به دستگاه، ماوس و .... به راحتی دریافت نماید.
این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است.

همچنین این نرم افزار حضور و غیاب توانا، می تواند SMS ورود یا خروج دانش آموزان را در رویدادهای دیگر مانند اردوها ، نمایشگاه ها، کلاس های فوق العاده و .... به صورت کاملاً اتوماتیک و هوشمند به موبایل والدین ارسال می نماید.

در نوع دوم سیستم حضور و غیاب توانا که برای اولین بار در کشور توسط گروه طلای نرم در دبستان علوی تبریزبا 700 دانش آموز و 70 پرسنل اجرا شده است، کارت های دانش آموزان از فاصله 10 متری از دستگاه (آنتن ها) خوانده می شود و SMS های ورود و خروج و غیبت و تاخیر دانش آموزان به موبایل والدین اتوماتیک ارسال می گردد. سیستمUHF حضور و غیاب دانش آموزی توانا قادر به خواندن کارت هوشمند دانش آموز از جیب آنها و با فاصله 5 تا 100 متری از دستگاه می باشد و تمامی پروسه های مذکور بدون نیاز به نظارت و یا درگیری دستی با سیستم انجام می شود.

همچنین از یژگی های تک و منحصربفرد نرم افزار حضور و غیاب توانا این است که هر دانش آموز با زدن کارت خود می تواند تصویر و نام و نام خانوادگی خود را بر روی LCD مدرسه مشاهده نماید. این LCD در سالن مدارس و یا اتاق معاونین قابل نصب می باشد. این سیستم برای پرسنل نیز قابل استفاده می باشد که SMS ورود و خروج و تاخیر آنها به موبایل مدیریت اتوماتیک ارسال می گردد.

سایت جهت مطالعه : www.softgold.ir
www.tarhandishan.com
www.school1400.ir

تلفن : 02166435129-02166437508
98 - 97 - 96 - 09120339195

دفتر تبریز: 9 - 04135558058
09148348342


نرم افزار مدرسه ، نرم افزار حضور و غیاب ، سیستم حضور و غیاب ، دستگاه حضور و غیاب ، اتوماسیون حضور و غیاب ، نرم افزار حضور و غیاب مدارس ، سیستم حضور و غیاب مدارس ، اتوماسیون حضور و غیاب مدارس ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا