این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

راه اندازی پورتال برنامه نویسی نرم افزار

راه اندازی پورتال - سامانه پرتال خدمات رسانی سازمانی

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | آگهی های برنامه نویسی نرم افزار

برای دستیابی آسان و سریع عموم مردم به اطلاعات و خدمات دستگاه های اجرایی و در راستای سیاست های چهارگانه دولت نهم به ویژه خدمت به بندگان خدا و عدالت گستری در زمینه دسترسی به اطلاعات دولتی و عمومی، همچنین تحقق اهداف تبصره (13) قانون بودجه مبنی بر کاهش ترددهای درون شهری فاز نهایی طرح ایجاد پورتال خدمات رسانی "درگاه خدمات دولتی سازمانها" با عنوان "پورتال خدمات رسانی سازمانی" که گامی اساسی برای تحقق دولت الکترونیک است، به مرحله راه اندازی نهایی رسیده است اطلاعات این جایگاه به نشانی www.ipt-portal.com به شرح زیر است:
1- نام دستگاه ارایه دهنده خدمت
2- شرح و تعریف مختصری در راستای معرفی خدمت
3- ارتباط دستگاه ارایه دهنده خدمت با سایر دستگاه ها در راستای انجام خدمت
4- قوانین و مقررات مربوط به ارایه خدمت
5- مدت زمان لازم برای انجام خدمت توسط دستگاه
6- هزینه های مربوط به انجام خدمت و چگونگی پرداخت آن توسط خدمت گیرنده
7- فرم های مورد نیاز برای انجام خدمت
8- مدارک لازم برای دریافت خدمت
9- آدرس و نحوه دسترسی مردم برای دریافت خدمت
این سیستم با هدف ارائه خدمات سازمان ها و شرکت های دولتی به ارباب رجوع عام از طریق وب می باشد. همچنین با اهداف حذف هزینه های اضافی و تسریع در روند انجام اطلاع رسانی دقیق و واضح مراحل ومدارک مورد نیاز، امنیت اطلاعات و کاهش ترافیک شهری و ... پیاده سازی و اجرای این پروژه صورت گرفته است. با ارزوی فردایی بهتر برای ایران اسلامی امید است این جایگاه قسمتی از نیازهای شما شهروندان گرامی را برطرف سازد.
خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت این شرکت به آدرس www.ipt24.com دیدن فرمایید یا با ایمیل info@ipt24.com مکاتبه نمایید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید
آدرس: تبریز - خیابان ارک جدید(مصلی)- طبقه اول شرقی ساختمان 53- شرکت ایده پرداز تبریز
شماره تماس: 04133250011




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا