این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ارسال sms فروش نرم افزار

ارسال sms - نرم افزار مدیریت مدارس

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

نرم افزار مدیریت جامع هوشمند مدارس توانا محصولی از گروه طلای نرم

سیستم مکانیزاسیون مدارس توانا دارای زیربخش های زیر است که با کاربری بسیار آسان و روان می توانند نیازهای اساسی مدارس را برآورده نماید.

1. نرم افزار هوشمند و کاملاً اتوماتیک حضور و غیاب دانش آموزان و پرسنل مدارس - اولین و تنها نرم افزار موفق حضور و غیاب دانش آموزی در کشور با ارسال SMS ورود، خروج، غیبت و تأخیر دانش آموزان به محض نگه داشتن کارت هوشمند مقابل دستگاه با سرعتی بسیار زیاد کارخوانی زیر یک ثانیه - عدم به وجود آمدن ترافیک بدلیل سرعت بالا و جوابگویی صددرصد تضمین شده برای مدارس با حجم بالای 1000 تا. تنها سیستم حضور و غیاب قابل اتصال به LCD موجود در سالن ورودی مدارس و یا اتاق معاونین - این سیستم برای پرسنل نیز قابل استفاده می باشد که البته به محض نگه داشتن کارت پرسنلی مقابل دستگاه، SMS ورود و خروج و غیبت و تاخیر به موبایل مدیریت ارسال می گردد.

2. نرم افزار حضور و غیاب هوشمند دانش آموزان در سرویس مدارس- این نرم افزار برای اولین بار در کشور توسط گروه طلای نرم طراحی شده تا دانش آموزان با استفاده از کارت و نرم افزار توانای گوشی راننده SMS ورود به سرویس مدارس و به هنگام پیاده شدن SMS خروج از سرویس مدارس برای وبسایت مدارس و همچنین گوشی والدین به صورت اتوماتیک و هوشمند بدون نیاز به دستگاه خاصی تنها با استفاده از اپلیکیشن گوشی راننده ارسال گردد.

3. نرم افزار حضور و غیاب دانش آموزان در رویدادهایی مانند نمایشگاه ها، اردوها، کلاس های فوق العاده و ..... - این نرم افزار قادر است SMS ورود و خروج و غیبت و تاخیر دانش آموزان را در رویدادهایی غیر از داخل مدارس مانند موارد ذکر شده نیز اتوماتیک و هوشمند به موبایل والدین ارسال نماید.

4. نرم افزار ارسال SMS هوشمند ویژه مدارس - نرم افزاری جامع جهت ارسال اتوماتیک کارنامه های کیفی و عددی دانش آموزان به موبایل والدین تنها با یک کلیک - کارنامه های روزانه، ماهانه، هفتگی، در هر بازه زمانی، بدون درگیری کاربر با سیستم، SMS مشاوره اتوماتیک ، SMS تبریک تولد روزانه اتوماتیک،
SMS اعلام نتایج آزمون های خاص مدرسه، ....

5. نرم افزار تهیه ، صدور و چاپ کارنامه های کیفی ابتدایی و عددی دبیرستان
نرم افزاری جامع جهت طراحی و صدور کارنامه های کیفی ابتدایی به همراه نمودارهای مقایسه ای و رشد گویا، محاسبه رتبه های گوناگون بر اساس تجزیه و تحلیل قوی هوشمند سیستم با توجه به توصیفی بودن نمرات، تهیه و صدور کارنامه های عددی زیبا و جامع دبیرستان به همراه نمودارهای مقایسه ای و رشد دانش آموزان و محاسبه رتبه های کلاس و پایه و کلاس و ..
کارنامه های مختلف سه ماهه، ماهانه، هفتگی، روزانه،

6. نرم افزار اندروید مدیریت نمرات، ارسال گزارشات، تکالیف و ... ویژه گوشی معلمان - معلمان بدون نیاز به دستگاه کامپیوتر تنها از گوشی خود می تواند نمرات کیفی و عددی دانش آموزان را وارد نماید تا تنها با زدن یک کلیک نمرات دانش آموزان به صورت روزانه برای گوشی های والدین به صورت گزارش دریافت نمایند.

7. نرم افزار اندورید دریافت گزارشات حضور و غیاب، نمرات، تکالیف و ..... ویژه گوشی اولیاء
8. نرم افزار زنگ هوشمند مدارس بدون نیاز به نصب یا وجود دستگاه سخت افزاری

9. نرم افزار تهیه گزارشات و نمودارهای مقایسه ای دانش آموزان و معلمان جهت بررسی عملکرد توسط مدیران و معاونین
10. وب سایت جامع مدرسه شامل نمایش کارنامه های جامع دانش آموزان به صورت کاملاً گرافیکی و زیبا به همراه نمایش نمودارهای مقایسه ای و رشد دانش آموزان و دریافت رتبه ها، دریافت جزوات و تکالیف روزانه از سایت، مشاهده آنلاین فیلم و ..

11. تابلو اعلانات هوشمند مدارس جهت نمایش دانش آموزان برتر، اعلامیه های مدرسه، معرفی کتاب هفته، دانش آموزان برگزیده مسابقات، اعلام نتایج آزمون های خاص مدرسه، تبریک تولد و نمایش دانش آموزان متولدین روز به همراه ارسال SMS روزانه تبریک تولد به صورت اتوماتیک و هوشمند در ساعتی خاص توسط سیستم، نمایش اسلاید و فیلم و تصاویر مناسبتی و ...

12. اولین و تنها سیستم نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD سالن مدرسه با نگه داشتن کارت هوشمند حضور و غیاب مقابل دستگاه - نمودار جامع مستمر گرافیکی کیفی یا عددی دانش آموز به همراه رتبه ها و نمودارهای مقایسه ای و رشد دانش آموز
13. اولین و تنها سیستم دریافت فیش کارنامه از فیش پرینتر وب کیوسک نصب شده در سالن مدرسه با تنها نگه داشتن کارت هوشمند حضور و غیاب مقابل دستگاه حضور و غیاب - دانش آموز نیازی به دست زدن به هیچ دستگاه خاصی را ندارد و این پروسه فیش دهی تنها با نگه داشتن کارت کاملاً اتوماتیک و هوشمند صورت می گیرد.
تلفن : 02166435129 - 02166437508 - 02166427309
موبایل : 98 - 97 - 96 - 09120339195
سایت : WWW.School1400.ir
www.softgold.ir
www.tarhandishan.com
www.tavanaschool.ir
تلفن دفتر تبریز : 9 - 04135558058
موبایل :09195559428 - 09148348342
تلفن دفتر ارومیه : 04432253601 - 04432222733


نرم افزار مدرسه ، نرم افزار جامع مدیریت مدارس و آموزشگاهها ، ننرم افزار مدیریت هوشمند مدارس ، نرم افزار مدرسه هوشمند ، نرم افزار مدیریت مدرسه ، سیستم اتوماسیون هوشمندسازی مدارس ، سیستم مدیریت مد


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا