این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

نرم افزار حضور و غیاب فروش نرم افزار

نرم افزار حضور و غیاب - نرم افزار کارنامه

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

سیستم مدیریت هوشمند مدارس توانا دارای ماژول های مختلفی جهت مکانیزاسیون و هوشمندسازی امور مدرسه می باشد. یکی از مواردی که بسیار مورد نیاز مدارس می باشد نرم افزار کارنامه می باشد. نرم افزار کارنامه توانا در این پروژه دارای ویژگی های متمایز و منحصربفرد می باشد.
کارنامه کیفی مدارس ابتدایی به صورت کارنامه مستمر ، ماهانه، سه ماهه، هفتگی و یا در هر بازه زمانی دلخواه در نظر گرفته شده است. این کارنامه ها به شکلی زیبا و گرافیکی جذاب به همراه نمودارهای مقایسه ای و رشد دانش آموزان، محاسبه رتبه های دقیق دانش آموزان در پایه، کلاس و مدرسه ارائه می گردد. همچنین کارنامه مدارس راهنمایی و دبیرستان نیز به صورت جامع و گرافیکی جذاب به همراه نمودارهای مقایسه ای و رشد دانش آموز و رتبه وی در میان پایه و درس و کلاس و مدرسه ارائه می شود. هر مدرسه می تواند کارنامه دلخواه خود را در محیط کاربری آسان نرم افزار طراحی نماید و خروجی دریافت کند.
از ایده های نوین گروه طلای نرم در نرم افزار مدیریت هوشمند توانا در مورد نرم افزار کارنامه ها که در مدارس 1000 تایی دبیرستان شهید آهنگری ارومیه و ... به اجرا در آمده است، نمایش کارنامه مستمر دانش آموزان با نگه داشتن کارت حضور و غیاب هوشمند دانش آموزی مقابل دستگاه حضور و غیاب می باشد.
دانش آموزان در مدارس می توانند به راحتی با کارت های هوشمند حضور و غیاب خود و نگه داشتن آن مقابل دستگاه حضور غیاب، کارنامه مستمر به همراه نمودارهای رشد و مقایسه ای و رتبه های کلاس و درس و مدرسه پایه خود را با گرافیکی زیبا بر روی LCD نصب شده در سالن مدرسه مشاهده نمایند. این پروسه کاملاً اتوماتیک و هوشمند است و نیازی به دست زدن دانش آموز به دستگاه خاصی ندارد. همچنین از دیگر ایده های جالب شرکت طرح اندیشان تولید، دریافت فیش کارنامه از فیش پرینتر وب کیوسک مدارس می باشدکه دانش آموز با نگه داشتن کارت هوشمند حضور و غیاب مقابل دستگاه ، می تواند فیش کارنامه مستمر ماهانه ، هفتگی ( بسته به تنظیم مدرسه در چه بازه ای مجاز به دریافت باشند) را به صورت اتوماتیک و هوشمند بدون نیاز به دست زدن به دستگاه خاصی دریافت نمایند. همچنین این پروسه برای والدین دانش آموزان نیز قابل اجرا است که اولیاء می توانند با شرکت در جلسه انجمن و اولیاأ با نگه داشتن کارت حضور و غیاب فرزندانشان مقابل دستگاه فیش کارنامه مستمر را دریافت نمایند.
همچنین کارنامه مستمر دانش آموزان چه برای درس های مدرسه و چه برای آزمون های خاص مدرسه به راحتی از طریق نرم افزار هوشمند ارسال SMS مدیریت مدرسه، با یک کلیک قابل ارسال برای گوشی والدین می باشد. همچنین از دیگر ایده های گروه ارسال کارنامه روزانه دانش آموزان با یک کلیک از گوشی معلمان در سر کلاس برای گوشی اولیاء می باشد. هم معلم و هم اولیاء بر روی گوشی های خود نرم افزار مدرسه توانا خاص خود را دارند تا معلم از سر کلاس نمرات را برای اندروید اولیاء ارسال کند و اولیاء نیز از طریق اندروید خود گزارش کارنامه فرزندانشان را دریافت نمایند.
از دیگر راه های نمایش کارنامه جامع دانش آموزان از طریق وب سایت مدرسه می باشد که کارنامه گرافیکی دانش آموز به همراه نمودارهای شکیل و زیبای رشد و مقایسه از طریق کاربری اولیاء قابل رویت و نمایش می باشد.

نمونه نمودارهای مقایسه ای دانش آموزان نسبت به درس، کلاس، پایه و مدرسه که در نرم افزار توانا گنجانده شده است : به عنوان مثال نمودار مقایسه دانش آموزان کلاس – نمودار مقایسه ای دانش آموزان پایه – نمودار مقایسه ای دانش آموزان ،نمودار مقایسه ای کلی دانش آموزان، نمدار مقایسه ای دانش آموزان به تفکیک درس، نمودار مقایسه ای کلاس ها ، خلاصه نمرات (کیفی – عددی) دانش آموزان به تفکیک درس و ماه، درصد قبولی ماهانه به تفکیک کلاس و درس، درصد قبولی ماهانه مدرسه به تفکیک کلاس

از دیگر بخش های نر افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا:
نرم افزار حضور و غیاب هوشمند و کاملاٌ اتوماتیک دانش آموزان و پرسنل
نرم افزار زنگ هوشمند مدارس
نرم افزار تهیه گزارشات و نمودارهای مقایسه ای دانش آموزان و پرسنل
نرم افزار ارسال SMS هوشمند
وب سایت جامع مدرسه
نرم افزار حضور و غیاب هوشمند دانش آموز در سرویس مدارس
نرم افزار اندروید گوشی ویژه معلمان
نرم افزار اندروید گوشی ویژه اولیاء دانش آموزان
نرم افزار برنامه های زمانبندی شده
تابلو اعلانات هوشمند مدرسه (LCD مدرسه)

تلفن : 02166435129 - 02166437508 - 02166427309
موبایل : 98 - 97 - 96 - 09120339195
سایت : WWW.School1400.ir
www.softgold.ir
www.tarhandishan.com
www.tavanaschool.ir
تلفن دفتر تبریز : 9 - 04135558058
موبایل :09195559428 - 09148348342
تلفن دفتر ارومیه : 04432253601 - 04432222733


نرم افزار کارنامه ، نرم افزار کارنامه ماهانه ، نرم افزار کارنامه ساز ، نرم افزار صدور کارنامه ، نرم افزار مدارس ، نرم افزار کارنامه ماهانه ویژه مدارس ، سامانه کارنامه ماهانه مدارس ، نرم افزار ص


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا