این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مینی پی سی فروش کامپیوتر

مینی پی سی - آگهی فروش مینی پی سی و تین کلاینت

در استان اصفهان اصفهان, | فروش کامپیوتر

در دنیای امروز، کسب و کارها با سرعتی بیش از گذشته در حال رشد و تغییر هستند و همگی نگران این مساله اند که چگونه می توان فناوری اطلاعات را با حداقل هزینه به روز کرد و به حتم در آینده ساختار کامپیوترهای رومیزی، سخت افزار ها و نرم افزارها متفاوت خواهند بود، لذا با انتخاب مینی پی سی می توان با هزینه کمتر به روز رسانی را انجام داد.
مینی پی سی یک کامپیوتر بسیار کوچک و جالب با کارایی بسیار بالا است که دارای تمامی امکانات برای یک کاربر با مصرف انرژی بسیار پایین رادارد. مینی پی سی در مدت کوتاهی، در تمام کشورها می تواند جایگزین بسیار مناسبی بجای کامپیوترهای قدیمی و بزرگ باشد.
شرکت سیستمهای هوشمند سپانو مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، واردکننده ی کیسهای کوچک جدیدکامپیوتر، با درجه کیفی A با تکنولوژی نوین از کشور چین می باشد. لازم به ذکر است این محصولات به کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان و سایر کشورهای اروپایی نیز صادر می شود.
ویژگی های برجسته ی مینی پی سی فیوره-جیادا:
1-90 درصدکاهش مصرف انرژی
2-بازگشت هزینه خرید درکوتاه مدت
3-استفاده از تکنولوژی نانو و در نتیجه دوام و پایداری طولانی مدت
4-کم حجم، بسیار شیک و زیبا، بیصدا ، کم مصرف
5-18ماه گارانتی
6-دارای کنترل از راه دور، وایفای، بلوتوث و فول پورت
7-محصولات متنوع با کاربردهای متفاوت
8-قابل استفاده درآموزشگاه ها، هتلها، مدارس، منزل، اداره ها، کارخانه ها، بیمارستانها و...
9-قابلیت ارتقا و تعویض قطعات
آدرس: اصفهان، خیابان 22 بهمن، روبروی مجموعه اداری امیرکبیر، شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، واحد 210
تلفاکس: 03132683807
www.fioretech.ir


مینی پی سی ، تین کلاینت ، قیمت مینی پی سی ، قیمت تین کلاینت ، فروش تین کلاینت ، فروش مینی پی سی ، خرید مینی پی سی ، خرید تین کلاینت ، کامپیوتر کوچک ، کیس کامپیوتر ، کیس های کوچک ، کیس کم مصرف ، گاران


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا