این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

مدرس و مشاور برق صنعتی کارخانجات تماس بگیرید

مدرس و مشاور برق صنعتی کارخانجات

%0
  • تهران تهران شرق

سیستم حفاظتی در همین محل

تامین نیروی انسانی سیستم حفاظتی

تامین نیروی انسانی - طراحی و نصب توری نجات Safety Net و لایف لاین Life Line

در تهران مرکز, کارگرجنوبی | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

استفاده از توری ایمنی یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تامین ایمنی افراد در پروژه هایی می باشد که کار در ارتفاع انجام می دهند و خطر سقوط زیادی را متحمل می شوند.
کار در ارتفاع به علت شرایط خاص خود، فعالیتی ذاتا ناایمن محسوب می شود به صورتی که طبق آمار، بالاترین آمار حوادث در کشور عزیزمان ایران از لحاظ تکرار و شدت حادثه، مربوط به سقوط از ارتفاع می باشد. حوادث سقوط معمولا منجر به مرگ مستقیم، قطع نخاع و یا شکستگی های وخیم می گردد. لذا حفظ سلامتی نیروی انسانی (که مهمترین بخش هر سازمانی می باشد) از نقطه نظر قانونی، شرعی و سیاست های سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تهیه و نصب توری ایمنی، امری تخصصی می باشد، بطور مثال نوع بافت توری ایمنی می بایست فاقد گره بوده و جنس آن با توجه به کاربردهای مختلف، از الیاف متفاوتی تهیه شده و چشمه های آن نیز بنابه شرایط محیط و نیاز استفاده، در ابعاد مختلف ایجاد می گردد.
نصب و جابجایی توری های ایمنی و جمع وری آنها باید توسط اشخاص ذیصلاح و مجرب صورت گیرد و قبل، در حین و بعد از استفاده توسط شخص ذیصلاح بازرسی و کنترل شوند تا آسیب دیده نباشند.

شرکت HSE آریا با سوابق درخشان در زمینه نصب توری ایمنی (Safety Net) و بهره گیری از پرسنل متخصص و مجرب کار در ارتفاع، توانسته است رضایت کارفرمایان محترم را تامین نماید.




جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
تلفن: 55425307 - 021
تلفکس: 55427504 - 021
ایمیل: Info@HSEArya.com
وبسایت: www.HSEArya.com
کانال تلگرام: Telegram.me/HSEArya

صفر تا صد با HSE آریا


خدمات دیگر ما:
- طراحی و نصب طناب های ایمنی
- تامین نیروی انسانی HSE
- طراحی سیستم های اعلام و اطفای حریق
- استقرار سیستم های مدیریتی
- استقرار آمبولانس در پروژه ها
- طراحی HSE PLAN
- خدمات مهندسی بهداشت


HSE ARYA ، بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE ، توری ایمنی ، تهیه و نصب توری ایمنی ، نصب و جابجایی توری های ایمنی ، Safety Net ، Life Line ، کار در ارتفاع ، خطر سقوط ، بالاترین آمار حوادث ،

تهران / تهران مرکز / کارگرجنوبی     سیستم حفاظتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا