این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آموزش نقاشی رنگ روغن CD و DVD

آموزش نقاشی رنگ روغن - آموزش نقاشی توسط باب راس/ورژن جدید

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش CD و DVD

مجموعه کامل آموزش نقاشی رنگ روغن توسط بزرگترین نقاش رنگ و روغن دنیا ، استاد باب راس با کیفیتی بسیار بسیار عالی و با دوبله فارسی
لذت نقاشی باب راس ( BOB ROSS )
آموزش کامل نقاشی رنگ روغن
باب نورمن راس(Bob Norman Ross) در 29 اکتبر سال 1942 در شهر ساحلی دایتونای فلوریدا دیده به جهان گشود؛وی سال نهم دبیرستان بود که مدرسه را رها کرد و به نیروی هوایی پیوست. بهنگام اقامتش درAnchorage, Alaska با نقاشی آشنا شد. بعد از پایان دوران خدمتش بود که به مدارس زیادی برای یادگیری نقاشی رفت، اما از کندی رسم تابلوها با روشهای کلاسیک خسته و ناکام شد و تصمیم گرفت در روش Wet- On-Wet در نقاشی تحولی ایجاد کند و آنرا بکار گیرد تا بتواند بسیار سریعتر نقاشی بکشد و نقاشی یاد بدهد و این دستمایه ی اصلی تکنیک او شد.


در شیوه سنتی نقاشی رنگ روغن پس از رسم هر لایه از نقاشی باید تا خشک شدن رنگ روی بوم صبر کرد و بعد لایه دیگر را اضافخه نمود ولی باب راس این شیوه را متحول نمود و کاری کرد تا بتوان در زمانی کمتر از یک ساعت یک تابلوی کامل و زیبا را خلق کرد.

باب با ابزار ساده ای که در اختیار دارد به طور حیرت آوری کار می کند او با انواع قلموهای سوزنی و باد بزنی با سرعت و به راحتی هر چه تما کار می کند ، به طور مثال او با استفاده از کمی رنگ سبز و یک قلمو ی باد بزنی و به قول خودش "چپ راست ، چپ راست " و با آرامش یک بوته استثنائی و اعجاب انگیز را خلق می کند.

Bob Ross در چهارم جولای 1995، در سن 53 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان فوت کرد، اما براستی او را در برنامه هایش می توان زنده و شاد دید، گویی جاودانه مانده است. روحش شاد و در آرامش باد.


باب در سخنانش می گوید: ”هر روز، روز خوبی برای زندگی کردن است!“ و این جمله بسیاری از بینندگانش را به زندگی و آرامش تشویق می کند. بهمین دلیل است که میلیونها نفر در سراسر دنیا احساس نزدیکی با روح این مرد می کنند و او بحق عمق دوستی را با وجود خود نمایش می دهد.


تصاویری از برخی نقاشی های این هنرمند فقید را به علاقمندان به زیبایی تقدیم می کنیم:


خصوصیات بارز مجموعه لذت نقاشی به شرح زیر میباشد :

آموزش قدم به قدم نقاشی رنگ و روغن توسط باب
راس استاد نقاشی با شیوه ای خاص و بی نظیر
این مجموعه برای تمامی کسانی که می خواهند نقاشی رنگ روغن را تا سطح پیشرفته دنبال کنند توصیه میشود.
گذراندن لحظات بسیار خوش را با دیدن اینمجموعه سپری خواهید کرد. چیزی که شما آرزو دارید آن است که نقش های زیبایی را بر روی بوم نقاشی ایجاد نمایید. با تکنیک های شگفت انگیز باب راس و کمی تمرین.

حتی چیزهایی که شما در خواب هم نمی دیدید را با حرکت قلمو ایجاد خواهید کرد.نقاشی هایی از قبیل پرتره ، طبیعت ، حیات وحش ، گلهای زیبا و ...

به زبان فارسی/اورجینال شًرکتی

فروشگاه ملی ایران با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران قرارداد همکاری دارد و تمامی محصولات این فروشگاه به صورت اورجینال و با گارانتی عرضه می شود.

اورجینال

شماره مجوز 155/13018



***ارسال سریع به سراسر کشور***




نقشی ، باب راس ، با کیفیت hd


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا