این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

Atrust خدمات شبکه

Atrust - فروش تین کلاینت و زیرو کلاینت

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات شبکه

مجازی سازی دسکتاپ یک نوع تکنولوژی نرم افزاری می باشد، که جهت جداسازی محیط دسکتاپ مورد استفاده کاربران از کامپیوتر های شخصی به کار می رود. در واقع کاربران سیستم عامل مورد نیاز و نرم افزار های خود را به جای نصب برروی کامپیوتر خود بر روی سرور خواهند یافت.
از مجازی سازی دسکتاپ جهت ایجاد پیوستگی بین مجازی سازی برنامه ها و سیستم مدیریت پروفایل کاربران استفاده می شود. شیوه عملکرد این تکنولوژی به این صورت می باشد که نصب نرم افزارهای مورد نیاز و بروز رسانی آنها و کلیه کارها بر روی سرور توسط مدیر شبکه انجام می شود.
بنابراین چون هیچ نوع اطلاعاتی برروی دستگاه کاربران ذخیره نمی شود در صورتی که دستگاه کاربر به هر دلیلی دچار مشکل شد خطری از بین رفتن داده ها را تهدید نمی کند. همچنین پشتیبان گیری و باز گرداندن اطلاعات به مراتب بسیار سریع تر می باشد.

مزایای مجازی سازی دسکتاپ
1) کاهش هزینه ها
2) مدیریت ساده
3)امنیت پیشرفته
4) افزایش بهره وری

شرکت مهندسی شبکه وانیا ارائه دهنده راهکارهای مجازی سازی برنامه و دسکتاپ و سرور و فروش انواع تین کلاینت ها و زیرو کلاینت های برند Ncomputing و Atrust و خدمات پس از فروش در ایران می باشد.
جهت مشاوره رایگان و خرید محصول با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمائید.


تین کلاینت ، زیروکلاینت ، zero client ، thin client ، مجازی سازی دسکتاپ ، Atrust ، Ncomputing ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا