این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
سالن زیبایی سلنا خچاطوریان(مجیدیه جنوبی) تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

کلاس های گریم سینمایی 0 تومان

کلاس های گریم سینمایی

%0
  • البرز کرج
1
سالن زیبایی سلنا خچاطوریان(مجیدیه جنوبی) تماس بگیرید

گریم لوازم آرایشی و بهداشتی

گریم - پالت فون گریم(12 رنگ)

در استان تهران تهران, | لوازم آرایشی و بهداشتی

پالت فون گریم میبا محصولی فشرده و با ماندگاری و پوشش فوق العاده بالا، فون گریم را زمانی استفاده می کنیم که بخواهیم چهره را برای گریم آماده کنیم و ارتباط مستقیمی با پوست صورت دارد ترکیبات این محصول به گونه ایی است که به هیچ عنوان آسیبی به پوست شما وارد نکرده و ارایش حرفه ایی برای شما به ارمغان می آورد.
پالت 12 رنگ فون گریم میبا مناسب برای پوستهای خشک، نرمال، چرب و دارای رنگدانه های طبیعی برای انواع پوست است. و محافظ پوست در برابر شرایط بد آب و هوایی با قدرت پوشانندگی بالا برای پوشاندن لک، تیرگی های سطح پوست، محافظ پوست و همچنین پف و سیاهی دور چشم را نیز برطرف کرده و ظاهری یکنواخت به چهره شما می بخشد. با پالت فون گریم میبا آرایش شما تا ساعت ها به همان شکل اولیه باقی مانده و استفاده صحیح از آن باعث می شود ارایش شما کاملا طبیعی و حرفه ایی به نظر برسد. این پالت دارای ترکیبات معدنی و طبیعی است و دارای ویتامین E می باشد.
ویژگی های اصلی:
ماندگاری بالا
دارای ویتامین E


پالت فون گریم ، میبا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا